Hop til indhold

Hvor er det skøreste sted du har dyrket sex?

Featured Replies

Skrevet
Nikita Darling skrev, for 3 timer siden:

I fodenden… Fan’me mærkeligt :rolleyes:

Ahh du er fuld af fup og fiduser :P Det var siovere om du løftede sløret for din top 10. Den er garanteret aldeles fræk og sjov så kom nu lige :rolleyes:

• Svar 158
  • Visninger 32k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nå, deler også lige, da jeg faktisk har haft en del oplevelser uden for det mere klassiske i sengen eller hjemmet 1.  På bordet på en rasteplads i Tyskland. Mange lastbiler, så hvem ved om der b

• På mit arbejde, hvor jeg tog hende bagfra indover mit skrivebord.  Netop som vi var færdige og ved at trække bukserne op kom rengørings damen ind med sin vogn. Hun vidste udemærket godt hvad der

• Det virker meget bekendt . De der rokkende bevægelser kan ikke bortforklares.

Skrevet
Francis skrev, for 11 timer siden:

Ahh du er fuld af fup og fiduser :P Det var siovere om du løftede sløret for din top 10. Den er garanteret aldeles fræk og sjov så kom nu lige :rolleyes:

Ja, mega fræk, sjov og skør… Den ville bare tage alle priser :ph34r:

Meeeen, dette er en konkurrence, som jeg ikke har den vilde lyst til at deltage i… :D:P

Skrevet

Som mange andre, har jeg haft nogle runder i bil, offentlig toilet og ude i det fri. Kun med en kæreste eller one-night-stand, aldrig ved købesex.

Det måske frækkeste sted, var et prøverum i en tøjforretning. Toilet på min arbejdsplads var også spændende, specielt siden hun sprøjtede da hun fik orgasme.

En gang udfordret jeg min bolle-ven på uni til at give mig hendes undertøj, mens vi var ude på natklub. Det blev en meget sjov aften, på natklubben, på tur hjem, og da vi endelig kom hjem til mig.

Skrevet
Lady Cherie skrev, for 32 minutter siden:

Østerbro-politivagt...ovenpå nogen uniformsjakker....ja vi var alene!

Nej det var ikke i en celle.:D

Nu omtaler du vel ikke dig selv i tredjeperson, vel kære Lady :D

Skrevet

Ja undskyld mig....men det kan jo løbe af med en....

Jeg er jo dronning for nogen....HOST

æhhvadskaljegsigeskrevforkertmenjegsyntesdetskullelydesådan,erdetiordenmeddig?:D

ÆH?:ph34r:

Redigeret af Lady Cherie

Skrevet
Lady Cherie skrev, den 17.11.2021 at 20:38:

Østerbro-politivagt...ovenpå nogen uniformsjakker....ja vi var alene!

Nej det var ikke i en celle.:D

Hvornår foregik det? Er det i nyere tid? Og hvordan var du havnet der?

Skrevet

På en øde ø…  

Skrevet

Det må være de gange jeg er mødt op til gangbang hvor vi var 15-25 mænd om 2 damer.

Den klassiske i dyrehaven over et væltet træ har jeg også prøvet, toget kom forbi netop som vi var i gang - det havde vi ikke lige overvejet. :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.