Hop til indhold
firsttimer01

Cara/Coco ... ligegyldighed !!!!

Recommended Posts

Fuck hvor er jeg dum !! Gjorde det sgu igen ...

efter en gang at være kørt forgæves, på trods af klar aftale 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/95978-caracoco-en-flad-fornemmelse/

gjorde jeg det igen ... 

havde talt i telefon med hende og forklaret at det var mig hun havde brændt af i sidste uge, jeg godtog hendes undskyldning, ogvi lavede en ny aftale ... idag ! Gjorde igen udtrykkeligt klart for hende at jeg skulle køre150 km hver vej for at se hende, så det var vigtigt for mig at vi havde en aftale. 

Hun beder mig ringe kl 9, så hun kan være klar til aftalen kl 10 ... Køre mod Århus, og ringer i mens flere gange ... får fat på hende kl 09:45, hvor hun fortæller at jeg har vækket hende, og hun kan først være klar kl 11 ... jeg acceptere modstridende, da jeg nu får svært at nå tilbage til arbejde ... men tænker oplevelsen må blive det hele værd ! ... kl 11 holder jeg udenfor, og efter 5 SMS og utallige opringninger uden held, må jeg så køre hjemad igen med uforrettet sag. Skriver en sidste sms “NOT OK !!!” Og kører. 

Efter en time ca modtager jeg 3 SMS i følgende rækkefølge 

“???”

”was a sleep”

”sorry”

ved godt jeg selv har været lidt dum og naiv, men en dårlig anmeldelse af hende må være på din plads.  Aner ikke hvordan hun ser ud, eller hvor dejlig sex med hende kunne være, men kundepleje og empati dumper hun helt sikkert i !

øv øv øv... det var 500 kr i benzin til absolut ingenting !

Far er sur og skuffet .... og liderlig ;-)

  • Synes godt om 3
  • Tak 2
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Ja nok lidt selvforskyldt, det gode råd,  Gå aldrig tilbage til en fuser det gælder stadig, for så løber man en risiko.

Del dette indlæg


Link til indlæg
firsttimer01 skrev, for 2 timer siden:

Far er sur og skuffet .... og liderlig ;-)

Det lyder som en kedelig oplevelse......jeg fornemmer ikke at du prøver og ser om 3. gang er lydens gang ?? :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Det lyder som en kedelig oplevelse......jeg fornemmer ikke at du prøver og ser om 3. gang er lydens gang ?? :lol:

 

Hvem ved... måske hun vil gøre det godt igen ? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shemale-eater skrev, for 1 time siden:

Fantastisk historie! Og skønt, at far stadig er liderlig! Hæhæ, rigtig god humor :-)

Tro mig ... der var ikke ret meget humor over det, da jeg fandt ud af at jeg var kørt forgæves igen ! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
firsttimer01 skrev, for 6 timer siden:

Fuck ที่ฉันโง่! มันเจ็บอีกไหม ...

หลังจากที่ถูกผลักดันโดยไร้ผลแม้จะมีข้อตกลงที่ชัดเจน 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/95978-caracoco-en-flad-fornemmelse/

ฉันทำมันอีกครั้ง ... 

ได้พูดคุยกับเธอทางโทรศัพท์และอธิบายว่าเป็นฉันที่เธอได้เผาสัปดาห์ที่แล้วฉันยอมรับข้อแก้ตัวของเธอและเราได้แต่งตั้งใหม่ ... วันนี้! อีกครั้งทำให้มันชัดเจนกับเธอว่าฉันต้องขับรถ 150 ไมล์แต่ละวิธีเพื่อดูเธอจึงเป็นสิ่งสำคัญสำหรับฉันว่าเรามีข้อตกลง 

เธอขอให้ฉันโทรหาที่ 9 เพื่อให้เธอพร้อมสำหรับการนัดหมายเวลา 10 โมงเช้า ... ขับไปทาง Aarhus และโทรศัพท์ติดต่อกันหลายครั้ง ... จับเธอไว้ที่ 9:45 ซึ่งเธอบอกฉันว่าฉันตื่นขึ้นมา และเธอไม่สามารถเตรียมพร้อมในเวลา 11.00 น. ... ฉันยอมรับเรื่องที่ขัดแย้งกันเพราะฉันรู้สึกว่ามันยากที่จะกลับไปทำงานตอนนี้ ... แต่การคิดว่าประสบการณ์จะต้องคุ้มค่า! ... เวลา 11 นาฬิกาฉันอยู่ข้างนอกและหลังจาก 5 SMS และการโทรที่นับไม่ถ้วนไม่มีโชคฉันต้องขับรถกลับบ้านด้วยการกระทำที่ไม่ได้รับอนุญาต เขียนข้อความสุดท้าย "ไม่ OK !!!" และกำลังทำงานอยู่ 

หลังจากผ่านไปหนึ่งชั่วโมงฉันจะได้รับ SMS 3 รายการตามลำดับต่อไปนี้ 

"???"

"นอนหลับ"

"ขอโทษ"

ดีฉันเองเป็นคนโง่และไร้เดียงสาเพียงเล็กน้อย แต่ความคิดเห็นที่ไม่ดีของเธอต้องอยู่ในสถานที่ของคุณ ไม่ทราบว่าเธอดูหรือว่าน่ารักเซ็กส์กับเธออาจเป็น แต่เธอทิ้งแน่นอนกับการดูแลลูกค้าและเอาใจใส่!

ออกกำลังกายทุกอย่างอื่น ๆ ... มันเป็น 500 กิโลกรัมในน้ำมันเบนซินสำหรับอะไรอย่าง!

พ่อโกรธและผิดหวัง .... และมีเขา ;-)

You confirmed that you will meet me at 10 o'clock in the morning. But I did not answer. Just tell me, "Please call me one hour in advance if I receive your phone call to agree and confirm before you travel" to meet me at 10am. But you did not get my agreement. And no confirmation at the time. 9 am It would make her confident. I'm not that easy to meet you at the time. I know I did not answer your phone !! You will not be able to come here. "Clear time and confirmation from me again before departure." I started working at noon every day. Please note !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
firsttimer01 skrev, for 7 timer siden:

Fuck hvor er jeg dum !! Gjorde det sgu igen ...

efter en gang at være kørt forgæves, på trods af klar aftale 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/95978-caracoco-en-flad-fornemmelse/

gjorde jeg det igen ... 

havde talt i telefon med hende og forklaret at det var mig hun havde brændt af i sidste uge, jeg godtog hendes undskyldning, ogvi lavede en ny aftale ... idag ! Gjorde igen udtrykkeligt klart for hende at jeg skulle køre150 km hver vej for at se hende, så det var vigtigt for mig at vi havde en aftale. 

Hun beder mig ringe kl 9, så hun kan være klar til aftalen kl 10 ... Køre mod Århus, og ringer i mens flere gange ... får fat på hende kl 09:45, hvor hun fortæller at jeg har vækket hende, og hun kan først være klar kl 11 ... jeg acceptere modstridende, da jeg nu får svært at nå tilbage til arbejde ... men tænker oplevelsen må blive det hele værd ! ... kl 11 holder jeg udenfor, og efter 5 SMS og utallige opringninger uden held, må jeg så køre hjemad igen med uforrettet sag. Skriver en sidste sms “NOT OK !!!” Og kører. 

Efter en time ca modtager jeg 3 SMS i følgende rækkefølge 

“???”

”was a sleep”

”sorry”

ved godt jeg selv har været lidt dum og naiv, men en dårlig anmeldelse af hende må være på din plads.  Aner ikke hvordan hun ser ud, eller hvor dejlig sex med hende kunne være, men kundepleje og empati dumper hun helt sikkert i !

øv øv øv... det var 500 kr i benzin til absolut ingenting !

Far er sur og skuffet .... og liderlig ;-)

Are you thinking of destroying me by posting a message through this site?

Del dette indlæg


Link til indlæg
firsttimer01 skrev, for 7 timer siden:

Fuck hvor er jeg dum !! Gjorde det sgu igen ...

efter en gang at være kørt forgæves, på trods af klar aftale 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/95978-caracoco-en-flad-fornemmelse/

gjorde jeg det igen ... 

havde talt i telefon med hende og forklaret at det var mig hun havde brændt af i sidste uge, jeg godtog hendes undskyldning, ogvi lavede en ny aftale ... idag ! Gjorde igen udtrykkeligt klart for hende at jeg skulle køre150 km hver vej for at se hende, så det var vigtigt for mig at vi havde en aftale. 

Hun beder mig ringe kl 9, så hun kan være klar til aftalen kl 10 ... Køre mod Århus, og ringer i mens flere gange ... får fat på hende kl 09:45, hvor hun fortæller at jeg har vækket hende, og hun kan først være klar kl 11 ... jeg acceptere modstridende, da jeg nu får svært at nå tilbage til arbejde ... men tænker oplevelsen må blive det hele værd ! ... kl 11 holder jeg udenfor, og efter 5 SMS og utallige opringninger uden held, må jeg så køre hjemad igen med uforrettet sag. Skriver en sidste sms “NOT OK !!!” Og kører. 

Efter en time ca modtager jeg 3 SMS i følgende rækkefølge 

“???”

”was a sleep”

”sorry”

ved godt jeg selv har været lidt dum og naiv, men en dårlig anmeldelse af hende må være på din plads.  Aner ikke hvordan hun ser ud, eller hvor dejlig sex med hende kunne være, men kundepleje og empati dumper hun helt sikkert i !

øv øv øv... det var 500 kr i benzin til absolut ingenting !

Far er sur og skuffet .... og liderlig ;-)

Jeg ved ikke hvad der er op og ned på din historie - men du må da for pokker køre i en motherfucker af en  2xV16 cylinder for at bruge for 500 kr benzin på 300 km :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco.cara skrev, for 40 minutter siden:

You confirmed that you will meet me at 10 o'clock in the morning. But I did not answer. Just tell me, "Please call me one hour in advance if I receive your phone call to agree and confirm before you travel" to meet me at 10am. But you did not get my agreement. And no confirmation at the time. 9 am It would make her confident. I'm not that easy to meet you at the time. I know I did not answer your phone !! You will not be able to come here. "Clear time and confirmation from me again before departure." I started working at noon every day. Please note !!!

But you answered the phone at 9:45 and agreed to meet me at 11, wich you confirmed with SMS (i Can Prove) ... but where where you at 11 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Jeg ved ikke hvad der er op og ned på din historie - men du må da for pokker køre i en motherfucker af en  2xV16 cylinder for at bruge for 500 kr benzin på 300 km :rolleyes:

Var jo også så naiv at jeg kørte 2 gange 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco.cara skrev, for 47 minutter siden:

You confirmed that you will meet me at 10 o'clock in the morning. But I did not answer. Just tell me, "Please call me one hour in advance if I receive your phone call to agree and confirm before you travel" to meet me at 10am. But you did not get my agreement. And no confirmation at the time. 9 am It would make her confident. I'm not that easy to meet you at the time. I know I did not answer your phone !! You will not be able to come here. "Clear time and confirmation from me again before departure." I started working at noon every day. Please note !!!

If its not easy for you this time, you should say No and not yes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft skrevet med hende, skrev til hende i løbet af dagen for at finde ud af hendes ydelser med mere da disse ikke var beskreve, og at jeg muligvis ville skrive eller ringe senere vedr. en aftale. Da jeg ikke ville lave en aftale med det samme blev hun helt aggressiv og sagde hun ville blokkere hendes nummer da jeg jo var spild af tid. Set i bakspejlet er jeg nu egentlig glad nok for det, havde jo nok bare endt ud i en spildt kørertur til Århus.

Tak for din triste oplevelse.. til advarsel til os andre, som har andet at give os til end at blive holdt for nar..

Redigeret af TheCaptain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco.cara skrev, den 7/12/2018 at 19:19:

Are you thinking of destroying me by posting a message through this site?

Noone is thinking of destroying you... You managed that quite well on your own, with your reply, and the multiple reviews of your lacking respect for your clients' time :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
firsttimer01 skrev, den 7/12/2561 at 12 นาฬิกา 19 นาที:

Fuck ที่ฉันโง่! มันเจ็บอีกไหม ...

หลังจากที่ถูกผลักดันโดยไร้ผลแม้จะมีข้อตกลงที่ชัดเจน 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/95978-caracoco-en-flad-fornemmelse/

ฉันทำมันอีกครั้ง ... 

ได้พูดคุยโทรศัพท์กับเธอและอธิบายว่ามันคือผมว่าเธอถูกไฟไหม้สัปดาห์ที่ผ่านมาผมได้รับการยอมรับคำขอโทษของเธอ ogvi ทำข้อตกลงใหม่ ... วันนี้! ไม่ได้อีกครั้งอย่างชัดเจนที่ชัดเจนให้กับเธอว่าฉันควรkøre150กมแต่ละวิธีที่จะเห็นเธอดังนั้นมันจึงเป็นสิ่งสำคัญที่ฉันว่าเรามีข้อตกลง 

เธอถามฉันเรียกที่ 09:00 เพื่อให้เธอสามารถจะพร้อมสำหรับข้อตกลงที่ 10 ... ขับรถไปทางอาร์ฮุสและโทรในขณะที่ซ้ำแล้วซ้ำอีก ... ได้รับถือของเธอที่ 09:45 เธอบอกว่าฉันได้ตื่นขึ้นมาของเธอ และเธอไม่สามารถจะมีความพร้อมที่ 11 ... ฉันยอมรับขัดแย้งตั้งแต่ตอนนี้ผมมีเรื่องยากที่จะได้รับกลับไปทำงาน ... แต่คิดว่าประสบการณ์อาจจะคุ้มค่า! ... ที่ 11 ฉันให้ออกไปข้างนอกและหลังจาก 5 SMS และโทรนับไม่ถ้วนไม่ประสบความสำเร็จผมสามารถขับรถกลับบ้านอีกครั้งมือเปล่า เขียนข้อความสุดท้าย "ไม่ OK !!!" และกำลังทำงานอยู่ 

หลังจากผ่านไปหนึ่งชั่วโมงฉันจะได้รับ SMS 3 รายการตามลำดับต่อไปนี้ 

"???"

"นอนหลับ"

"ขอโทษ"

ดีฉันเองเป็นคนโง่และไร้เดียงสาเพียงเล็กน้อย แต่ความคิดเห็นที่ไม่ดีของเธอต้องอยู่ในสถานที่ของคุณ ไม่ทราบว่าเธอดูหรือว่าน่ารักเซ็กส์กับเธออาจเป็น แต่เธอทิ้งแน่นอนกับการดูแลลูกค้าและเอาใจใส่!

ออกกำลังกายทุกอย่างอื่น ๆ ... มันเป็น 500 กิโลกรัมในน้ำมันเบนซินสำหรับอะไรอย่าง!

พ่อโกรธและผิดหวัง .... และมีเขา ;-)

I’m apologizing about it 

Del dette indlæg


Link til indlæg
firsttimer01 skrev, den 7/12/2561 at 17 นาฬิกา 32 นาที:

ใครจะรู้ ... บางทีเธอจะทำดีอีกครั้ง? ;-)

I know!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ts.Coco skrev, for 2 timer siden:

I’m apologizing about it 

Tak ... Det havde jeg brug for at høre

Jeg er ikke ude på at ødelægge dig ... overhovedet ikke ... Men prøv at se det fra min side.

Jeg har brugt flere år om at fantasere og tage mod til lave en aftale. Jeg valgte dig, fordi du uden sammenligning  er den smukkeste på billederne, og havde glædet mig SÅ meget til at se dig. Du er garanteret ligeså smuk i virkeligheden som på billederne, og et møde med dig er garanteret ligeså fantastisk som jeg forestiller mig ! Men det kan jeg jo ikke anmelde, for der skete jo det der skete. Jeg blev SÅ skuffet begge gange da det ikke lykkes !

Jeg håber og ønsker for dig at du får masser af kunder, og masser af gode anmeldelser. Jeg ville have ønsket jeg kunne have skrevet en !

Jeg ønsker ikke at ødelægge dig ! Jeg kender ikke reglerne for siden, men vil gerne undersøge muligheden for at få mine tråde slettet, og så lader vi den ligge der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
firsttimer01 skrev, for 56 minutter siden:

ขอบคุณ ... ฉันเคยได้ยินอย่างนั้น

ฉันไม่ได้พยายามที่จะทำลายคุณ ... ไม่ได้ทั้งหมด ... แต่พยายามที่จะเห็นมันจากด้านข้างของฉัน

ฉันใช้เวลาหลายปีในการนัดหมายและนัดหมายเพื่อทำข้อตกลง ฉันเลือกคุณเพราะคุณเป็นตรงกันข้ามภาพที่สวยที่สุดและยินดีที่ได้พบคุณ คุณได้รับการประกันความสวยงามในรูปภาพและการพบปะกับคุณได้รับการประกันอย่างยอดเยี่ยมเท่าที่ฉันจินตนาการ! แต่ฉันไม่สามารถรายงานได้เพราะที่เกิดขึ้น ฉันผิดหวังมากทั้งสองครั้งเมื่อมันล้มเหลว!

ฉันหวังและหวังว่าคุณจะได้รับลูกค้าจำนวนมากและมีรีวิวที่ดี ฉันอยากจะเขียนได้!

ฉันไม่ต้องการเสียคุณ! ฉันไม่ทราบกฎสำหรับหน้า แต่ต้องการตรวจสอบความเป็นไปได้ที่จะลบกระทู้ของฉันออกและปล่อยทิ้งไว้

Plz!!! Can you give me last chance? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
firsttimer01 skrev, for 3 timer siden:

Jeg ønsker ikke at ødelægge dig ! Jeg kender ikke reglerne for siden, men vil gerne undersøge muligheden for at få mine tråde slettet, og så lader vi den ligge der.

Normalt kan en publiceret tråd ikke blive slettet. Heller ikke hvis trådstarter fortryder en dårlig anmeldelse......men du kan jo altid prøve. Det kan jo ikke skade....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor slette? Du deler dine oplevelser med os andre, som vi deler vores.

At du så har haft to uheldige med samme, og du har fået undskyldning to gange, og lovning på at hun vil gøre det godt igen - to gange, det ændrer jo ikke på, at dine oplevelser bør deles, så andre kan vurdere om pågældende er værd at bruge tid på eller ej.

Hvis siden her ændres til kun at omhandle gode oplevelser, så ender den med at være værdiløs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at den helt grundlæggende fejl, er at Coco tilsyneladende er, eller var tilgængelig for aftaler døgnet rundt?

Hun havde tidligere en annonce, hvor det direkte stod at hun var tilgængelig døgnet rundt, alle ugens dage, og det har alle dage været en detalje som har fået negativ fokus i forum, når det er tilfældet.

Tror jeg ofte med god grund, og jeg tror at pigerne gør sig selv en tjeneste, og gæsterne med, ved at oplyse nogle faste dage, og timer hvor de kan kontaktes, og hvor de kan besøges.

Sørg til gengæld for, som ved ethvert andet arbejde, at få sovet og ladet op mellem vagterne.

Så er jeg sikker på at aftaler også holdes, og flere gæster bliver glade, og pigerne med :)

Arbejdsforholdene skal simpelthen være i orden som det første, og er/var det tilfældet for Coco?

Hendes nuværende annonce:

LAST MINUTE DECISION ☎️ “Your most memorable sexual encounter you for GFE/ANAL experience with trans” Right here in Aarhus

Midtjylland

https://annoncelight.dk/showad/265330

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden:

ฉันคิดว่าข้อผิดพลาดขั้นพื้นฐานมากคือ Coco เห็นได้ชัดว่าเป็นหรือสามารถใช้ได้สำหรับการนัดหมายตลอดเวลา?

เธอเป็นคนที่ก่อนหน้านี้โฆษณาในสิ่งที่มันโดยตรงคือการที่เธอมีอยู่ตลอดเวลาเจ็ดวันต่อสัปดาห์และจะได้รับเสมอรายละเอียดซึ่งได้มีการมุ่งเน้นเชิงลบของฟอรั่มเมื่อมันเป็น

ผมคิดว่ามักจะมีเหตุผลที่ดีและผมคิดว่าสาว ๆ ทำเองชอบและผู้เข้าพักด้วยโดยการให้วันบางอย่างคงที่และเวลาที่พวกเขาสามารถได้รับการติดต่อและที่พวกเขาสามารถเข้าเยี่ยมชม

เช่นเดียวกับงานอื่น ๆ ให้แน่ใจว่าได้นอนหลับและปล่อยให้ขึ้นระหว่าง guards

จากนั้นฉันก็มั่นใจว่านัดหมายจะจัดขึ้นและแขกจะมีความสุขมากขึ้นและสาว ๆ ก็จะมาร่วมด้วย :)

เงื่อนไขการทำงานก็ควรจะถูกและเป็น / เป็นกรณีที่สำหรับ Coco?

โฆษณาปัจจุบันของเธอ:

สุดท้ายของการตัดสินใจ☎️ "เผชิญหน้าทางเพศของคุณน่าจดจำมากที่สุดสำหรับ GFE / ประสบการณ์ทางทวารหนักกับทรานส์" ที่นี่ในออฮุส

Midtjylland

https://annoncelight.dk/showad/265330

ขอแสดงความนับถือ

เครือข่ายการท่องเที่ยว

tak for jeres alle jeres !! at støtte mig og give mig en chance tak igen! Love u all!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheCaptain skrev, den 8/12/2561 at 21 นาฬิกา 52 นาที:

ฉันได้เขียนร่วมกับเธอเขียนถึงเธอในระหว่างวันเพื่อหาข้อมูลเพิ่มเติมเกี่ยวกับบริการของเธอเนื่องจากสิ่งเหล่านี้ไม่ได้เป็นคำอธิบายและฉันอาจจะเขียนหรือโทรหาในภายหลัง ข้อตกลง เมื่อฉันไม่ต้องการนัดหมายให้เร็วเธอก็ก้าวร้าวมากและบอกว่าเธอจะปิดกั้นหมายเลขของเธอขณะที่ฉันเสียเวลา มองย้อนกลับไปฉันมีความสุขมากพอสำหรับการที่เพิ่งเสร็จสิ้นในไดรฟ์เสียไป Aarhus

ขอบคุณสำหรับประสบการณ์ที่น่าเศร้าของคุณ .. สำหรับการเตือนให้เราคนอื่น ๆ ที่มีสิ่งอื่นที่จะให้เรามากกว่าที่จะได้รับการดูแล ..

Thanks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...