Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen af jer, som har erfaringer med nogle af de østeuropæiske (formoder jeg) piger, som står på Istedgade i formiddagstimerne? Der er et par stykker nede omkring Abel Carhrines Gade og så en nede på hjørnet foran en kiosk ved Gasværksvej (tror jeg det er).

har nogen af jer erfaringer med disse piger? Kunne I tænke jer at dele jeres eventuelle oplevelser? :)

(og please, ikke skælde mig ud i jeres kommentarer :) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

kender dem kun fra odense,vi har også gadepiger.du kan ikke sammeligne det med at gå på klinik.det er meget mere koldt,det er bare om bagved et skur og så bliver der høvlet.billigt ja men ikke værd at skrive hjem om.jeg synes faktisk det er spild af penge,du gør det bedre selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 5 minutter siden:

Tror måske at du får mere feedback hvis du skriver under Efterlysninger i forummet for piger/klinikker i København.

Okay. Jeg kunne bare kun vælge “Anbefalinger” da jeg prøvede at vælge et forum :) men jeg prøver lige igen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amagerdreng83 skrev, for 56 minutter siden:

Er der nogen af jer, som har erfaringer med nogle af de østeuropæiske (formoder jeg) piger, som står på Istedgade i formiddagstimerne? Der er et par stykker nede omkring Abel Carhrines Gade og så en nede på hjørnet foran en kiosk ved Gasværksvej (tror jeg det er).

har nogen af jer erfaringer med disse piger? Kunne I tænke jer at dele jeres eventuelle oplevelser? :)

(og please, ikke skælde mig ud i jeres kommentarer :) )

Har godt hørt om et par stykker dernede og godt set dem om formiddagen i weekender når jeg har kørt forbi,enkelte ser rimeligt frække ud umiddelbart mht påklædnng og udtryk ,har dog aldrig prøvet andre end herinde omtalte "sigøjner" ude i Sydhavnsgade , men jeg ved dem inde på Istedgade vidst nok har et sted de tager dig med hen ovre ved ThaiCorner og de er vidst styret af Rumæner mafiaen derinde....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...