Hop til indhold

Recommended Posts

XrayCat skrev, for 2 timer siden:

Hej Pussyguy,

Hvis du godt kan se at du ikke burde ha skrevet det, hvorfor sletter du så ikke bare dit indlæg? Tænker bare det ville være lettest?

Enig, hvis han virkelig fortryder så slet dog anmeldelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar
Enzo L'uri skrev, for 2 minutter siden:

Så mener Du vel også at samtlige anmeldelser burde slettes?

Det særlige hensyn du omtaler gælder vel forhåbentlig alle glædespiger,og ikke kun favoritten?

Enzo.

Ja hensyn gælder til alle piger der anmeldes. Mange af pigerne er anonyme, piger som har deres billede og rigtige navn i deres annoncer synes jeg vi bør tage ekstra hensyn til.

Jeg ved ikke om du kender Ju, det gør jeg ganske godt, hvilket selvfølgelig farver min holdning til hende. Jeg vil anbefale at du tager forbi hende en dag hvor du trænger til god massage.

Jeg glæder mig til at følge tråden fremadrettet er sikker på at der ikke er ret mange der kan berette om ekstraydelser :)

Til orientering er det kun ganske få anmeldelser jeg ønsker slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her må alt andet lige siges at have været en af de mere underholdende dage på EG's thaiforum. Tak til TS for at have sat gang i løjerne, selvom du godt nok fortjener en ordentlig røvfuld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 49 minutter siden:

Så - mon ikke man bør/skal slutte eventyret her og nu.

God idé. det vil nok være det bedste der kan gøres for Ju

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
People Pleaseren skrev, for 1 time siden:

Er der så stor forskel på sex og et HJ? Sex er en skandale i hendes omgangskreds mens HJs nærmest sidestilles med almindelig massage? Jeg ved ingenting, undrer mig bare.

Havde for år tilbage en thai kæreste der også var på klinik, og deraf fik jeg lov at sidde i baglokalet og høre med på alle historierne pigerne iblandt. Og det med at give HJ, at sidde med en mands stive pik i hænderne, og lave ~300kr er der absolut intet tabu eller mystisk i for dem. Det er ligeså almindeligt, som når bilsælgeren sælger et ekstra sæt måtter til kundens nye bil.

/JJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 3/12/2018 at 20:52:

Tja nu er det sluppet ud jeg HAR knaldet hende flere gange,  huslejen er dyrere i Hellerup end på Lymnbyvej, så.... hit and run son..

Ehhmm, tillader mig at påpege at der jo er andre end trådstarter der har været heldig.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moller5 skrev, for 2 timer siden:

.... at der jo er andre end trådstarter der har været heldig.   

TS har ikke været heldig, hans historie er 100 % fake (og han har grint sin røv i laser over denne tråd). 

Og hvad Alko angår, har det han skriver næppe noget med den nye klinik at gøre.

Og så fatter jeg ikke, at administrator ikke for længst har slettet denne tråd (eller i det midste TS' indlæg) . Ikke pga. eventuelle afsløringer, men fordi TS' anmeldelse er ren fiktion. Kan EG leve med det? 

Det her har ikke noget med Ju (og hvad hun gør og ikke gør) at gøre, det er principelt .

Redigeret af Virgula
Sjusk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest handyman
Virgula skrev, for 18 minutter siden:

TS har ikke været heldig, hans historie er 100 % fake (og han har grint sin røv i laser over denne tråd). 

Og hvad Alko angår, har det han skriver næppe noget med den nye klinik at gøre.

Og så fatter jeg ikke, at administrator ikke for længst har slettet denne tråd (eller i det midste TS' indlæg) . Ikke pga. eventuelle afsløringer, men fordi TS' anmeldelse er ren fiktion. Kan EG leve med det? 

Det her har ikke noget med Ju (og hvad hun gør og ikke gør) at gøre, det er principelt .

Var også 100% min opfattelse, da jeg læste OPs indlæg. Ren ønsketænkning, alt for malende, som om han fik stådreng af at udpensle sine fantasier. Vi havde en anden som kom med fupindlæg, det gik mere på hvor høj en uddannelse han havde, og hvor stor en kanon han var. Hvis der var nogen, som betvivlede hans indlæg, fik man en skraldespand i hovedet af den højtuddannede :D Til sidst blev der gjort så meget grin med ham, at han valgte at fordufte :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Alkoholikeren skrev, den 3/12/2018 at 20:52:

Tja nu er det sluppet ud jeg HAR knaldet hende flere gange,  huslejen er dyrere i Hellerup end på Lymnbyvej, så.... hit and run son..

Endeligt var der en der gennemskuede mig og sendte en pm, ja det var tænk som ren ironi, hvorfor skulle Ju pludselig ændre sine principper, Hannah på Strandboulevarden lavede heller ikke om på principperne...

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar
Virgula skrev, for 33 minutter siden:

TS har ikke været heldig, hans historie er 100 % fake (og han har grint sin røv i laser over denne tråd). 

Og hvad Alko angår, har det han skriver næppe noget med den nye klinik at gøre.

Og så fatter jeg ikke, at administrator ikke for længst har slettet denne tråd (eller i det midste TS' indlæg) . Ikke pga. eventuelle afsløringer, men fordi TS' anmeldelse er ren fiktion. Kan EG leve med det? 

Det her har ikke noget med Ju (og hvad hun gør og ikke gør) at gøre, det er principelt .

Enig _ Moderator se nu at få slettet denne tråd, der er et ansvar her I må leve op til!

Der er seriøs person der har sparret op i flere år til at åbne denne fine butik med seriøs massage, dette løgnagtige indlæg ødelægger meget for hende og hendes børn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg forstår ikke at hendes store fanskare ikke selv ligger låg på denne tråd?:rolleyes:

Hvis hendes forretning er så glorie fyldt,må i sgu da gå forrest!!

I vælter brænde på det bål i ønsker slukket:o

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eroprins
Enzo L'uri skrev, for 14 minutter siden:

Jeg forstår ikke at hendes store fanskare ikke selv ligger låg på denne tråd?:rolleyes:

Hvis hendes forretning er så glorie fyldt,må i sgu da gå forrest!!

I vælter brænde på det bål i ønsker slukket:o

Enzo.

Yes! Lad os slutte her

Redigeret af Eroprins
Fortrudt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Ju i sidste uge i hendes nye salon. Der fortalte hun mig at hun ikke længere tilbyder HJ, altså intet der minder om købesex overhovedet. Måske var det kun overfor mig, men det virkede som om det gælder alle kunder det nye sted.

Uden HJ servicen tror jeg dog mange af hendes stamkunder falder fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oliekongen skrev, for 13 minutter siden:

Jeg besøgte Ju i sidste uge i hendes nye salon. Der fortalte hun mig at hun ikke længere tilbyder HJ, altså intet der minder om købesex overhovedet. Måske var det kun overfor mig, men det virkede som om det gælder alle kunder det nye sted.

Uden HJ servicen tror jeg dog mange af hendes stamkunder falder fra.

Tjah, nogen har skidt i egen rede ved at udbasunere ting, som nok var bedst tjent ved at være ufortalt. Jeg har selv besøgt en thaipige, hvor jeg fik fuld pakke mod et løfte om ikke at skrive noget. Og det løfte har jeg holdt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Tjah, nogen har skidt i egen rede ved at udbasunere ting, som nok var bedst tjent ved at være ufortalt. Jeg har selv besøgt en thaipige, hvor jeg fik fuld pakke mod et løfte om ikke at skrive noget. Og det løfte har jeg holdt.

Sådan BX. Godt gået.:)

Hvem var det i øvrigt? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, den 4/12/2018 at 23:23:

 mener Du vel også at samtlige anmeldelser burde slettes?

Prøv at skrue lidt op for blusset under selvstændig tankevirksomhed. Det er det rene vrøvl, du skriver. Der er ingen sammenhæng med, hvad Baltazar skriver.

Enhver der har prøvet at være fast og pludselig få noget, der officielt eller jalvofficielt ikke ydes, ved at låget på bolchedåsen smækker i, hvis man udråber det for alverden. Det er logik for høns. Motivet for at skrive må altså være at man gerne vil fremstå som en helt, uanset det koster en selv og alle andre noget eftertragtet. Eller at skade nogen. 

Det er egentlig ret simpelt, at hvis anmelderen ikke er dummere end en dør, så må anmeldelsen være løgn. Hvis han virkelig skulle være så dum, som det kræver, så tvivler jeg på han kunne oprette en bruger her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg så PGs maleriske anmeldelse var min første tanke, at han må have en fortid som skvadderjournalist på Ugens Rapport.

I ved, det hedengangne blad, hvor overdrivelse fremmer forståelsen.

Jeg har ofte nydt godt af Jus lattermilde væsen, kompetente massage, og gode HJ. Det vil jeg blive ved med. Selvom hendes priser er steget det nye sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...