Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen. Østeuropæiske piger har normalt et dårligt ry og er kendt for dårlig service, men der er en der ikke falder inden for denne kategori Elly/Viky. Hun er ærlig og kærlig. Hun giver præcis den service du aftaler med hende og billederne er ægte.. Hun er bar smukkere i virkeligheden.. Hun tager bare for lidt for sin service. Den er langt mere værd. Giv hende lidt ekstra. det fortjener hun. Jeg burde have gjort det men det vil jeg næste gang jeg besøger hende, hvis jeg når det inden hun tager hjem.

https://annoncelight.dk/search/elly?region=DK&type=any

Hi every one. Eastern European girls usually have a bad reputation and are known for poor service, but there is one that does not fall within this category Elly / Viky. She is honest and loving. She gives exactly the service you agree with her and the pictures are genuine. She is more beautiful in reality. She just takes too little for her service. It is much more worth it. Give her a little extra. she deserves it. I should have done it but I will next time visit her if I get it before she returns home.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger

@hhen jeg har det sgu godt nok lidt underligt med dit indlæg. Hun ved forhåbentligt selv hvor meget hun ønsker for sin “service”. Det står jo dig frit for at belønne hende yderligere hvis du synes, “ jeg burde have gjort det”, skiver du. Jamen, det gør du bare. Lad være med at tørre din dårlige samvittighed af på mig, tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 1 time siden:

@hhen jeg har det sgu godt nok lidt underligt med dit indlæg. Hun ved forhåbentligt selv hvor meget hun ønsker for sin “service”. Det står jo dig frit for at belønne hende yderligere hvis du synes, “ jeg burde have gjort det”, skiver du. Jamen, det gør du bare. Lad være med at tørre din dårlige samvittighed af på mig, tak

Nej jeg har ikke dårlig samvittighed. Hun er bare mere værd end den pris huntager.

Der forøvrigt ingen grund til at du kommenterer mit indlæg. Prøv hende eller lad være. Giv hende det hun fortjener eller lad være. Jer er er forøvrigt fuldstændig ligeglad med personer der har så travlt med at kritisere andres indlæg. Det tåbeligt. Prøv hende og kom med dit indlæg eller hold mund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den grå skrev, for 19 minutter siden:

Dit link er til en søgning.

Er det hende i Nordjylland, du skriver om?

Ja i Aalborg o hun er et besøg værd inden hun drager hjem på juleferie og måske ikke vender tilbage..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger
hhen skrev, for 36 minutter siden:

Nej jeg har ikke dårlig samvittighed. Hun er bare mere værd end den pris huntager.

Der forøvrigt ingen grund til at du kommenterer mit indlæg. Prøv hende eller lad være. Giv hende det hun fortjener eller lad være. Jer er er forøvrigt fuldstændig ligeglad med personer der har så travlt med at kritisere andres indlæg. Det tåbeligt. Prøv hende og kom med dit indlæg eller hold mund.

Hvis jeg ikke må kommentere på dit indlæg, hvorfor så offentligt gøre det? Du søger måske kun rygklappere der giver dig ret i alt hvad du skriver? Og holde mund, det gør jeg aldrig:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
hhen skrev, for 14 timer siden:

Man kan også gøre som dig. Giv hende det hun fortjener. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 15 timer siden:

Hvis jeg ikke må kommentere på dit indlæg, hvorfor så offentligt gøre det? Du søger måske kun rygklappere der giver dig ret i alt hvad du skriver? Og holde mund, det gør jeg aldrig:D

Troede egentlig det var et forrum for anmeldelser og efterlysninger til gavn for andre og ikke et forrum for åndsvage kommentarer der ikke gavner nogen. Måske skulle du finde et andet sted at smide dine sure opstød. Så gider jeg forøvrigt ikke bruge mere tid på dine ligegyldige kommentarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hhen skrev, den 28/11/2018 at 16:08:

Hej alle sammen. Østeuropæiske piger har normalt et dårligt ry og er kendt for dårlig service, men der er en der ikke falder inden for denne kategori Elly/Viky. Hun er ærlig og kærlig. Hun giver præcis den service du aftaler med hende og billederne er ægte.. Hun er bar smukkere i virkeligheden.. Hun tager bare for lidt for sin service. Den er langt mere værd. Giv hende lidt ekstra. det fortjener hun. Jeg burde have gjort det men det vil jeg næste gang jeg besøger hende, hvis jeg når det inden hun tager hjem.

https://annoncelight.dk/search/elly?region=DK&type=any

Hi every one. Eastern European girls usually have a bad reputation and are known for poor service, but there is one that does not fall within this category Elly / Viky. She is honest and loving. She gives exactly the service you agree with her and the pictures are genuine. She is more beautiful in reality. She just takes too little for her service. It is much more worth it. Give her a little extra. she deserves it. I should have done it but I will next time visit her if I get it before she returns home.

Havde nok kigget lidt på hendes 2 annoncer et stykke tid, så tak for anmeldelsen før jeg selv tog turen :) 

Hun sagde da jeg var forbi hertil aften at hun blev 1 uge mere og hun regnede med og komme igen efter en juleferie i hjemlandet fortalte hun mig.

Jeg fik en fin service og det er da en jeg vil besøge igen ved lejlighed da pris og service var god i min verden, fik bla blow uden til de nysgerrige, men hun ville gerne advares så man ikke kom hende i munden, til dem der evt vil spørge efter det. 

https://annoncelight.dk/showad/262515 

https://annoncelight.dk/showad/263207

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også lige besøgt Viky/Elly - og hun er rigtig sød.

God til det hele, og bestemt en pige som jeg vil besøge igen. Det er i hendes private lejlighed MEGET centralt i Aalborg, og det er i mine øjne en god ting.

Redigeret af kingdane68

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NordFyr
kingdane68 skrev, den 30.7.2019 at 16:23:

Har også lige besøgt Viky/Elly - og hun er rigtig sød.

God til det hele, og bestemt en pige som jeg vil besøge igen. Det er i hendes private lejlighed MEGET centralt i Aalborg, og det er i mine øjne en god ting.

Er hun god til engelsk? 

Vh

NF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...