Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ville have været på besøg hos Tøndervej 15 for hun er den som bedst kan ordne min skulder, men hun var allerede gået på juleferie. 

Så jeg tog chancen og kørte ind til Sønderborgvej 7. En lidt ældre kvinde med lidt mave åbnede for mig. Spurgt hvad jeg ville have, en god gang massage var svaret. Vi blev enig om 1 time til 800kr. Vi klædte os af og hun fandt straks problem området ved skuldren. Der blev masseret med en masse olie både blidt og hårdt, lille manden fik også sin opmærksomhed og jeg tænkte at nu kommer spørgsmålet om han også skal have massage til en mer pris? Der blev kun spurgt hvad han ønskede sig så han fik fransk og tantra.

Facit. En god og dyb massage, det er længe siden jeg har følt mig så godt tilpas. Over 1,5 times massage med afslutning.

Jeg tror jeg har skiftet sted.

Hun fortalte at der normalt er 2 piger, hun tager selv massage + det løse og den anden pige er kun til sex.

Men fik et tilbud om at næste gang kunne jeg få massage med begge piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også stedet denne weekend og blev positivt overrasket. Jeg ved ikke hvorfor, men har altid været lidt luren ved at besøge stedet.

Jeg blev modtaget af en smilende kvinde på 40-50 år, som jeg formoder er ejeren. Jeg er normalt ikke til de modne kvinder, men synes hun så rigtig godt ud taget alderen i betragtning. Som trådsstarter siger var der lidt mave, men ikke noget der generede mig. Hun tilbyder ikke umiddelbart sex, men jeg var egentlig også på jagt efter en rigtig god massage med happy ending. Jeg valgte derfor en time med blowjob til sidst til 800 kr. 

Hun masserede mig nøgen og det var en virkelig god massage. Hun fandt hurtigt et par steder som trængte til ekstra opmærksomhed og fik løsnet godt op. Samtidig var en del pirren af de ædlere dele. Lige inden jeg skulle vende mig, måtte hun ud til hoveddøren og lukke en veninde ind. Hun undskyldte, men spurgte om jeg ville have veninden med til afslutningen for 200 ekstra. Jeg tænkte hvorfor ikke og takkede ja. Veninden var lidt slankere, men samme alder. Personligt synes jeg ejeren var kønnere. Veninden smed desværre ikke tøjet, men det var da fint nok med to kvinder, der sluttede af med at pirre nosser og pik. Ejeren spurgte hvem der skulle give blowjobbet og jeg valgte ejeren. Veninden forlod lokalet. 

Hun er rigtig god til at give blowjob. Desværre satte hun sig så jeg ikke kunne give leje med hendes mis samtidig, som jeg har læst andre har kunne. Jeg ville bede hende rykke sig, men tænker jeg egentlig nok godt kunne have spurgt. Blowjobbet startede med kondom (havde hun sagt fra start), men hun brød sig ikke om smagen, så tog det af og fortsatte uden - til min store tilfredshed. Da jeg var ved at komme, sluttede hun af med hånden. 

Slutteligt fik jeg lidt massage på fødderne og nakken med noget smertelindrende creme - jeg ved ikke om det virker, men rart var det. 

Hun sagde at hun havde en pige, der tilbød sex, men hun ikke var der altid. Jeg sagde, at det behøvede jeg ikke. Jeg vil helt klart komme igen for massagen og en god happy ending. Håber blot jeg må lege med missen næste gang. Hun ville give mig en god pris næste gang - så måske stamkunder bliver belønnet. 

Der findes yngre modeller, men jeg har ikke fået så god massage før som her, så som sagt er det helt klart ikke sidste gang jeg kommer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps de er kvalitet og valuta for pengene , Som jeg før har sagt , her er dansk !!!! service stadig et must !

Går ud fra Mutter or Boss Lady  stadig er den samme , Jeg kaldte hende i tidligere  anmeldelser Tina Turner  krop ,da hun var sidst i 40erne .

Plus hun er dejlig at tale med UG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja stedet kan anbefales :)

Var der i lørdags for at få en god hård massage og en fræk afslutning

Og massere det kan hun og så gør hun det nøgen :):) og man har ikke nogen følelse af tidspres da hun giver sig god tid til massagen og får løst op på de ømme muskler

Har nu vist været der 5 gange og kommer meget gerne der igen 

Hun er en rigtig sød og smilende høflig lady  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg forbi Sønderborgvej 7, fik en supergod hård massage, men må nok sige, at jeg undrede mig en del over "damens" figur og stemme. Efter massagen fik jeg en hurtig tur, og jeg må nok erkende, at jeg sidder tilbage med følelsen af at have knaldet med en "ombygget". alt for meget indikerede det, både i hvad der blev sagt, måden der blev gået på og den kraft og hårdhed der var i massagen. jeg har aldrig prøvet noget tilsvarende hos en kvindelig massør. Nåh men hvis det forholder sig sådan, at min p.. nu også har prøvet at været indenbords i en ombygget ældre model, så fred være med det. Er det kun mig der sidder med den fornemmelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa korrekt  hvad angår massagen , der er få med så meget power .

Som jeg gav udtryk for før ,  da hun tog i mod mig i mini skirt og høje hæle .

Mindede hendes power underkrop   ,om Tina Turner efter de 40 .

Min faste massør i New Zealand  er på samme alder fra samme provins , og hun er  lige så grov   eller 

kald det mistænkelig !!

Men hun har født tre dejlige piger . 

Er i dag en meget god ven af familien . Skal holde nytår sammen .

Jeg elsker kvinder der er  lidt grove og har power . Men hvem ved måske du har ret .

God jul og godt nytår 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, den 16/12/2018 at 20:24:

Så var jeg forbi Sønderborgvej 7, fik en supergod hård massage, men må nok sige, at jeg undrede mig en del over "damens" figur og stemme. Efter massagen fik jeg en hurtig tur, og jeg må nok erkende, at jeg sidder tilbage med følelsen af at have knaldet med en "ombygget". alt for meget indikerede det, både i hvad der blev sagt, måden der blev gået på og den kraft og hårdhed der var i massagen. jeg har aldrig prøvet noget tilsvarende hos en kvindelig massør. Nåh men hvis det forholder sig sådan, at min p.. nu også har prøvet at været indenbords i en ombygget ældre model, så fred være med det. Er det kun mig der sidder med den fornemmelse?

Hej det er måske derfor at man ikke må røre hende hvis hun giver hj? 

God jul 

Del dette indlæg


Link til indlæg

helt ærligt hvad mener du med at røre hende !!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Han skriver jo han har knaldet hende !!

Så prøv lige at læs teksten før du kommer med en kommentar

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 14 timer siden:

helt ærligt hvad mener du med at røre hende !!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Han skriver jo han har knaldet hende !!

Så prøv lige at læs teksten før du kommer med en kommentar

Hej jeg mener at hvis man forsøger at røre hennes mis så rykker hun væk, det var det jeg mente med at røre hende jeg er en ældre herre som ikke ved så meget 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for en lille måned siden. To piger på stedet, begge godt oppe i årene. Den ene meget slank og den anden som jeg tror er Mutter, lidt rundere og med lidt mave. 

Ekstrem hård massage, som jeg faktisk kan mærke endnu på skulderbladene. De masserede begge to, den tynde ret blidt og den runde hårdt. 

Havde bestilt med bj og efter vel 45 minutters intens massage, hvor der ikke blev lagt op til noget, tog den runde Den Skaldede Hævner i munden og så gik det ellers over stok og sten. En ældre Nilfisk ville komme til kort. I mens nev den tynde min brystvorter så de var ekstremt ømme og følsomme et par dage. Hun tog ladningen i munden og suttede videre et par minutter bagefter, så vil tro hun slugte  

Plejer at få massage med bj på Sønderborgvej, men der var lukket. Så efter at have læst nogle anmeldelser her, gav jeg hende et besøg. 

Jeg hopper nu tilbage til Sønderborgvej igen. Det andet er for hårdt til mig. Måske jeg burde have lavet pivelyde, men tænkte, mig skal hun ikke få til at jamre. Tror jeg var en fejl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

sorry men du skriver plejer at få på sønderborgvej  og du rykker tilbage på sønderborgvej , lidt forvirrende !

Da også dette her er på sønderborgvej ! Måske jeg har glemt dansk forståelse  gennem årerne i udlandet , eller !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fims skrev, for 6 timer siden:

Hej jeg mener at hvis man forsøger at røre hennes mis så rykker hun væk, det var det jeg mente med at røre hende jeg er en ældre herre som ikke ved så meget 

ok sorry hvis jeg misforstod dig , jeg er også ældre , omkring 60 ! , men stadig jeg er sikker på hun er kvinde , men korrekt ikke en af de små nips genstande som 

mange normalt betegner som Thai, uden at have erfaring med landet ! Kan du have en rigtig god jul og godt nytår .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg lige været på besøg igen, endnu engang en fantastisk massage.

Jeg fik massage af hende den lidt runde med et grimt at på maven. Forstår ikke at nogen skriver at lille manden ikke får opmærksomhed under massagen? Jeg fik en hård massage og masser at nussen af lille manden under massagen. Jeg havde masser af muligheder for at udforske hendes krop under massagen. Ikke noget ombygget... Hun fortalte også at hun har en datter på nogle og tyve år.

Endnu en god massage med en dejlig afslappende afslutning, knap 2 timer med en kop kaffe til at starte med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med dig Asp.73  korrekt , du ser det lige som mig . Kemien skal passe det er det første ! derefter Thai kultur er anderledes som dansk kultur .

Thai massage er en kultur i sig selv , men mange steder ødelagt ! og skal jeg være ærlig , så tror jeg , vi mænd er selv lidt skyld i det .

Mange her tænker kun på sex når de går til Thai massage,  og det finder stedet ud af , og prøver at få en forretning igang , hvor de prøver at gøre deres bedste 

til at tilfreds stille  flertallet . 

Igen min mening og ordet er frit 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Allesammen

Jeg var der igår og nød en herlig massage af 2 kvinder samtidig :)

Der var meget smilen fra dem og intern snak mellem dem med en god tone og fint med latter 

Og lige til sidst det var ikke sidste gang jeg var der for er aldrig blevet skuffet der

n.b. hun/de holder lukket den 25 og 26 december

glædelig jul til jer alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asp.73 skrev, den 21/11/2018 at 14:00:

Jeg ville have været på besøg hos Tøndervej 15 for hun er den som bedst kan ordne min skulder, men hun var allerede gået på juleferie. 

Så jeg tog chancen og kørte ind til Sønderborgvej 7. En lidt ældre kvinde med lidt mave åbnede for mig. Spurgt hvad jeg ville have, en god gang massage var svaret. Vi blev enig om 1 time til 800kr. Vi klædte os af og hun fandt straks problem området ved skuldren. Der blev masseret med en masse olie både blidt og hårdt, lille manden fik også sin opmærksomhed og jeg tænkte at nu kommer spørgsmålet om han også skal have massage til en mer pris? Der blev kun spurgt hvad han ønskede sig så han fik fransk og tantra.

Facit. En god og dyb massage, det er længe siden jeg har følt mig så godt tilpas. Over 1,5 times massage med afslutning.

Jeg tror jeg har skiftet sted.

Hun fortalte at der normalt er 2 piger, hun tager selv massage + det løse og den anden pige er kun til sex.

Men fik et tilbud om at næste gang kunne jeg få massage med begge piger

Hej Asp73. Mener du Tøndervej 14, Lovely Thai? Eller er der også massage på nr 15? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

LIGE ET HURTIGT SVAR !   er sikker på han mener sønderborgvej number 7  , er 100 % sikker . Det kan kun være her ,med disse oplysninger 

om udseende , massagen og prisen i forhold til tiden .

Har selv oplevet det samme , hun er dejlig . og meget ligetil at snakke med .

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 54 minutter siden:

LIGE ET HURTIGT SVAR !   er sikker på han mener sønderborgvej number 7  , er 100 % sikker . Det kan kun være her ,med disse oplysninger 

om udseende , massagen og prisen i forhold til tiden .

Har selv oplevet det samme , hun er dejlig . og meget ligetil at snakke med .

Nej, du misforstår. Det er den første linje han spørger til, og der må han mene nr. 14. Altså der hvor han ville have været hen. 

Asp 73 skriver jo selv at den gode massage han fik var på Sønderborgvej 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, den 20.3.2019 at 00:30:

Hej Asp73. Mener du Tøndervej 14, Lovely Thai? Eller er der også massage på nr 15?

Ja naturligvis mente jeg Lovely Thai på Tøndervej 14. 

Min fejl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det tid til et besøg igen. Men thai mutter er desværre syg, så hun havde en vikar. Efter at have tænkt lidt over om jeg skulle komme igen en anden gang? Men jeg gav det en chance. Afløseren hedder Sibile eller noget i den stil, hun er noget yngre (ca 30-35) slank og med små bløde bryster med store brystvorter. Hun giver en ok massage, lidt meget olie og ikke helt med den samme kraft, men hun bruger hele kroppen..

En god og behagelig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...