Hop til indhold

Recommended Posts

Asp.73 skrev, den 22/3/2019 at 12:12:

Så blev det tid til et besøg igen. Men thai mutter er desværre syg, så hun havde en vikar. Efter at have tænkt lidt over om jeg skulle komme igen en anden gang? Men jeg gav det en chance. Afløseren hedder Sibile eller noget i den stil, hun er noget yngre (ca 30-35) slank og med små bløde bryster med store brystvorter. Hun giver en ok massage, lidt meget olie og ikke helt med den samme kraft, men hun bruger hele kroppen..

En god og behagelig oplevelse.

Hej fik du ekstra og hvad er prisen på massage det lyder godt det kan være at jeg skal til Tyskland og handle. Så kan jeg få massage på vej hjem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fims skrev, den 23.3.2019 at 16:49:

Hej fik du ekstra og hvad er prisen på massage det lyder godt det kan være at jeg skal til Tyskland og handle. Så kan jeg få massage på vej hjem

Ja jeg fik en dejlig spiller, alt i mens pige var nøgen og gned sig op af mig. Jeg gav 600 for en god time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan simpelthen ikke finde et nummer at bestille tid på - eller det skal man måske ikke? 

Jeg vil gerne afsted i aften.

På forhånd tak for svaret

Del dette indlæg


Link til indlæg
SygLilleAbe skrev, for 13 minutter siden:

Nevermind, det var det første nummer på google. Den var bare slukket før

Hej jeg ved ikke om hun har et nummer plejer at køre der ned hvis jeg har været i Tyskland 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denfrække86 skrev, den 15/4/2019 at 14:16:

Nogle som har været der for nyligt, og som ved om vikaren stadig er der? 

Jeg var der i går der var kun mutter der var der, ved ikke om vikar kommer igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doboj1995 skrev, for 17 minutter siden:

Er der et link til stedet.  Lyder spændene :-)

Hej det er ingen link da hun ikke annoncer det er kun fra mund til mund. Der er måske et telefon nr. hvis du Google på Bangkok thaimassage Kruså. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var der lige tid til et besøg igen. :unsure:

Men desværre er standarden sunket.

Mutter var temmelig beruset (lige over middag) og hun ydede ikke selv nogen ydelser, hun havde en anden pige i huset som hun faktisk kun forsøgte at tilbyde til sex.

Da jeg havde problemer med ryggen og kun kommer for at få løsnet op der (og måske lige en spiller til lille manden) var jeg ikke interesseret i sex med den nye pige (buttet og ikke så ny en model)

Jeg fik en gang løs massage af den nye pige.

Tror ikke jeg kommer der igen, jeg fik det indtryk at der bare skulle sælges sex for hurtige penge.:cry:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asp.73 skrev, 1 time siden:

Så var der lige tid til et besøg igen. :unsure:

Men desværre er standarden sunket.

Mutter var temmelig beruset (lige over middag) og hun ydede ikke selv nogen ydelser, hun havde en anden pige i huset som hun faktisk kun forsøgte at tilbyde til sex.

Da jeg havde problemer med ryggen og kun kommer for at få løsnet op der (og måske lige en spiller til lille manden) var jeg ikke interesseret i sex med den nye pige (buttet og ikke så ny en model)

Jeg fik en gang løs massage af den nye pige.

Tror ikke jeg kommer der igen, jeg fik det indtryk at der bare skulle sælges sex for hurtige penge.:cry:

 

Ja hun kan godt li en lille skarp :D noget hun selv laver , smager rimelig godt , har overnattet der pga , vi fik for meget til jeg ku køre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil da være en skam hvis standarden er sunket. Har altid været glad for at komme der. Jeg ved at hun har noget gigt hun kæmper med, og har meget smerte i ryggen.. Så måske hun tager det for at dulme smerten lidt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ratt skrev, den 15/5/2019 at 02:57:

Det vil da være en skam hvis standarden er sunket. Har altid været glad for at komme der. Jeg ved at hun har noget gigt hun kæmper med, og har meget smerte i ryggen.. Så måske hun tager det for at dulme smerten lidt.. 

Hej det er stadig den gode massage og hun drikker ikke mere som de andre Thai der er i Danmark 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 21.12.2018 at 16:32:

Hej med dig Asp.73  korrekt , du ser det lige som mig . Kemien skal passe det er det første ! derefter Thai kultur er anderledes som dansk kultur .

Thai massage er en kultur i sig selv , men mange steder ødelagt ! og skal jeg være ærlig , så tror jeg , vi mænd er selv lidt skyld i det .

Mange her tænker kun på sex når de går til Thai massage,  og det finder stedet ud af , og prøver at få en forretning igang , hvor de prøver at gøre deres bedste 

til at tilfreds stille  flertallet . 

Igen min mening og ordet er frit 

 

 

Mange thai massage steder i dk. Tænker, når man komme ind af døren "hvordan kan jeg hurtigst muligt få malket flest muligt penge ud af ham/ved at lave mindst muligt" Sådan er det blevet mere og mere -det er meget svært, at få ganske almindeligt 2 timers "thai massage" -det er tit middelmådigt massage og selv om man har sagt "kun massage" så kan de godt komme med hentydninger hen af vejen -og de kan blive meget trætte og næsten gå i stå med massagen... -og de 2 timer kan på den måde blive uendelige lange... Noget helt andet er i thailand -der er de helthjertet i deres massage, langt de fleste steder. Og de forstår hvad det er ens krop har brug for.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 2.9.2019 at 15:01:

Mange thai massage steder i dk. Tænker, når man komme ind af døren "hvordan kan jeg hurtigst muligt få malket flest muligt penge ud af ham/ved at lave mindst muligt" Sådan er det blevet mere og mere -det er meget svært, at få ganske almindeligt 2 timers "thai massage" -det er tit middelmådigt massage og selv om man har sagt "kun massage" så kan de godt komme med hentydninger hen af vejen -og de kan blive meget trætte og næsten gå i stå med massagen... -og de 2 timer kan på den måde blive uendelige lange... Noget helt andet er i thailand -der er de helthjertet i deres massage, langt de fleste steder. Og de forstår hvad det er ens krop har brug for.  

korrekt , det var jo lige det jeg skrev , men prøvede også at analysere hvorfor , og mener stadig vi er lidt selv skyld i det her i DK . Prøv at læs flere anmeldelser ,og du vil tydeligt fornemme hvorfor Thai massage ikke , er den samme som i mange andre lande , her er fokus mest på sex og massagen er prioritet nummer 2, . Husk ordet er frit så kun min egen mening .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...