Hop til indhold

Recommended Posts

Og Puff... Lige så hurtigt forsvandt hun igen. Ligesom Petit Laura og Jenny. Alle 3 havde vist deres gang i den samme lejlighed i Kgs Lyngby. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde glæden as Dasha i går. Sexen var ok, dog uden at gå over i historien, men i guder hvor er hun dejlig. Det er meget længe siden jeg har været så forgabt i en gp, sådan personligheds mæssigt.

Og så er hun sindsygt lækker. Hun opfylder alle mine Drømme Pige ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F. Underwood

Der er noget lidt underligt med hendes maveskind på et af billederne. Kan nogen fortælle hvordan det ser ud ved nærmere øjesyn?

 

mvh F. Underwood

Del dette indlæg


Link til indlæg
F. Underwood skrev, for 12 timer siden:

Der er noget lidt underligt med hendes maveskind på et af billederne. Kan nogen fortælle hvordan det ser ud ved nærmere øjesyn?

 

mvh F. Underwood

Hun har været gravid. Det kan sætte sine spor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Hulbror Jeg er rigtig glad for dine mange indlæg om Dasha.

Dasha-wise er vi helt utvivlsomt kindreds.

I en anden tråd om hende har du imidlertid skrevet, at du ikke vil besøge hende igen, fordi hun ikke længere vil kysse/tungekysse med dig.

Det er ikke sådan, at jeg nødvendigvis har en god forklaring, men jeg vil nu alligevel prøve:

Jeg nåede lige forbi i dag, inden hun i aften letter mod Ungarn. Jeg plejer normalt bare at ønske SF, men efter dit indlæg spurgte jeg på forhånd, hvad hun mente med all inclusive. Blandt ekstra-ydelserne oplistede hun kys.

SÅ det blev all inclusive. Og der manglede som sædvanligt intet med Dasha - heller ikke de dejligste tungekys.

Så vidt jeg forstår, har hun ikke selv styret tingene de sidste gange på Amager og i Lyngby. Denne gang på Vesterbro (i en fin lejlighed med en god seng) var hun sig selv.

Mit gæt er simpelt hen, at hun nu regner kys for ekstra. Det indgår ikke længere i basisprisen på 1.200 kr. Du og jeg har bare været heldige tidligere.

Jeg ved godt, at din generelle strategi hedder 1.200 kr. pr. besøg og al respekt: det er en helt rimelig tilgang til vores hobby. Vi skal jo trods alt helst også have et nogenlunde fornuftigt liv ved siden af. 

Men har jeg ret med hensyn til Dasha, skulle du måske alligevel gøre en undtagelse fra strategien her. Du ved bedre end nogen, at hun ret beset er ubetalelig.

Og så vil jeg selvfølgelig selv nødigt, som du nok kan regne ud, miste en god broder i ånden, der kæmper Dashas sag.

Til Underwood:

F. Underwood skrev, den ‎01‎-‎03‎-‎2019 at 20:39:

Der er noget lidt underligt med hendes maveskind på et af billederne. Kan nogen fortælle hvordan det ser ud ved nærmere øjesyn?

 

mvh F. Underwood

Der er ikke noget odiøst i dit spørgsmål. Det er stillet flere gange før.

Og der er en forklaring, en historie.

Men der er også en grund til, at @Hulbror og andre, der kender Dasha rigtig godt, ikke fortæller den. 

For ikke alle historier skal fortælles til alle.

Og Dashas historie er en af dén slags historier.

Hvis man af uransalige grunde ikke allerede inden følte trang til at putte Dasha i lommen og tage hende med (billedlig talt forstås - hun måler som bekendt mere end 1,80 på flade fødder), får man det, når man hører dén.

For at værne om hende og beskytte hende mod denne verdens dumhed og dårskab.

Så Underwood: besøg hende i stedet. 

Af alle engle, der fortsat daler ned over vores ringe by, er hun i særklasse den sødeste og blideste du kan møde.

Promise.

Og er du selv sød ved hende, fortæller hun dig måske sin historie.

Hun kommer tilbage om en måned.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tanken Cobham, det bliver nok ikke svært at "overtale" mig til at slå et smut forbi hende en gang i fremtiden, om ikke andet for lige at genopfriske hvad der optog mit hoved det meste af 2018 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F. Underwood

@cobham

Meget sobert svar. 

Mvh F. Underwood

Venlig ment ps. 

Pas på med at blande kærlige følelser ind i sagen. Pigen virker bestemt meget sød, men husk nu at hun kun “smider” trusserne såfremt der foreligger betaling :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...