Hop til indhold
firsttimer01

Cara/Coco - en flad fornemmelse !

Recommended Posts

Som mit Nick antyder, så skulle det være en førstegangsoplevelse, så intet måtte gå galt !

jeg havde valgt den smukkeste pige ud fra billederne at dømme, uanfægtet at jeg måtte køre 150 km hver vej for at se hende. 

Vælger at tage kontakt i mandags, men da der er lidt uklarhed om hendes profil (der er forskellige, med forskellige nr og billeder) spørger jeg herinde i en anden tråd, om nogen kan bekræfte at det er den samme pige. Hun bekræfter selv i tråden at det er hende. Efterfølgende kommunikere jeg med hende både på nr fra annoncelight, og fra shemalewiki, som på det tidspunkt er forskellige. Jeg føler mig overbevist om at det er Cara jeg kommunikere med. 

Jeg aftaler med hende at jeg gerne vil have en aftale fredag formiddag (idag), og vi aftaler at jeg kontakter hende torsdag aften for at bekræfte, og for at få en adresse. Dette gør jeg, får adressen, og jeg understreger igen at jeg skal gøre langt, så det er vigtigt vi har en aftale ... hvilket hun er indforstået med. Vi aftaler jeg ringer fredag morgen inden jeg kører hjemmefra. 

Ringer fredag kl 08 ... intet svar ... dum som jeg er, tænker jeg hun måske har misforstået, og rig skulle ringe når jeg var der :-( så vælger at køre mod Århus. 

Holder ind ved Fredericia og prøver at ringe igen ... intet svar ... her er jeg så, så dum igen, at jeg tænker, nu kan jeg ligesågodt køre helt derop og se om hun er der ... tænkte nok med det lille hovede :-)

Nu holder jeg så heroppe, 20 min efter vi havde en aftale, og stadig ingen kontakt  :-(

virkelig en flad fornemmelse ... er virkelig liderlig, og med en mønt på lommen ... nogen i Århus der vil tage mine penge, for en fræk oplevelse nu jeg er her  ? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet at have en aftale med hende en formiddag, hvor jeg så også blev brændt af. Fik hende faktisk i røret omkring aftaletidspunktet, men hun virkede forvirret og jeg tror faktisk at hun faldt i søvn under samtalen....

Så jeg tror at hvis man vil besøge hende, så skal det være hen på eftermiddagen, aftenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min oplevelse med Coco / Cara startede ud på næsten samme måde. Det ville også være mit første besøg hos en trans, så tirsdag tog jeg kontakt til hende via sms. Og lavede en aftale om onsdag kl 10.30. Tog et morgenbad hvor barberingen foregik lidt alternativ :) Trillede sydpå i bilen og ved 10-tiden sendte jeg en sms om at jeg lige skulle bruge adressen. Tavshed. 10.15 prøvede jeg igen med en høflig sms. Jeg ved godt at med de sene arbejdstider hun har så er hun nok ikke et A-mennekse. Tavshed. Begyndte at overveje alternativer og nåede også at sende en forespørgsel. Så var der hul igennem til Coco. Hvornår jeg kunne komme? Aftalen blev 10.45 og jeg fik adressen. Ved adressen skal man ned i kælderen, så jeg gik selvfølgelig til højre ned i kælderen og ikke til venstre ned i kælderen. Men en ny sms guidede mig på rette vej. Og Coco åbnede døren med det samme.

Når man ser på Coco er der to udgaver (begge er hende.) https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5413&lan=en er der hvor håret er sat op til lækker fotografering og så er der   https://annoncelight.dk/showad/265262 hvor håret er sat i hestehale og der er lidt mindre make-up. Det var Coco fra annoncelight jeg mødte.

Stedet er et lidt skummelt kælderbordel. Værelset så pænt rent ud med masser af rene håndklæder. Jeg havde skrevet at det var min første gang, men det virkede som hun havde glemt at vi havde skrevet dagen før. Men efter betaling gik vi stille og roligt i gang med at klæde hinanden af samtidig med at vi kyssede. Dejlig høj pige med en velproportioneret krop. Lange ben, god røv og pæne bryster. Vi havnede på sengen og gfe-oplevelsen fortsatte. Det virkede som om jeg skulle tage initiativet så det prøvede jeg efter bedste evne :)

Efter lidt forskelligt lækkert forspil kom vi dertil hvor jeg skulle have hende op i mig. Olien blev brugt flittigt, kondomet sat ordentligt på og hun listede sig stille og roligt ind i mig. Nu skiftede hun klart rolle. Og blev aktiv. Mine ben blev placeret så hun komme bedst muligt til. Og så blev jeg kneppet. Først langsomt men hurtigere og hurtigere.

Så blev det min tur. Lillebror blev lige gjort ekstra ivrig med bj, kondomet kom på og de lange ben kom op i vejret. Olien kom på og jeg gjorde klar til at liste mig ind. "Fuck me Daddy" lød det og det gjorde jeg så. I forbindelse med stillingsskift skete det som alle mænd i min alder frygter. Lillebror glemmer at koncentrere sig og bliver blød. Ikke noget problem. Kondomet kommer af og vi går tilbage til sut og slik. Det ender med at hun kommer først i munden på mig og ikke mange sekunder efter er det min tur i hendes mund.

Stille og roligt falder vi ned igen. Hun tørrer os af med vådservietter og køkkenrulle. Tilbyder lidt massage og jeg siger tak. Og det er hun rigtig god til. Ben og ryg får en omgang, som den trængte til. Da der er gået fem kvarter efter jeg trådte ind i værelset stopper vi og klæder os på igen.

Oplevelsen var god. Men jeg er helt enig i, at kommunikationen før var mildest talt mangelfuld. Måske har DaJe8000 ret i at det er bedre at besøge hende eftermiddag / aften.

F

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000Flemming skrev, 1 time siden:

Min oplevelse med Coco / Cara startede ud på næsten samme måde. Det ville også være mit første besøg hos en trans, så tirsdag tog jeg kontakt til hende via sms. Og lavede en aftale om onsdag kl 10.30. Tog et morgenbad hvor barberingen foregik lidt alternativ :) Trillede sydpå i bilen og ved 10-tiden sendte jeg en sms om at jeg lige skulle bruge adressen. Tavshed. 10.15 prøvede jeg igen med en høflig sms. Jeg ved godt at med de sene arbejdstider hun har så er hun nok ikke et A-mennekse. Tavshed. Begyndte at overveje alternativer og nåede også at sende en forespørgsel. Så var der hul igennem til Coco. Hvornår jeg kunne komme? Aftalen blev 10.45 og jeg fik adressen. Ved adressen skal man ned i kælderen, så jeg gik selvfølgelig til højre ned i kælderen og ikke til venstre ned i kælderen. Men en ny sms guidede mig på rette vej. Og Coco åbnede døren med det samme.

Når man ser på Coco er der to udgaver (begge er hende.) https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5413&lan=en er der hvor håret er sat op til lækker fotografering og så er der   https://annoncelight.dk/showad/265262 hvor håret er sat i hestehale og der er lidt mindre make-up. Det var Coco fra annoncelight jeg mødte.

Stedet er et lidt skummelt kælderbordel. Værelset så pænt rent ud med masser af rene håndklæder. Jeg havde skrevet at det var min første gang, men det virkede som hun havde glemt at vi havde skrevet dagen før. Men efter betaling gik vi stille og roligt i gang med at klæde hinanden af samtidig med at vi kyssede. Dejlig høj pige med en velproportioneret krop. Lange ben, god røv og pæne bryster. Vi havnede på sengen og gfe-oplevelsen fortsatte. Det virkede som om jeg skulle tage initiativet så det prøvede jeg efter bedste evne :)

Efter lidt forskelligt lækkert forspil kom vi dertil hvor jeg skulle have hende op i mig. Olien blev brugt flittigt, kondomet sat ordentligt på og hun listede sig stille og roligt ind i mig. Nu skiftede hun klart rolle. Og blev aktiv. Mine ben blev placeret så hun komme bedst muligt til. Og så blev jeg kneppet. Først langsomt men hurtigere og hurtigere.

Så blev det min tur. Lillebror blev lige gjort ekstra ivrig med bj, kondomet kom på og de lange ben kom op i vejret. Olien kom på og jeg gjorde klar til at liste mig ind. "Fuck me Daddy" lød det og det gjorde jeg så. I forbindelse med stillingsskift skete det som alle mænd i min alder frygter. Lillebror glemmer at koncentrere sig og bliver blød. Ikke noget problem. Kondomet kommer af og vi går tilbage til sut og slik. Det ender med at hun kommer først i munden på mig og ikke mange sekunder efter er det min tur i hendes mund.

Stille og roligt falder vi ned igen. Hun tørrer os af med vådservietter og køkkenrulle. Tilbyder lidt massage og jeg siger tak. Og det er hun rigtig god til. Ben og ryg får en omgang, som den trængte til. Da der er gået fem kvarter efter jeg trådte ind i værelset stopper vi og klæder os på igen.

Oplevelsen var god. Men jeg er helt enig i, at kommunikationen før var mildest talt mangelfuld. Måske har DaJe8000 ret i at det er bedre at besøge hende eftermiddag / aften.

F

 

Du gir da en beskrivelse af forløbet som jeg er meget misundelig på -tænk at opleve hende fuld aktiv - selv kunne være det og så ende ud med at smage hinandens sæd - gad virkelig godt.

At der så var lidt udfordringer burde opvejes af de gode oplevelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
firsttimer01 skrev, for 7 timer siden:

ตามที่นิสสันแนะนำควรเป็นประสบการณ์ครั้งแรกดังนั้นไม่มีอะไรผิดพลาด!

ฉันได้เลือกสาวสวยที่สุดจากภาพที่จะตัดสินความกลัวว่าฉันต้องขับรถไป 150 กิโลเมตรแต่ละวิธีเพื่อดูเธอ 

ฉันเลือกที่จะติดต่อจันทร์ แต่เนื่องจากมีความชัดเจนเกี่ยวกับรายละเอียดของเธอ (ต่างจากตัวเลขและรูปภาพต่างกัน) ฉันถามในหัวข้ออื่นถ้าใครสามารถยืนยันได้ว่าเป็นหญิงเดียวกัน เธอยืนยันตัวเองในหัวข้อว่าเป็นของเธอ หลังจากนั้นฉันสื่อสารกับเธอทั้งสองเรื่องจากหมายเลข adcelight และจาก shemalewiki ซึ่งในเวลานั้นต่างกัน ฉันรู้สึกมั่นใจว่า Cara ฉันสื่อสารด้วย 

ฉันเห็นด้วยกับเธอว่าฉันต้องการนัดหมายเช้าวันศุกร์ (วันนี้) และเรายอมรับว่าฉันจะติดต่อค่ำวันพฤหัสบดีเพื่อยืนยันและขอที่อยู่ ฉันได้รับที่อยู่และฉันเน้นอีกครั้งว่าฉันต้องไปไกลดังนั้นจึงเป็นสิ่งสำคัญที่เรามีข้อตกลง ... ซึ่งเธอเห็นด้วยกับ เรายอมรับว่าฉันโทรหาเช้าวันศุกร์ก่อนขับรถจากที่บ้าน 

โทรหาวันศุกร์เวลา 08 ... ไม่มีคำตอบ ... โง่เหมือนฉันคิดว่าเธออาจจะเข้าใจผิดและคนรวยควรโทรหากันตอนที่ฉันอยู่ที่นั่น :-( ดังนั้นเลือกขับไปทาง Aarhus 

เก็บไว้ในการติดต่อกับ Fredericia และพยายามที่จะโทรอีกครั้ง ... ไม่มีคำตอบ ... ที่นี่ฉันโง่อีกครั้งว่าฉันคิดว่าตอนนี้ฉันก็สามารถขับรถขึ้นที่นั่นและดูว่าเธออยู่ที่นั่น ... คิดเกี่ยวกับมัน หัวเล็ก ๆ :-)

ตอนนี้ฉันจะติดตามเรื่องนี้ 20 นาทีหลังจากที่เรามีข้อตกลงและไม่มีการติดต่อ  :-(

จริงๆความรู้สึกแบน ... จริงๆมีเขาและมีเหรียญในกระเป๋าของฉัน ... ใครบางคนใน Aarhus ที่จะใช้เงินของฉันสำหรับประสบการณ์ซนตอนนี้ฉันอยู่ที่นี่? ;-)

I’m sorry about it 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 2 timer siden:

จากนั้นคุณจะอธิบายถึงหลักสูตรที่ฉันรู้สึกอิจฉามาก - คิดว่าจะได้สัมผัสกับการใช้งานของเธออย่างเต็มเปี่ยมแม้จะเป็นแล้วจบลงด้วยการชิมตัวอสุจิของกันและกัน - สนุกกับตัวเองจริงๆ

มีความท้าทายบางอย่างที่ควรคำนึงถึงด้วยประสบการณ์ที่ดี

 

 

Coco.cara skrev, for 2 minutter siden:

ฉันขอโทษเกี่ยวกับเรื่องนี้ 

I’m try my best for anyone who come to visit me 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000Flemming skrev, for 3 timer siden:

ประสบการณ์ของฉันกับ Coco / Cara เริ่มต้นในลักษณะเดียวกัน นอกจากนี้ยังจะเป็นครั้งแรกที่ทรานส์ดังนั้นเมื่อวันอังคารที่ฉันติดต่อเธอทาง SMS และได้นัดหมายในวันพุธเวลา 10.30 น. อาบน้ำตอนเช้าที่มีการโกนหนวดนิด ๆ หน่อย ๆ:)เดินทางไปทางใต้ในรถและเมื่อถึงเวลา 10 นาฬิกาผมก็ส่ง sms ที่ฉันต้องการที่อยู่ ความเงียบ ที่ 10.15 ฉันพยายามอีกครั้งด้วยข้อความสุภาพ ฉันรู้ว่าในช่วงปลายชั่วโมงที่เธอมีเธออาจไม่ใช่คน A ความเงียบ เริ่มพิจารณาทางเลือกและถึงคำขอแล้ว จากนั้นก็มีหลุมให้ Coco เมื่อฉันสามารถมา? ข้อตกลงคือ 10.45 และฉันได้รับที่อยู่ ตามที่อยู่ที่คุณลงไปที่ชั้นใต้ดินฉันไปทางขวาลงชั้นใต้ดินและไม่ไปทางซ้ายไปที่ชั้นใต้ดิน แต่ sms ใหม่แนะนำฉันในการติดตามขวา และ Coco เปิดประตูทันที

เมื่อคุณดูที่โคโค่สองรุ่น (ทั้งสองของเธอ.) Https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5413&lan=enเป็นที่ที่ผมจะตั้งขึ้นสำหรับการถ่ายภาพที่อร่อยแล้ว มี   https://annoncelight.dk/showad/265262ที่ผมจะใส่หางม้าและมีน้อยแต่งหน้า มันเป็น Coco จากการที่ฉันได้พบกับตุ๊กตา

สถานที่เป็นตารางใต้ดินที่น่ากลัวเล็กน้อย ห้องดูดีสะอาดด้วยผ้าเช็ดตัวสะอาดมาก ฉันเขียนไว้ว่านี่เป็นครั้งแรกของฉัน แต่ดูเหมือนว่าเธอลืมไปแล้วว่าเราเคยเขียนเมื่อวันก่อน อย่างไรก็ตามหลังจากจ่ายเงินแล้วเราก็กำลังค่อยๆล้อเล่นกันในขณะที่จูบ หญิงสาวที่น่ารักสูงกับร่างกายสัดส่วนดี ขายาวตูดดีและหน้าอกที่ดี เราลงเอยด้วยการนอนและประสบการณ์ของ gfe อย่างต่อเนื่อง ดูเหมือนว่าฉันควรจะคิดริเริ่มดังนั้นฉันจึงพยายามอย่างสุดความสามารถของฉัน:)

หลังจากเล่นหน้าเล่นแบบอื่น ๆ เล็กน้อยเราก็มาถึงที่ที่ฉันควรจะมีเธออยู่ในตัวฉัน น้ำมันถูกใช้อย่างขยันขันแข็งถุงยางอนามัยได้อย่างแน่นหนาและเธอแอบแอบเข้ามาหาฉัน ตอนนี้เธอเปลี่ยนบทบาทอย่างชัดเจน และเริ่มทำงาน ขาของฉันถูกวางไว้เพื่อทำให้เธอทำได้ดีที่สุด แล้วฉันก็ระยำ แรกช้า แต่เร็วขึ้นและเร็วขึ้น

แล้วมันก็กลายเป็นฉัน พี่ชายตัวเล็ก ๆ คนหนึ่งกำลังแบกรับหมีเพิ่มขึ้นถุงยางอนามัยลุกขึ้นและขายาวลุกขึ้น น้ำมันเข้ามาและฉันก็พร้อมที่จะบอกฉัน "Fuck me Daddy" ฟังดูแล้วฉันทำอย่างนั้น ในกรณีที่มีการเปลี่ยนตำแหน่งมันเกิดขึ้นเมื่อทุกคนในวัยของฉันกลัว น้องชายเล็ก ๆ ลืมที่จะมีสมาธิและอ่อนนุ่ม ไม่มีปัญหา ถุงยางอนามัยออกมาและเราจะกลับไปหว่านและขนมหวาน มันจบลงด้วยการได้รับในปากของฉันก่อนและไม่กี่วินาทีต่อมาก็เปิดของฉันในปากของเธอ

เงียบเราล้มลงอีกครั้ง เธอเช็ดเราด้วยเนื้อเยื่อเปียกและผ้าเช็ดตัวในครัว ขอเสนอการนวดเล็กน้อยและฉันขอขอบคุณ เธอเป็นคนที่ดีจริงๆ ขาและหลังได้เกมตามที่ต้องการ ตั้งแต่ห้านาทีหลังจากที่ฉันเข้าไปในห้องเราก็หยุดและแต่งตัวอีกครั้ง

ประสบการณ์ที่ดี แต่ฉันเห็นด้วยอย่างยิ่งว่าการสื่อสารก่อนหน้านี้ไม่ค่อยเพียงพอ บางที DaJe8000 มีสิทธิ์ในความเป็นจริงว่าเป็นการดีที่จะไปเยี่ยมช่วงบ่าย / เย็นของเธอ

F

 

Thanks for visit me and I hope to see you again 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 9 timer siden:

ฉันยังพยายามที่จะจัดการกับเธอในเช้าวันหนึ่งซึ่งฉันก็ถูกไฟไหม้ ที่จริงเธอได้เข้าหลอดนัดหมาย แต่เธอดูสับสนและฉันคิดว่าเธอหลับไประหว่างการสนทนา ....

ดังนั้นผมคิดว่าถ้าคุณต้องการที่จะเยี่ยมชมเธอก็ควรจะเป็นในช่วงบ่ายช่วงเย็น

I’m sorry about it I hope you will give me a chance to meet you again 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000Flemming skrev, for 6 timer siden:

ประสบการณ์ของฉันกับ Coco / Cara เริ่มต้นในลักษณะเดียวกัน นอกจากนี้ยังจะเป็นครั้งแรกที่ทรานส์ดังนั้นเมื่อวันอังคารที่ฉันติดต่อเธอทาง SMS และได้นัดหมายในวันพุธเวลา 10.30 น. อาบน้ำตอนเช้าที่มีการโกนหนวดนิด ๆ หน่อย ๆ:)เดินทางไปทางใต้ในรถและเมื่อถึงเวลา 10 นาฬิกาผมก็ส่ง sms ที่ฉันต้องการที่อยู่ ความเงียบ ที่ 10.15 ฉันพยายามอีกครั้งด้วยข้อความสุภาพ ฉันรู้ว่าในช่วงปลายชั่วโมงที่เธอมีเธออาจไม่ใช่คน A ความเงียบ เริ่มพิจารณาทางเลือกและถึงคำขอแล้ว จากนั้นก็มีหลุมให้ Coco เมื่อฉันสามารถมา? ข้อตกลงคือ 10.45 และฉันได้รับที่อยู่ ตามที่อยู่ที่คุณลงไปที่ชั้นใต้ดินฉันไปทางขวาลงชั้นใต้ดินและไม่ไปทางซ้ายไปที่ชั้นใต้ดิน แต่ sms ใหม่แนะนำฉันในการติดตามขวา และ Coco เปิดประตูทันที

เมื่อคุณดูที่โคโค่สองรุ่น (ทั้งสองของเธอ.) Https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5413&lan=enเป็นที่ที่ผมจะตั้งขึ้นสำหรับการถ่ายภาพที่อร่อยแล้ว มี   https://annoncelight.dk/showad/265262ที่ผมจะใส่หางม้าและมีน้อยแต่งหน้า มันเป็น Coco จากการที่ฉันได้พบกับตุ๊กตา

สถานที่เป็นตารางใต้ดินที่น่ากลัวเล็กน้อย ห้องดูดีสะอาดด้วยผ้าเช็ดตัวสะอาดมาก ฉันเขียนไว้ว่านี่เป็นครั้งแรกของฉัน แต่ดูเหมือนว่าเธอลืมไปแล้วว่าเราเคยเขียนเมื่อวันก่อน อย่างไรก็ตามหลังจากจ่ายเงินแล้วเราก็กำลังค่อยๆล้อเล่นกันในขณะที่จูบ หญิงสาวที่น่ารักสูงกับร่างกายสัดส่วนดี ขายาวตูดดีและหน้าอกที่ดี เราลงเอยด้วยการนอนและประสบการณ์ของ gfe อย่างต่อเนื่อง ดูเหมือนว่าฉันควรจะคิดริเริ่มดังนั้นฉันจึงพยายามอย่างสุดความสามารถของฉัน:)

หลังจากเล่นหน้าเล่นแบบอื่น ๆ เล็กน้อยเราก็มาถึงที่ที่ฉันควรจะมีเธออยู่ในตัวฉัน น้ำมันถูกใช้อย่างขยันขันแข็งถุงยางอนามัยได้อย่างแน่นหนาและเธอแอบแอบเข้ามาหาฉัน ตอนนี้เธอเปลี่ยนบทบาทอย่างชัดเจน และเริ่มทำงาน ขาของฉันถูกวางไว้เพื่อทำให้เธอทำได้ดีที่สุด แล้วฉันก็ระยำ แรกช้า แต่เร็วขึ้นและเร็วขึ้น

แล้วมันก็กลายเป็นฉัน พี่ชายตัวเล็ก ๆ คนหนึ่งกำลังแบกรับหมีเพิ่มขึ้นถุงยางอนามัยลุกขึ้นและขายาวลุกขึ้น น้ำมันเข้ามาและฉันก็พร้อมที่จะบอกฉัน "Fuck me Daddy" ฟังดูแล้วฉันทำอย่างนั้น ในกรณีที่มีการเปลี่ยนตำแหน่งมันเกิดขึ้นเมื่อทุกคนในวัยของฉันกลัว น้องชายเล็ก ๆ ลืมที่จะมีสมาธิและอ่อนนุ่ม ไม่มีปัญหา ถุงยางอนามัยออกมาและเราจะกลับไปหว่านและขนมหวาน มันจบลงด้วยการได้รับในปากของฉันก่อนและไม่กี่วินาทีต่อมาก็เปิดของฉันในปากของเธอ

เงียบเราล้มลงอีกครั้ง เธอเช็ดเราด้วยเนื้อเยื่อเปียกและผ้าเช็ดตัวในครัว ขอเสนอการนวดเล็กน้อยและฉันขอขอบคุณ เธอเป็นคนที่ดีจริงๆ ขาและหลังได้เกมตามที่ต้องการ ตั้งแต่ห้านาทีหลังจากที่ฉันเข้าไปในห้องเราก็หยุดและแต่งตัวอีกครั้ง

ประสบการณ์ที่ดี แต่ฉันเห็นด้วยอย่างยิ่งว่าการสื่อสารก่อนหน้านี้ไม่ค่อยเพียงพอ บางที DaJe8000 มีสิทธิ์ในความเป็นจริงว่าเป็นการดีที่จะไปเยี่ยมช่วงบ่าย / เย็นของเธอ

F

 

Thanks for visit me and I hope to see you again 

Del dette indlæg


Link til indlæg
firsttimer01 skrev, for 2 timer siden:

ติดต่อกับเธอและฉันแน่ใจว่าเธอเสียใจจริงๆต้องการลบกระทู้อีกครั้ง แต่คุณจะทำอย่างไร?

I’m apologizing :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 5 timer siden:

จากนั้นคุณจะอธิบายถึงหลักสูตรที่ฉันรู้สึกอิจฉามาก - คิดว่าจะได้สัมผัสกับการใช้งานของเธออย่างเต็มเปี่ยมแม้จะเป็นแล้วจบลงด้วยการชิมตัวอสุจิของกันและกัน - สนุกกับตัวเองจริงๆ

มีความท้าทายบางอย่างที่ควรคำนึงถึงด้วยประสบการณ์ที่ดี

 

I’m happy to hear that 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco.cara skrev, for 2 timer siden:

ฉันขอโทษเกี่ยวกับเรื่องนี้ 

I’m apologizing about it I hope you will give me a chance to meet you again 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco.cara skrev, for 3 timer siden:

I’m apologizing about it I hope you will give me a chance to meet you again 

Just send a pm next time you are in CPH

love

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 1/12/2561 at 0 นาฬิกา 33 นาที:

เพียงแค่ส่ง pm ครั้งต่อไปที่คุณอยู่ใน CPH

กฎหมาย

1955

Yes sure

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...