Hop til indhold
Frække Tanja

Den 6. Dec - vinderen

Recommended Posts

holstebronx skrev, for 17 minutter siden:

Nå så fik jeg set videoen... der burde være en regel at man kun vinder, hvis navnet er til at udtale :D 

Stor ros til Frække Tanja 

1. Hun ryster virkelig "posen" nu ,og det er da lige før at et par lodder tager turen ud i friheden,, :D

2. Stor ros for at både trække og især åbne vores små venner med en hånd,,det ser måske nemt ud men tror flere ville tabe den 

3. Alt dette foregår imens hun stille og roligt snakker pænt og roligt ,,,ingen panik at spore der ,,

Stor respekt det er jo i den grad multi-tasking på højt plan :P

Ville da også lige igen understrege at vi har her at gøre med en multi kunstner,,

Flot gået kære Tanja Fræk 

Keep up the good work ,,eller på dansk klap dig selv på skulderen  <3

Venligst Hunter

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 timer siden:

Nå så fik jeg set videoen... der burde være en regel at man kun vinder, hvis navnet er til at udtale :D 

Synes også godt man kunne overveje en diskvalifikation med det navn.:D Der blev godt nok tænkt igennem før det blev udtalt.:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 13 timer siden:

Synes også godt man kunne overveje en diskvalifikation med det navn.:D Der blev godt nok tænkt igennem før det blev udtalt.:lol:

Haha ja. Og det værste er at det slet ikke er et g men et q.. Flot Tanja - virkelig flot :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har erfaret min telefon optager i fuld HD. Måske det kan være grunden til nogle ikke kan se den? 

Har dog ingen ide Tanja og teknik matcher ikke med andet end forbogstav :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
holstebronx skrev, den 6/12/2018 at 18:44:

Nå så fik jeg set videoen... der burde være en regel at man kun vinder, hvis navnet er til at udtale :D 

Hehe... Nu är jag så lycklig eftersom jag vann, så jag ska inte låta mig provoceras :P

Men när jag valde namn var jag liderlig och kunde inte tänka så långsiktigt....
Umiaq är ett grönlänskt namn på en kvinnlig kajak. Eftersom jag älskar kvinnor och Kajaker verkade det passande just då. Men... det var upptaget, så jag lade till "se" för Sverige :?

Slutar skriva nu... har en video att se på repeat, repeat, repeat :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...