Hop til indhold
Guest Trinetease

Annoncelight

Recommended Posts

Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Inden jeg får en nedsmeltning på min IPad osv.... Er der andre der ikke kan logge ind på AL ? 

Hej Trine

Jeg kan heller ikke logge på. Jeg får svaret "Siden kan ikke vises" (kl. 13:22)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 3 timer siden:

Lige nu er der rettet så sitet ikke går ned. Derudover har vi så andre udfordringer med hastigheden, som selvfølgelig også skal løses.

Siden er nede igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Inden jeg får en nedsmeltning på min IPad osv.... Er der andre der ikke kan logge ind på AL ? 

vi kan slet ikke åbne annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om AL er mere sårbar i en weekend, end til hverdag, for hvis ikke beredskabet er til at kunne rette op på dette problem hurtigst muligt, eller om nødvendigt at holde annoncørerne informeret om situationen, mens der arbejdes på at løse på problemet, så forekommer det mig at det bedste der kan komme ud af denne problemstilling.

Det er at der består muligheden for at analysere på hvad der gik galt, og hvorfor det gik galt.

Hvis problemet er internt, forekommer det mig at kompetencerne og ressourcerne også består internt til at kunne lære af, og tilpasse sig det passerede.

Og hvis problemet er eksternt, og er udenfor AL indflydelse, så er det også vigtigt at kommunikere dette, samt at en eventuel ekstern skyldig påtager sig ansvaret overfor AL's betalende annoncører.

Der kan så være så meget med småt, ansvarsfraskrivelse og så videre, men bare det at identificere hvem der har aben, kan være nyttig for AL.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

Inden jeg får en nedsmeltning på min IPad osv.... Er der andre der ikke kan logge ind på AL ? 

@Trinetease det samme for mig ;( så møg irriterende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Så får vi vel en dag eller 2 ekstra VIP, produktet vi har betalt for virker jo ikke optimalt :P

Ser jeg også gerne vi bliver tilgodeset da det jo ens forretning 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er stadig ramt af tekniske problemer og arbejder stadig på at få dem løst hurtigst muligt.

Lige nu afventer vi så vidt jeg er informeret, på at der bliver sat en ny server i drift til os, som vi så skal have opsat og flyttet Annoncelight over på.

Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Så får vi vel en dag eller 2 ekstra VIP, produktet vi har betalt for virker jo ikke optimalt :P

Vi vil selvfølgelig tildele alle VIPs en ekstra dags VIP tid, samt refundere points for alle Super Annoncer og forudbestilte bumps/aktiveringer fra i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 4 minutter siden:

Vi vil selvfølgelig tildele alle VIPs en ekstra dags VIP tid, samt refundere points for alle Super Annoncer og forudbestilte bumps/aktiveringer fra i dag.

Sådan Admin

Der er god stil, og held og lykke med det hele.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Lia skrev, Lige nu:

Kan stadig ik komme ind!!! få det fikset!!!

Der er jo kommet en forklaring. Jeg er sikker på at de virkeligt gør hvad de kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Der har været on and off problemer med webserveren i ca 2dage. Den har været langsommere end den plejer. Forhåbentlig bliver det fixet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Iøvrigt er det første gang ever at jeg oplever et annoncesite komme med en forklaring. ALLE andre steder vi reklamere ville sk*de os et stykke hvis siden gik ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Tja, hvad med på denne side, her er jo også en annonceportal ;) 

Den virker ikke særligt opdateret 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 6 minutter siden:

dk går vel ikke i stå:D fordi al har problemer pt.

Ved jeg snart ikke sweetstone, mon ikke AL og EG er lige så stor en tidrøver hos mange politikere og erhversfolk, som den er det for os andre.

Måske er det godt at det en lørdag, og ikke en mandag vi må undvære AL ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...