Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er (meget godt) anmeldt adskillige gange før.

Og så var hun i øvrigt den ene af de blot tre engle, jeg selv manglede på min liste for at gøre oktoberfesten fuldendt.

Men nu er hun endeligt tilbage. Søde, sympatiske og dejlige Dasha  med den formidable figur.

Og det endda i ellers nøjsomme november. Så alt i den gode anledning tillader jeg mig at tilføje (endnu) en selvstændig tråd om hende.

Hun har tidligere huseret i Herlev og også øst generøst af sine yppigheder på Østerbro.

Men denne gang er det først for på Amager, det sker. I et blokbyggeri, der i alle tilfælde for mig var lettere labyrintisk at finde rundt i. Så sæt lige to minutter mere af til ankomsten end jeg gjorde, hvis du ikke er kendt på adressen.

Men alle anstrengelserne belønnes, når man først er indendøre hos Dasha.

Cobham måler sine knap to meter, så det kræver en pige af et vist format, hvis jeg på en og samme tid skal kunne ligge og flette både tæer og fingre og så også kysse med hende.

Men det kan jeg med Dasha, for hendes figur er ikke blot lifligt skåret, men også habilt høj og langlemmet.

Og Dasha gør det gerne - altså fletter fingre og tæer og kysser. Alt imens vi small talker efter at vi har (osv).

Og mens jeg stjålent lykkeligt kigger ind i hendes store brune øjne og prøver at lade som om, at det her er helt normalt og hverdagsagtigt for mig.

Hvilket det slet ikke er.

Altså at ligge dér. At ligge der på dén måde. På den måde med Dasha med den formidable figur og det fortryllende væsen. Fuldstændig forløst.

Det er slet ikke normalt.

Det er the moment of Zen.

Hun er her kun til på søndag, så skynd jer.

Cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Synes hendes mave ser lidt mærkelig ud på billederne? Det ligner at hun har meget hud eller er det blot billederne?

Redigeret af lolcandy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super god anmeldelse. Hun må besøges.

cobham skrev, for 8 timer siden:

Så sæt lige to minutter mere af til ankomsten end jeg gjorde, hvis du ikke er kendt på adressen.

Hvor længe satte du af? Bare lige så jeg kan lægge 2 minutter til........

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, for 15 timer siden:

Hun er (meget godt) anmeldt adskillige gange før.

Og så var hun i øvrigt den ene af de blot tre engle, jeg selv manglede på min liste for at gøre oktoberfesten fuldendt.

Men nu er hun endeligt tilbage. Søde, sympatiske og dejlige Dasha  med den formidable figur.

Og det endda i ellers nøjsomme november. Så alt i den gode anledning tillader jeg mig at tilføje (endnu) en selvstændig tråd om hende.

Hun har tidligere huseret i Herlev og også øst generøst af sine yppigheder på Østerbro.

Men denne gang er det først for på Amager, det sker. I et blokbyggeri, der i alle tilfælde for mig var lettere labyrintisk at finde rundt i. Så sæt lige to minutter mere af til ankomsten end jeg gjorde, hvis du ikke er kendt på adressen.

Men alle anstrengelserne belønnes, når man først er indendøre hos Dasha.

Cobham måler sine knap to meter, så det kræver en pige af et vist format, hvis jeg på en og samme tid skal kunne ligge og flette både tæer og fingre og så også kysse med hende.

Men det kan jeg med Dasha, for hendes figur er ikke blot lifligt skåret, men også habilt høj og langlemmet.

Og Dasha gør det gerne - altså fletter fingre og tæer og kysser. Alt imens vi small talker efter at vi har (osv).

Og mens jeg stjålent lykkeligt kigger ind i hendes store brune øjne og prøver at lade som om, at det her er helt normalt og hverdagsagtigt for mig.

Hvilket det slet ikke er.

Altså at ligge dér. At ligge der på dén måde. På den måde med Dasha med den formidable figur og det fortryllende væsen. Fuldstændig forløst.

Det er slet ikke normalt.

Det er the moment of Zen.

Hun er her kun til på søndag, så skynd jer.

Cobham

Poetry King :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld Cobham

når jeg læser dit indlæg får jeg ikke opfattelsen af at du har besøgt hende denne gang men at du bare laver et reklamefremstød for hende. Er det rigtig ....

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Rider skrev, for 44 minutter siden:

Undskyld Cobham

når jeg læser dit indlæg får jeg ikke opfattelsen af at du har besøgt hende denne gang men at du bare laver et reklamefremstød for hende. Er det rigtig ....

the rider

Jeg synes nu det fremgår tydeligt,  at det er et besøg frisk fra fad.  Med beskrivelse af hendes nye labyrintiske adresse osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøg hende og hun er en rigtig sød pige der snakker godt engelsk og er en sød pige at snakke med og hun er også på og lever sig med ind i legen, så det er jo godt at hun ikke er så kold som nogle kan være, men stedet er ikke så fedt det var småt og sengen var også gået i stykker, men pigen gjorde heldigvis op for det :) 

Hun har dejlig store bryster og en dejlig mis, og ja hun sutter også godt..

pige 8/10

stedet 3/10

sex 8/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 1 time siden:

Så fik jeg besøg hende og hun er en rigtig sød pige der snakker godt engelsk og er en sød pige at snakke med og hun er også på og lever sig med ind i legen, så det er jo godt at hun ikke er så kold som nogle kan være, men stedet er ikke så fedt det var småt og sengen var også gået i stykker, men pigen gjorde heldigvis op for det :) 

Hun har dejlig store bryster og en dejlig mis, og ja hun sutter også godt..

pige 8/10

stedet 3/10

sex 8/10

Har besøgt hende flere gange end jeg kan tælle og besøgte hende i går, kan faktisk godt lide stedet, for mig er der hvad der skal være og jeg synes det er diskret i den forstand at ingen aner hvad jeg skal der fordi det er så stort, så det sætter jeg pris på, sengen har et problem i det første hjørne man møder, men synes der er massere af seng der virker fint...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak @tvr!

Vedrørende tidsforbruget, du skal sætte af til at finde stedet:

Jeg tror, at jeg er den københavner-jyde, der kender Amager bedst.

Eller rettere - og det var nok det, der gik galt for mig i går -  det bilder jeg mig ind, at jeg er.

For jeg har boet på Amager. Jeg har levet der, jeg har elsket der, jeg har været lykkelig og ulykkelig forelsket. Jeg har drukket tæt og haft fortjente tømmermænd, jeg har gået og cyklet på Amager et utal af gange. Hen over fælleden før den overgrebsagtige bebyggelse kom til. Jeg har set rådyr og græssende kvæg på moseagtige enge til venstre for mig og blot behøvet at dreje mig mod højre for at se, hvad klokken var på rådhustårnet. Jeg har set det rigtige Lergravsparken før den kreative klasse kom til. Og holmbladsgadekvarteret før bysaneringen. Og jeg har fløjet fra Amager til hele verden.

Så jo, jeg mener at kende Amager. 

Men af samme grund tjekkede jeg ikke husnumrene på den gade, som Dasha oplyste om mig om. Jeg glemte simpelt hen, at husnumre på Amager ikke nødvendigvis er orienteret mod Rådhuspladsen, men derimod mange steder styres af de gamle sogneskel. Så de høje numre vendte i dette tilfælde mod centrum og ikke væk fra.

Jeg endte derfor alt for langt ude i første omgang, og jeg var allerede af den grund presset på tid, da jeg endelig fandt det rigtige husnummer. Og det var så en del af en ganske labyrintisk blokbebyggelse (Urban-agtig ville ægte amager-connaisseurs kalde den).

Men som sagt: alle anstrengelser belønnes så rigeligt, når du er indendøre med Dasha.

Da jeg endelig selv kom indenfor og kunne berette om alle mine trængsler, sagde det søde væsen, som kommer hele vejen fra Ungarn og aldrig har boet eller i øvrigt opholdt sig på Amager, trøstende til mig:

"Jeg havde også svært ved at finde adressen, da jeg ankom."

Men det korte af det lange vedrørende ekstra tid er altså: Hvis du sørger for at undgå mine fejl og ramme den rigtige ende af bemeldte ret lange gade i første hug, så tager det med den fine SMS-vejledning, som Dasha sender dig, vitterligt kun et par minutter ekstra, end du normalt ville beregne at ramme rette indgang, elevator, etage og lejlighedsdør.

@The_Man:

Vedrørende lejlighedens beskaffenhed har du helt sikkert ret. Den kunne være bedre, men det har for mig ikke så stor betydning, når det gælder en kvinde af Dashas kaliber.

Jeg ville padle til Polen eller besøge Sibirien, hvis ærindet gjaldt et sidste møde med Dasha.

Men Dasha selv var faktisk ikke rigtig glad for stedet. Hun ville gerne finde en bedre lejlighed, hvor hun selv styrede tingene, til den forhåbentlig næste gang, vi ser hende igen.

Det håber jeg i den grad lykkes.

Cobham  

PS. Tak @Vim og @Gerrard (også og blandt rigtig meget andet) for disse indlæg fra jer!

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sværger

Du kan padle til Polen eller pendle til Prag.

Og du kan tilmed runde både Berlin og Hamborgs herligheder undervejs.

Men af alle milde gaver, der er dit timelige liv forundt:

En mere blid kvinde indlejret i en så formidabel figur finder du ikke.

Amar og halshug.

Underdejlige Dasha er tilbage.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
cobham skrev, for 10 timer siden:

Jeg sværger

Du kan padle til Polen eller pendle til Prag.

Og du kan tilmed runde både Berlin og Hamborgs herligheder undervejs.

Men af alle milde gaver, der er dit timelige liv forundt:

En mere blid kvinde indlejret i en så formidabel figur finder du ikke.

Amar og halshug.

Underdejlige Dasha er tilbage.

Cobham

Har ofte set på hende, men denne poesi må  være sporen til at rykke til handling.

Tak, Cobham, for din altid underfundige brug af sproget:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger også tak @cobham

Jeg kommer nok ikke til at besøge Dasha, da hun vist nok er for høj og med for store bryster til min smag, da jeg selv kun måler 176 cm. Da jeg besøgte Jessy på Østerbro - vist nok på din og/eller @Eron's anbefaling - fik jeg sgu helt komplekser;)

Men jeg læser altid dine anmeldelser og kommentarer alligevel, da din brug af det danske sprog med islæt af humor og lyrik er en fryd for øjet. 

Bliv endelig ved:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter, den anmeldelse burde alt være i skønneste orden. Men nej.

Havde en dårlig oplevelse, med en pige der helst vil være alle andre steder end her. 

Hun er stadig smuk og sympatisk, men hun er ikke den pige i beskriver ovenfor mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @HansenHansen

Det er jeg ked af på dine vegne.

Men jeg mener vitterligt ikke, at jeg har lokket dig i fordærv.

Dasha er i min optik en vidunderlig pige. Og det er ikke fordi jeg har opdaget hende selv.

Men det at skrive en anmeldelse er vel det eneste, der er endnu sværere end at læse den.

Jeg anmelder aldrig en pige så positivt som her, hvis ikke andre af de meget erfarne også har meldt sig. Og det har de med Dasha.

Så jeg føler mig på ret sikker grund: Dasha er vitterligt noget specielt.

Jeg har for mit eget vedkommende siddet i pole-position, siden hun kom, og det lykkedes så i eftermiddag. Det var gensynsglæde (og naturligvis enhver anden form for glæde), small-talk og super-sex og først og fremmest samvær med en klassekvinde som taget ud af min ungdoms drømme.

Dasha er erfaren, men meget til GFE-siden. Er det PSE eller andre ting, du går efter, er der ikke hende.

Læs alle anmeldelser med omhu og fald ikke for andres målestok. Det er dine egne drømme, der gælder.

Op på hesten igen.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansenHansen skrev, for 5 timer siden:

Efter, den anmeldelse burde alt være i skønneste orden. Men nej.

Havde en dårlig oplevelse, med en pige der helst vil være alle andre steder end her. 

Hun er stadig smuk og sympatisk, men hun er ikke den pige i beskriver ovenfor mere. 

De mange gange hun har været sammen med mig har hun været glad og nærværende, sjovt du tror det er den ene gang du har været sammen med hende der er den aførende :D

 

Dasha er et dejligt menneske men måske der ikke er kemi mellem dig og hende?

 

Hvis hun ville tungekysse mere med mig ville hun være min favorit sammen med Ivon og jeg ville fortsat besøge hende, for alt andet end de manglende kys er første klasse efter min mening :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
cobham skrev, for 16 timer siden:

Kære @HansenHansen

Det er jeg ked af på dine vegne.

Men jeg mener vitterligt ikke, at jeg har lokket dig i fordærv.

Dasha er i min optik en vidunderlig pige. Og det er ikke fordi jeg har opdaget hende selv.

Men det at skrive en anmeldelse er vel det eneste, der er endnu sværere end at læse den.

Jeg anmelder aldrig en pige så positivt som her, hvis ikke andre af de meget erfarne også har meldt sig. Og det har de med Dasha.

Så jeg føler mig på ret sikker grund: Dasha er vitterligt noget specielt.

Jeg har for mit eget vedkommende siddet i pole-position, siden hun kom, og det lykkedes så i eftermiddag. Det var gensynsglæde (og naturligvis enhver anden form for glæde), small-talk og super-sex og først og fremmest samvær med en klassekvinde som taget ud af min ungdoms drømme.

Dasha er erfaren, men meget til GFE-siden. Er det PSE eller andre ting, du går efter, er der ikke hende.

Læs alle anmeldelser med omhu og fald ikke for andres målestok. Det er dine egne drømme, der gælder.

Op på hesten igen.

Cobham

Jeg lod mig også "lokke" af de positive og malende beskrivelser.

Jeg må sige, at jeg er forundret.

Jeg kan godt lide høje piger med lange ben - men jeg er absolut ikke den store fan af hårde silikonebryster. Derfor har jeg besøgt Sweet Alexandra en del gange, med den fantastiske velplejede krop, hænder og fødder - men nuvel små bryster. Når jeg har kigget på Dasha har hendes langlemmede figur virkelig tiltalt mig, men det der tidligere har afholdt mig har været billederne af hvad jeg troede var hårdtpumpede silikonebryster. Men da jeg fik hjulpet hende af bh'en og fik lagt hendes bryster i mine hænder, var det at jeg blev forundret. Jeg går stærkt ud fra at det er silikone-bryster, men de føles bløde og vaskeægte - og kæmpestore som de er, føltes det nærmest unaturligt naturligt. At menneskeheden kan flyve til månen - og samtidig producere så mange fuldstændig unaturlige og grimme sili-babser på uskyldige piger, er et af de største paradokser på denne jord. Men i Dasha’ tilfælde, er det et af de absolut bedste bud - hvis altså de ikke er ægte - men i så fald ville det være endnu et paradoks, hvorfor tyngdeloven ikke havde fået has på dem endnu.

Jeg forstår @cobham's betagelse af Dasha. Grundydelsen er i top, og derudover virker som en af de få GP'ere, som man kan føre en fornuftig samtale med, over en periode der strækker sig længere end det tager at komme af og i tøjet igen. Selvom det i princippet ikke altid er afgørende for mig, kan det nu være meget rart alligevel.

Ift. sex'en så flyder den stille og naturligt og tingene er i orden, og man får alle sine ønsker opfyldt, and then some.

MEN - jeg håber virkelig det lykkedes for hende at finde et ordentligt sted, for det nuværende nord for København er et hul, og man kan knapt tage et bad. Jeg tror end ikke at pigerne (de er 2, og der er døre, men lydmæssigt svarer det til at der blot er et badeforhæng imellem dem) har lyst til at bade der. Fandt hun sit eget sted - f.eks. på Bryggen, hvor en del andre af de dygtige GP'ere holder til, så ville jeg frekventere hende så tit jeg kunne. Det var også relativt tydeligt, at det ikke var hende selv man korresponderede med, ift. de indledende kvaler jeg havde med at blive lukket ind. Så lad os opfordre Dasha til at bryde ud og køre solo - og så ville hun roligt kunne lægge 25-30% oveni sine priser.

/DB

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doingbusiness skrev, for 11 timer siden:

MEN - jeg håber virkelig det lykkedes for hende at finde et ordentligt sted, for det nuværende nord for København er et hul, og man kan knapt tage et bad.

 

Det var også relativt tydeligt, at det ikke var hende selv man korresponderede med, ift. de indledende kvaler jeg havde med at blive lukket ind.

Har også kigget på hende længe, de her to ting gør mig dog tvivlende - på trods af din hyldest @Doingbusiness til hendes bryster. Hvis stedet ikke understøtter GFE oplevelsen er det jo som at tage Valby! Og - helt ærligt - når jeg har fortalt og fået accept på hvad jeg har lyst til bliver jeg altid totalt forvirret når GP’en smilende kigger på og siger “30 min or 60 min? You want kiss extra?”. Det ødelægger i hverfald illusionen om GF for mig.

 

Samlet tror jeg nu nok alligevel jeg vil hører om hun har tid i weekenden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Dasha hold op hvor er hun bare model høj slank og med KÆMPE patter. Det er helt klart noget af det bedste man kan købe for penge :D
Kom ud ad lejligheden med kæmpe smil. Alt i alt en fed oplevelse smiler stadig.

Smuk pige god til at snakke og giver en god tid. Hende kan i rolig besøg hun er hver en krone værd :)
Stedet har jeg været på før, der er masser af parkering og det er fedt når man ikke gider at gå. Det er altid plus når det ikke er i københavn eller indre by og andre skumle kvarter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@underdog40 Nemligst! Alt så sandt og så smukt, som det i sin tid blev skrevet. 

Og mange tak for de pæne ord også i denne sammenhæng @Miller's Crossing   

Men jeg håber ikke, jeg fik skrevet noget, der afskrækkede dig omkring Dasha. Det var ikke meningen.  

Dasha har rigtignok en overvældende figur. Sidste gang jeg besøgte hende var lidt sent, så jeg har nok været den sidste.

Hun tog i alle tilfælde, hvad der formentlig var tænkt som hendes hverdagstøj på efter vores time:

Lange lyseblå jeans og en flatterende Nørregaard-agtig t-shirt (Nørregaard t-shirten blev som bekendt opfundet før moden gik amok og modellerne forvandlet fra kvinder til udhulede gespenster).

Under alle omstændigheder: Resultatet var i Dashas tilfælde aldeles overvældende. Jeg ville have været i akut fare for hold i nakken, hvis jeg havde passeret hende på gaden.

Nu stod jeg så i stedet direkte over for hende og prøvede at beklæde min egen snart halvtredsårige af tiden tegnede torso uden at fjumre alt for meget i det af ren befippelse.

Samtidig med at jeg forsøgte at konversere belevent som det naturligste af verden.

Og det lykkedes faktisk!

Men først og fremmest fordi Dasha er det søde, behagelige og imødekommende væsen, hun er.      

Så er du høj eller lav, ung eller gammel - jeg tror ikke, at det er afgørende.

Hvis man blot ønsker sig en dejlig oplevelse med en rigtig sød pige, så kan jeg ikke forestille mig, at man for alvor kan gå galt i byen med Dasha.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak igen @cobham for denne uddybning. Jeg er slet ikke i tvivl om, at Dasha er dejlig:P

Men jeg er personligt meget til stående forspil, hvor man kan stå og kysse og kæle. Og her går det galt for mig, hvis kvinden er højere end mig. Det går bare ikke. 

Så jeg må holde mig til de mindre trolde, som der jo heldigvis er rigeligt af i øjeblikket;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...