Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Ulrik,

 

Mange tak for opfølgning. Det er jo snart 3 mdr siden, så jeg havde faktisk glemt min forespørgsel, for hun  svarede ikke på min henvendelse. Da jeg prøvede at opfriske hukommelsen, måtte jeg konstaterer at jeg tilsyneladende er blokeret, for linket giver ikke bid, øv. Men jeg hører da meget gerne om din oplevelse - hvis det lykkes for dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en moden pige over 50, bor i Nordsjælland.

Lidt stor idet og løs i huden, men meget liderlig, men ingen chance for gentagelse...hun tændte mig ikke rigtigt...lidt for nusset og uordentligt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cougarlover skrev, for 30 minutter siden:

Det er en moden pige over 50, bor i Nordsjælland.

Lidt stor idet og løs i huden, men meget liderlig, men ingen chance for gentagelse...hun tændte mig ikke rigtigt...lidt for nusset og uordentligt!!

tak ,det var super du fortalte mig det .

 

ukrik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Cougarlover skrev, den 14.2.2019 at 11:03:

Det er en moden pige over 50, bor i Nordsjælland.

Lidt stor idet og løs i huden, men meget liderlig, men ingen chance for gentagelse...hun tændte mig ikke rigtigt...lidt for nusset og uordentligt!!

Hvad måtte du betale for det? Send evt privat besked

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Cougarlover skrev, den 14.2.2019 at 11:03:

Det er en moden pige over 50, bor i Nordsjælland.

Lidt stor idet og løs i huden, men meget liderlig, men ingen chance for gentagelse...hun tændte mig ikke rigtigt...lidt for nusset og uordentligt!!

Jeg har lige været forbi hendes hyggelige lejlighed og og kan ikke genkende hvad du skriver. 

Hun er en attraktiv pige omkring de 50 og tager mod en velsoigneret i smuk kjole trusseløs og selvsiddende strømper. En veluddannet Lady fornemmer man. 

Og våd og liderlig er hun og du får noget for penge i sengen... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...