Hop til indhold
Guest Trinetease

Annoncelight

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Jeg kommer ikke ind på forsiden. Den skriver at der ikke kan oprettes forbindelse til dette website. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Tak for jeres Mail i dag.

I har udvist verdensklasse kundepleje til jeres Annoncører. 

<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Trinetease skrev, Lige nu:

Tak for jeres Mail i dag.

I har udvist verdensklasse kundepleje til jeres Annoncører. 

<3

Det var så lidt Trine. Vi gør virkeligt vores bedste <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

I øvrigt håber jeg i kan fornemme at hastigheden på sitet har fået et nøk opad. Sitet har været udfordret på forskellige leder og kanter indtil ca. kl. 2. i nat, hvor jeg lavede en sidste justering. Siden da har det været jævnt kedeligt at kigge i vores fejl-logs :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til dem som måtte have en opfattelse af, at annonce platforme som AL er ligeglade med begrebet kunde service, der kan jeg som annoncør bekræfte at det er AL ikke :)

Vi har modtaget følgende mail fra Annoncelight.dk

Hej xxxxxxxxx
Refundering af VIP-tid og point ifm. med at sitet har været nede.
Pga. at AnnonceLight.dk har været nede imellem d. 8/12/2018 og d. 9/12/2018, har vi gjort følgende, for at rette op på skaderne, som dette har forårsaget dig:

- Vi har tilføjet 2 ekstra VIP dage til din konto.

- Vi har refunderet 30 point for din bookning af Superannoncen "Annoncer xxx på datoen 09/12/2018.

Vi beklager det besvær, som dette har givet dig.

Med venlig hilsen
Annoncelight
-------------------------------------------------

TDC overlevede at vi blev snydt for dronningens nytårstale forrige år, og jeg tror også at AL overlever dette meget usædvanlige nedbrud ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 2 timer siden:

I øvrigt håber jeg i kan fornemme at hastigheden på sitet har fået et nøk opad. Sitet har været udfordret på forskellige leder og kanter indtil ca. kl. 2. i nat, hvor jeg lavede en sidste justering. Siden da har det været jævnt kedeligt at kigge i vores fejl-logs :)

Siden er nu så lynhurtig at jeg næsten ikke kan følge med gennem kurverne :) Godt gået Maya Kathrine, og ked af at jeg har fundet på noget nyt at klynke over i en anden tråd.:oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...