Gråskæg 42 Skrevet 20. November, 2018 Er der mon nogen der kender til denne dejlige modne kvinde? https://sugardaters.dk/show?alias=Libber mange hilsner, Gråskæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 13. Februar, 2019 Gråskæg skrev, den 20/11/2018 at 01:26: Er der mon nogen der kender til denne dejlige modne kvinde? https://sugardaters.dk/show?alias=Libber mange hilsner, Gråskæg jeg prøver pt. at få et møde i stand med hende --er du stadig intereseret i at høre om hende --hvis det lykkes mig.--eller har du i mellem tiden mødt hende ?? levere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg 42 Skrevet 13. Februar, 2019 Hej Ulrik, Mange tak for opfølgning. Det er jo snart 3 mdr siden, så jeg havde faktisk glemt min forespørgsel, for hun svarede ikke på min henvendelse. Da jeg prøvede at opfriske hukommelsen, måtte jeg konstaterer at jeg tilsyneladende er blokeret, for linket giver ikke bid, øv. Men jeg hører da meget gerne om din oplevelse - hvis det lykkes for dig :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cougarlover 38 Skrevet 14. Februar, 2019 Det er en moden pige over 50, bor i Nordsjælland. Lidt stor idet og løs i huden, men meget liderlig, men ingen chance for gentagelse...hun tændte mig ikke rigtigt...lidt for nusset og uordentligt!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 14. Februar, 2019 Cougarlover skrev, for 30 minutter siden: Det er en moden pige over 50, bor i Nordsjælland. Lidt stor idet og løs i huden, men meget liderlig, men ingen chance for gentagelse...hun tændte mig ikke rigtigt...lidt for nusset og uordentligt!! tak ,det var super du fortalte mig det . ukrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 22. Februar, 2019 Cougarlover skrev, den 14.2.2019 at 11:03: Det er en moden pige over 50, bor i Nordsjælland. Lidt stor idet og løs i huden, men meget liderlig, men ingen chance for gentagelse...hun tændte mig ikke rigtigt...lidt for nusset og uordentligt!! Hvad måtte du betale for det? Send evt privat besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 22. Februar, 2019 Sting222 skrev, for 56 minutter siden: Hvad måtte du betale for det? Send evt privat besked hun har sagt 1500- til mig . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 22. Februar, 2019 Cougarlover skrev, den 14.2.2019 at 11:03: Det er en moden pige over 50, bor i Nordsjælland. Lidt stor idet og løs i huden, men meget liderlig, men ingen chance for gentagelse...hun tændte mig ikke rigtigt...lidt for nusset og uordentligt!! Jeg har lige været forbi hendes hyggelige lejlighed og og kan ikke genkende hvad du skriver. Hun er en attraktiv pige omkring de 50 og tager mod en velsoigneret i smuk kjole trusseløs og selvsiddende strømper. En veluddannet Lady fornemmer man. Og våd og liderlig er hun og du får noget for penge i sengen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg