Guest Christina ssbbw Skrevet 9. December, 2018 Jeg kommer ikke ind på forsiden. Den skriver at der ikke kan oprettes forbindelse til dette website. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1791 Skrevet 9. December, 2018 Jeg kan ikke oprette forbindelse til siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 9. December, 2018 Tak. Vi er opmærksomme på problemet lige nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 9. December, 2018 Alting har nu virket igen, i godt og vel 30 minutter. Så håber vi meget på, det vare ved denne gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 10. December, 2018 Tak for jeres Mail i dag. I har udvist verdensklasse kundepleje til jeres Annoncører. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 10. December, 2018 Trinetease skrev, Lige nu: Tak for jeres Mail i dag. I har udvist verdensklasse kundepleje til jeres Annoncører. Det var så lidt Trine. Vi gør virkeligt vores bedste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 10. December, 2018 I øvrigt håber jeg i kan fornemme at hastigheden på sitet har fået et nøk opad. Sitet har været udfordret på forskellige leder og kanter indtil ca. kl. 2. i nat, hvor jeg lavede en sidste justering. Siden da har det været jævnt kedeligt at kigge i vores fejl-logs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 10. December, 2018 (edited) Til dem som måtte have en opfattelse af, at annonce platforme som AL er ligeglade med begrebet kunde service, der kan jeg som annoncør bekræfte at det er AL ikke Vi har modtaget følgende mail fra Annoncelight.dk Hej xxxxxxxxx Refundering af VIP-tid og point ifm. med at sitet har været nede. Pga. at AnnonceLight.dk har været nede imellem d. 8/12/2018 og d. 9/12/2018, har vi gjort følgende, for at rette op på skaderne, som dette har forårsaget dig: - Vi har tilføjet 2 ekstra VIP dage til din konto. - Vi har refunderet 30 point for din bookning af Superannoncen "Annoncer xxx på datoen 09/12/2018. Vi beklager det besvær, som dette har givet dig. Med venlig hilsen Annoncelight ------------------------------------------------- TDC overlevede at vi blev snydt for dronningens nytårstale forrige år, og jeg tror også at AL overlever dette meget usædvanlige nedbrud Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 10. December, 2018 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 10. December, 2018 Maya Kathrine skrev, for 2 timer siden: I øvrigt håber jeg i kan fornemme at hastigheden på sitet har fået et nøk opad. Sitet har været udfordret på forskellige leder og kanter indtil ca. kl. 2. i nat, hvor jeg lavede en sidste justering. Siden da har det været jævnt kedeligt at kigge i vores fejl-logs Siden er nu så lynhurtig at jeg næsten ikke kan følge med gennem kurverne Godt gået Maya Kathrine, og ked af at jeg har fundet på noget nyt at klynke over i en anden tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg