Hop til indhold
hende her

kom ud af busken piger

Recommended Posts

en opfordring til piger stadig i branchen , men os dem der er stoppet eller ønsker det

dette er den blide opstart på et mødested hvor piger fra branchen , uanset om de er aktive eller ej , kan mødes med andre i samme situation

da jeg var aktiv , savnede jeg et sted , hvor man kunne snakke med / få hjælp af ligesindede

steder som Kompetencecenter Prostitution , Svanegruppen og Reden var ikke den rigtige hjælp for mig , de arbejder kun for at få dig ud af branchen og på at få dig til at tro på at du tager uoprettelig skade af at sælge dig selv

SIO har nogle syns punkter som vi på ingen måde kan forholde os til og derfor har vi ikke rettet henvendelse til dem , selv om det havde været oplagt

det vi vil prøve er at give os piger et fælles skab , hvor vi kan blive hørt og føle os trygge

hvor der er plads til os alle uanset om du er klinik pige , privat eller har valgt en anden måde

og har du brug for hjælp , vil vi arbejde hårdt for at finde lige det rigtige for dig

vi har ingen krav til dig og du kan være anonym

har du lyst til at vide mere , så er vores mail [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg lidt nysgerrig. Du er oprettet som enkeltperson og kalder dig hende her. Men i indlægget står der at VI gerne vil oprette dette mødested. Hvem er VI ???

Hvad er det for synspunkter SIO har, som I overhovedet ikke kan forholde jer til ?

Som pige i branchen så støtter jeg 100 % op om SIO og kan kun opfordre andre aktive piger til at gøre det samme. Hvem skulle ellers tale min sag i det offentlige ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

På mig virker indlægget umiddelbart mistænkeligt !

Er det et forsøg på at fiske efter insiderviden, eller er der en anden dagsorden ?

Jeg ville nok være meget tilbageholdende indtil der kom nogle flere referencer. Der dukker en hel del uidentificerbare antiprostitutionsgrupper op rundt omkring - bla. på Facebook - man ved aldrig hvornår det er en sådan gruppe der forsøger sig

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Spuns.

Vedkommende har placeret samme gang gylle på Hedomax.com.

Om ikke jeg husker helt forkert, så har vedkommende huseret på Hedomax i flere perioder, med samme agenda.

Det var måske nu, at vi skulle spørge Admin, og ikke det kunne være en idé at lægge et S.I.O banner i det blå felt, øverst til højre? :lol:

Jeg ved i hvert fald godt, hvor min sympati ligger, men vi mangler jo nogle ildsjæle herinde, så som Ventilen fra VL, til at holde sexarbejder debatten i gang, så vi kan slippe for den slags gylle fra "hende her". :twisted: Hun har jo ikke lagt tilsvarende indlæg på VL, så vidt jeg kan se.

Venligst

Sjafutten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er altid trolde (trolls), Spys og Spammers i fora.

Dem holder Admin&Co forhåbentlig øje med og rydder op.

Pigerne er nok ikke naive, til at hoppe på sådan en opfordring...

I der har tid og lyst kan jo prøve at skrive til mailen og se hvad responsen er. Måske får I en gang gratis spams. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mistænkeliggørelse er altid nemt.

Jeg er klar over hvem personen er ( er jeg overbevist om)

En reel kvinde der er positiv omkring det at sælge sig selv, ja jeg ved at hun er vild med det.

Det er ikke nemt at opstarte, hvis man søger at holde sig selv anonym.

Ja jeg er klar over at jeg nok får en spand "gylle" hældt ud over mig for at være ham der kom ind fra højre på den hvide hest, men efter masser af besøg hos "hende her", skær det lidt i mig at hun skal have en så hård medfart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mistænkeliggørelse er altid nemt.

Jeg er klar over hvem personen er ( er jeg overbevist om)

En reel kvinde der er positiv omkring det at sælge sig selv, ja jeg ved at hun er vild med det.

Det er ikke nemt at opstarte, hvis man søger at holde sig selv anonym.

Ja jeg er klar over at jeg nok får en spand "gylle" hældt ud over mig for at være ham der kom ind fra højre på den hvide hest, men efter masser af besøg hos "hende her", skær det lidt i mig at hun skal have en så hård medfart.

Ok hvis det er sandt så trækker jeg min spydig kommentar tilbage :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er samme hende her som har skrevet lidt på forumet på hedomax så virker hun efter min overbevisning ganske reel og sympatisk dog MEGET bange for at blive opdaget hvem hun er. Men hun har da også så vidt jeg husker fået et par gode anmeldeser med på vejen.

Vil dog sige at jeg ikke kender hende eller har besøgt hende og ej heller ved om det er hende der har lavet indlæget her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Peter Pedal, det er nemlig hende jeg formoder der står bag.

De positive anmeldelser af hende er fuldt fortjente, og hun er vild med sex, jeg håber at få fornøjelsen igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De positive anmeldelser af hende er fuldt fortjente, og hun er vild med sex

Det kan meget vel være at hun er et unikum i en seng, men hvad dælen har det med hendes indlæg at gøre?

Når man poster en gang enslydende reklame fis på 2 boards, så pisser jeg altså violet (pardon my french Admin :x )

Trådstarter er jo slet ikke interesseret i en debat, hun er blot interesseret i at nedgøre SIO og promovere sig selv.

Ønsker hun at annoncere for sig selv, er jeg sikker på at de 3 musketeerer intet problem har i det. Og der findes jo et lille hjørne på EroGuide til den slags.

Sidder og tænker på om Admin har samme tanker som mig, i og med at hun ikke er blevet "lyserød" som de andre piger? :D

Venligst

Sjafutten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, kan være den omtalt kvinde faktisk har ret, at SIO ikke taler hendes og andre sag...

og derfor er brug for noget andet..

SIO er fint nok men hvor mange luder er medlem der?? ikke så mange, så derfor det jo naturligt at tro at de ikke er eller kan være talspersoner for alle luder, luder er jo lige så forskellige som andre faggrupper.....

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvemanden - Har du styr på hvor mange piger der er registreret i SIO siden du kan udtale dig om dette?

Nu er det ikke alle piger der ved Sio eksisterer, hvordan skulle de så kunne melde sig ind. SIO er vores pigers bedste bud på at blive hørt i det offentlige, for hvem tør som enkeltperson stille sig op og tale sin egen sag ?

Og nej det er ikke alle piger der er medlem af SIO, hvilket jeg kun kan opfordre til. Nogle piger vil ikke blande sig i debatten eller støtte op om branchen, da de ønsker at være så diskrete som overhovedet muligt. Hvad mange nok ikke ved, så kan man i SIO blive registreret uden at opgive nogle private oplysninger overhovedet.

For at denne skønne branche skal bestå, så må vi piger holde sammen uanset om man er pige i kort tid eller lever af det fuld tid.

Kkik ind på http://www.s-i-o.dk og se hvad du kan gøre for at støtte op om branchen.

Prøvemanden - Iøvrigt er det meget få piger der syntes om at blive tiltalt som luder. I mange danskeres øjne er en luder en pige der står og trækker på en flise på gaden, mens hun iøvrigt er godt stiv og høj af stoffer. Syntes du selv det billede er sammenligneligt med de piger du besøger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis "Hende her´s" indlæg er seriøst, så synes jeg hun burde komme til tasterne og svare på de spørgsmål og betænkeligheder der er skrevet til hendes indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej, du har ret i jeg kender ikke det helt præcis antal medlemmer af SIO,

men hvor mange er der?? har du antallet på det...

jeg kan læse af årsberetning at der fra marts 2011 er 181 medlemmer.

er det mange af luder i DK,??? som SIO selv vurdere til at være omkring 4200...

med de tal svare det til cirka 5 % af luder i DK, ...

samt giver måde man kan melde sig ind på, nogle problemer med validitet af beregning af medlemmer, da man kan være helt anonym... som jeg ser, kan gøre at nogle kan melde sig ind flere gange... ikke at jeg siger det er sådan, men tvivl kan opstå...

jeg skal ikke sige hvad SIO kan gøre for jer, men det jo tydeligt at nogle ikke mener at SIO repræsentere dem, og derfor efterlyser de/dem noget andet...

måske SIO burde se på, måske det er en bestemt type af luder som føler sig repræsenteret af SIO..

Hvorfor skal hun forsvare seriøsitet af sit indlæg... det fatter jeg ikke, fordi hun mener noget andet end din holdning til SIO?

jeg synes hun skriver hvad hun mener helt tydeligt.. og føler man lige som hende kan man skrive til hendes mail for at høre mere...

om din bekymring for branchen, den deler jeg dog ikke, det består i lande hvor købe og salg af sex er forbudt....

at marked ændre sig ved et forbud mod købe af sex, tror jeg er jo åbenlyst for de fleste....

om hvordan ord luder opfattes må stå for folk egen regning...

jeg har en anden opfattelse end den du har åbenbart...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo ikke så mange piger med busk mere. Det er dog lidt på vej tilbage. Så frem over skal det nok lyde: " Kom - inde i busken mænd"

UNDSKYLD jeg kunne ikke lade være :geek::geek::geek::geek:

Synes der er forfriskende med pigernes inlæg, flere af dem please.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Nå, der var åbenbart nogle, som ikke forstod en venlig henstilling om at undlade at køre tråden helt af sporet.

Derfor er den nu blevet rettet til, så vi er tilbage, hvor vi var inden der gik for meget luder og neger i den.

Ønsker I at debatere hvad man kalder pigerne herinde, så feel free... Der er ingen regler for, at pigerne skal kaldes noget bestemt, dog skal man iagttage almindelig høflighed og respekt overfor dem. Dette bedes respekteret.

Opret gerne en ny tråd, hvor I kan debattere om pigerne skal kaldes det ene, eller det andet, men lad denne tråd omhande dét, som overskriften siger...

Yderligere kommentarer off topic, vil blive slettet. :)

MVH

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv om indlæg blev slettet sammen med resten af strengen, kunne jeg stdig godt tænke mig et bud på, hvad man tror, det er, at "Hende her" er så uenig med S.I.O. i!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det ville være bedre at la "hende her" fatte tasterne og svare på det selvsamme spørgsmål som jeg stillede hende, inden vi begiver os ud i hovedløse gætterier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Mon ikke det ville være bedre at la "hende her" fatte tasterne og svare på det selvsamme spørgsmål som jeg stillede hende

Jeg kan ikke udelukke at det kan tage noget tid, da hun ikke har vist sig herinde, siden hun postede sit indlæg... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget vel... "hende her" kan da godt være en udøvende pige... Hvis Ole Madsen siger det, så må vi jo tage hans ord for gode varer.

Men man kan jo heller ikke bebrejde folk for at være mistænksomme. For selv om det da er fristende at oprette sådan en bekvem anonym profil, så man ikke behøver at stå ved sine udtalelser og holdninger, så er det bare for kryster-agtigt til min smag.

Jeg synes, at det er helt fint, hvis denne person forsøger at lave et lille kollektiv for udøvende piger. Ingen fejl på det. Men jeg synes ikke, at det er i orden at S.I.O lige skal have et rap med på vejen, uden at man bagefter vil uddybe sine udtalelser.

Når man tænker på hvor meget tid, energi og rescourser disse ildsjælde fra S.I.O ligger i det arbejde, det er, at kæmpe for vores (inklusiv hende her's) rettigheder, velbefindende og valg at job, så gør det mig harm og frustreret, når det bare bliver skidt på (og så oven i købet af én af vores egne! Det gør ondt i mit søster-hjerte) som i dette tilfælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sanne,

du har jo ret, hvis det var sådan, at hun ville ytre sig, men hun spiller jo helt åbenlyst østers lige nu.

Som jeg husker hende, hvis det da er den samme, så havde hun på Hedomax mang gode indlæg, og som deltager i dette univers helt siden hedengangne massagepiger.dk interesserer det mig helt naturligt, hvad der rører sig.

Og i noget, hvor der er så meget splid og bagtalelse, er det forholdsvis svært at gennemskue, hvad der er op og ned.

Derfor mit indlæg! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ike helt denne diskusion. Et indlæg fra en totalt anonym person, og alle farer i blækhuset ( tastaturet).

Lad os da få flere kendsgerninger på bordet, for mig ser det lidt troll agtig ud!!

Sanne dit profil billede - nøøøh for en lækker røv, watch out Nikita. :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej, man kan jo sige at hende der ligge indlægge gør det klar at føler du ikke, at SIO repræsentere dig, så har du muligheden for noget andet..

Jeg vil tro at SIO ikke kan repræsentere alle med det lille antal de er...

rettigheder du har de sammen rettigheder som alle andre Nikita, så vidt jeg ved er du ikke frataget nogle rettigheder...

så en opfordring til at skrive til hende, hvis du kan nikke ja til det hun skriver....

må jeg spørger er det fordi hun kritisk over SIO at nogle er kritisk...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

rettigheder du har de sammen rettigheder som alle andre Nikita, så ved jeg ved er du ikke frataget nogle rettigheder...

Hellige moder Teresa og splitte mine bramsejl! Men nej, nu ved du sgu' heller ikke særlig meget!

Så er jeg nok en led kælling, men dine indlæg gør simpelthen ondt i mine øjne!

Jøsses...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...