Hop til indhold

Recommended Posts

Havde min vildeste oplevelse i sidste uge hvor jeg mødtes med austrian Exchange student 

https://annoncelight.dk/showad/261954

Vi aftaler et møde i Valby omegn, ankommer og døren står halv åben. Bevæger mig ind i lejligheden og finder en yderst flot pige. 

 

Hun ligger klar på sengen iført frækt undertøj og bind for øjenene. Havde den hedeste oplevelse med hende, startede med at slikke hende blød hvor efter vi hopper over i en dejlig doggy, hun var oprigtig liderlig og bad om at få lov at ride på mig. Pumpede igennem og kunne flere gange  mærke hendes livmoder hals. Fantastisk krop og model kønt ansigt.

Dejlig stram fisse og det ender med at hun får den frækkeste orgasme, hvorefter hun beder mig om at komme i hendes mund. 

 

Kan varmt anbefale hende jeg kommer bestemt igen. Smuk og intelligent pige som selv vælger dem hun vil se. 

 

Dbh 

latino 

 

Redigeret af Latino69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror at man skal skrive en mail til hende hvad man ønsker at betale og vedhæfte et billede ,,så er det op til hende om prisen og udseende stemmer overens ,,

Der blir sikkert sorteret en hel del fra og fred være med det ,,,

God jagt  / Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 23/11/2018 at 19:13:

Godt at vide, at Mary har lidt at rive i:)

Østrig og Australien er to forskellige lande ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 15 timer siden:

Østrig og Australien er to forskellige lande ...

Ja det gik lidt for hurtigt. Men jeg gad nu godt give Mary lidt danskundervisning:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Thaaaanks for the review :)!  I enjoyed the meeting with you ;) 

Like you can see in the other posts - I might be slightly complicated, but I do enjoy the sluttyness once I have an appointment ;)!!!

Redigeret af Exchange-Student

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latino69 skrev, den 23/11/2018 at 17:44:

Det er forskelligt, skriv til hende og hør hende ad. 

Men hun er ikke billig, men bestemt alle pengene værd 

For mig lyder det lidt mærkeligt, at hun beder en om selv at komme med et bud på prisen. Hvor meget endte du med at give?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Savner eddermame det setup hvor hun er blindfolded! Var ekstremt lækkert!

Jeg har dog totalt mistet kontakten til hende.. enten ser hun ikke eller også ignorerer hun bare..

Ved I om hun stadig er aktiv ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge, drenge. Styr hormonerne.

Hvis i kigger i annoncen står der "...but only when my roomie is out its possible and late tonight and also tomorrow its possible." og er skrevet d. 15/2 kl. 14:09.
Det lyder kraftigt til at være noget "sæson" betonet hygge, hvilket nok er grunden til manglende svar. Det er ikke "sæson" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GoodFucker skrev, for 18 timer siden:

Drenge, drenge. Styr hormonerne.

Hvis i kigger i annoncen står der "...but only when my roomie is out its possible and late tonight and also tomorrow its possible." og er skrevet d. 15/2 kl. 14:09.
Det lyder kraftigt til at være noget "sæson" betonet hygge, hvilket nok er grunden til manglende svar. Det er ikke "sæson" :)

Sandt nok.. Det fremkommer dog at hun var online i søndags, så jeg er lidt forvirret.. Hun bor og studerer i København, men kan selvfølgelig være at hun holder pause.. men stadigvæk, come on! :D!

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrbDaddy skrev, den 1/3/2019 at 12:48:

hun var online i søndags

 

FrbDaddy skrev, den 1/3/2019 at 12:48:

men stadigvæk, come on!

Overvej evt. om du virkelig ønsker at fremstå som en 10-årig, der fik færre vingummier end lillebror i fredagsslik. At hun er online betyder ikke hun er forpligtet til at forholde sig til dig.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 16 timer siden:

 

Overvej evt. om du virkelig ønsker at fremstå som en 10-årig, der fik færre vingummier end lillebror i fredagsslik. At hun er online betyder ikke hun er forpligtet til at forholde sig til dig.

Haha, jamen det er sådan jeg føler : )  Men ja, skal sgu nok holde tonen lidt mere modent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Take it easy :)!  I am just having a long break ^^

All your requests makes me thrilled and in the mood ; )!  

xX

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, den 21.3.2019 at 14:46:

Take it easy :)!  I am just having a long break ^^

All your requests makes me thrilled and in the mood ; )!  

xX

I can't wait!!! :wub:

Redigeret af Jacob 1971

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årrrh, nu går et op for mig! Der er jo bare tale om en almindelig udvekslingsstudent

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 23.3.2019 at 01:31:

Årrrh, nu går et op for mig! Der er jo bare tale om en almindelig udvekslingsstudent

 

Borende X skrev, den 23.3.2019 at 01:31:

Årrrh, nu går et op for mig! Der er jo bare tale om en almindelig udvekslingsstudent

men hun levere en konge oplevelse he he

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

@jonasn   thank you so much again ; )  and nice having you again.. now more than a week ago though : ) 

And to everyone - sorry that I reply late or even lack the reply.. I am not online too often and I get a lot of messages..  However I just took this selfie to sort of compensate for the lack of reply ; )  

930397295_selfie(1).thumb.jpg.24a74c87081ed5ac05de870bc0d33f6a.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...