Hop til indhold
Pite

GP, hvad foretrække i ?

Recommended Posts

Kære GPer

Har tit tænkt over, om det er spildt arbejde når jeg barbere kugler og skaft helt glat, inden et besøg hos en GP

Hvad foretrækker du ? ;)

Grunden til, at jeg spørger er, at jeg forleden fik, at vide, at hun syntes det var unaturligt og mente, at det syntes de fleste GPer

 

Håber på gode svar

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Mon ikke de fleste af os  bare mener, at det skal være godt for den besøgende og at vi derudover ikke mener så forfærdeligt meget pro og con i den henseende ?

Det ville i al fald være det bedste svar for en GPer :mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 39 minutter siden:

Mon ikke de fleste af os  bare mener, at det skal være godt for den besøgende og at vi derudover ikke mener så forfærdeligt meget pro og con i den henseende ?

Det ville i al fald være det bedste svar for en GPer :mrgreen::mrgreen:

Wrong answer. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej korrekt svar:).

Jeg har en elskerinde som forleden spurgte mig hvorfor jeg ikke slikkede hende så meget. Jeg har tidligere fortalt hende at jeg elsker at slikke fisse. “Svar mig helt ærligt” sagde hun, "jeg tror der er noget galt med den”.

Jeg gik ned og smagte på hende, mens jeg overvejede om jeg skulle svare ærligt, når nu hun havde bedt om det. “Ja fandme ja” tænkte jeg, “hun spurgte”. Jeg kravlede op til hende igen og sagde blidt at “det ville være frækt hvis hun fjernede nogle af hårene, ikke det hele, bare lidt. Jeg er ikke så vild med hår i munden”. 

Hårene blev ikke fjernet, men det blev jeg. Hun blev ked af det, og sagde at hun gerne vil være kvinde og var voksen nok til at have hår på fissen. 

Jeg måtte bruge en halv time på at kæle før jeg kunne komme tæt på igen, og jeg har besluttet at jeg næste gang vi ses giver hende en kæmpe slikketur -selvom jeg hader hår i munden. Hun er jo trods alt den af mine tinder venninder med de største bryster, som samtidig nyder analsex. Så er et par hår i munden er en ringe pris. 

Mon ikke en GP har nogenlunde samme erfaring. Ærlighed inden for rimelighedens grænser. De har jo trods alt en forretning der skal køre, og hvis de ikke vil have hår i munden er der mange herre der ikke lige kan komme forbi. Jeg barberer boller fordi min kone er med på mit tinder liv, men sådan er det jo bestemt ikke alle der har det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 16 minutter siden:

Hun er jo trods alt den af mine tinder venninder med de største bryster,

Klasse kommentar !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må jo gøre op med sig selv om man kan lide at få slikket nosser og scrotum eller ej.

Eneste ulumpe ved at barbere hårene på nosserne er: at så kan man ikke blive pirret ved at få dem trukket laaaaaangsomt ud - men dem ved røvhullet gør nu også nas ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Man må jo gøre op med sig selv om man kan lide at få slikket nosser og scrotum eller ej.

Eneste ulumpe ved at barbere hårene på nosserne er: at så kan man ikke blive pirret ved at få dem trukket laaaaaangsomt ud - men dem ved røvhullet gør nu også nas ;-)

:biggrin:

ja det gør nas at få hårene trukket ud. En domina voks behandlede mine hår på bollerne en gang. Det er det som jeg husker har gjort mest ondt i min rolle som slave. 

Mht at barberer pik, nosser og røv, så føler jeg at man bliver mere følsom uden behåring. 

Men man skal gøre som man har lyst til og så må andre agerer sommes har lyst til

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 5 minutter siden:

En domina voks behandlede mine hår på bollerne en gang. Det er det som jeg husker har gjort mest ondt i min rolle som slave. 

Så skulle du prøve at få dem ved røvhullet trukket ud: laaaaaaaaaaaaaaaaaangsomt - og een for een ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 2 timer siden:

.... Grunden til, at jeg spørger er, at jeg forleden fik, at vide, at hun syntes det var unaturligt og mente, at det syntes de fleste GPer

Det var da et uhyrligt udsagn. Det naturlige er da hårvækst. Den pågældende kan ikke være ret gammel, for den glatte mode er måske 25 år gammel.

Hvis naturen havde ment, at det glatte havde været det naturlige, havde evolutionen jo nok sørget for, at vi var hårløse dernede.

Selv bryder jeg ikke om at barbere mig. Jeg har dog gjort det undtagelsesvis, når jeg vidste, at pigen, jeg skulle besøge, var glad for at sutte kugler og ikke ville have hår i "maden".

Omvendt er jeg ikke begejstret for de helt glatte. Der skal være lidt hår, og en fræk fartstribe er helt perfekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 15 minutter siden:

Så skulle du prøve at få dem ved røvhullet trukket ud: laaaaaaaaaaaaaaaaaangsomt - og een for een ;-)

..... og du er ellers vant til at arbejde nær gas og vand :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 37 minutter siden:

Det var da et uhyrligt udsagn. Det naturlige er da hårvækst. Den pågældende kan ikke være ret gammel, for den glatte mode er måske 25 år gammel.

Hvis naturen havde ment, at det glatte havde været det naturlige, havde evolutionen jo nok sørget for, at vi var hårløse dernede.

Selv bryder jeg ikke om at barbere mig. Jeg har dog gjort det undtagelsesvis, når jeg vidste, at pigen, jeg skulle besøge, var glad for at sutte kugler og ikke ville have hår i "maden".

Omvendt er jeg ikke begejstret for de helt glatte. Der skal være lidt hår, og en fræk fartstribe er helt perfekt.

Jeg forstår det sådan , at den omtalte GP syntes , at det var unaturligt at barbere sig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 39 minutter siden:

Det var da et uhyrligt udsagn. Det naturlige er da hårvækst. Den pågældende kan ikke være ret gammel, for den glatte mode er måske 25 år gammel.

Hvis naturen havde ment, at det glatte havde været det naturlige, havde evolutionen jo nok sørget for, at vi var hårløse dernede.

 

Præcis og nu syntes jeg at evolutionen skulle til at forstå at jeg bedst kan lide slanke piger med store bryster og naturlig manglende hårvækst på fissen. De kan såmænd få min manglende hårvækst på issen. Det kan være det er en simpel skrivefejl i manualen på evolutions kontoret. Der har ligget en blanket med kryds ved “fjern al hår på fissen”, men på grund af manglende lys, kom de til at fjerne alt hår på issen, selvfølgelig kun på særligt maskuline og sexede mænd - selvsagtB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg forstår det sådan , at den omtalte GP syntes , at det var unaturligt at barbere sig ?

Sådan forstod jeg ikke @Pite i første omgang, men det kan være, at vi kan få ham til at præcisere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Sådan forstod jeg ikke @Pite i første omgang, men det kan være, at vi kan få ham til at præcisere?

Hun mente, at det var unaturligt, at mænd barberede sig forneden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Hvis naturen havde ment, at det glatte havde været det naturlige, havde evolutionen jo nok sørget for, at vi var hårløse dernede.

Gælder det samme ansigtet???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 4 timer siden:

Kære GPer

Har tit tænkt over, om det er spildt arbejde når jeg barbere kugler og skaft helt glat, inden et besøg hos en GP

Hvad foretrækker du ? ;)

Grunden til, at jeg spørger er, at jeg forleden fik, at vide, at hun syntes det var unaturligt og mente, at det syntes de fleste GPer

 

Håber på gode svar

Pite

Det kan vil aldrig blive spildt arbejde, hvis du selv føler udstyret mere lækkert og præsentabelt.  Jeg barbere og kugler og skaft, ligesom dig.  Jeg studser også lejlighedsvis hårpragten over pikken.   Jeg gør det nu primært for min egen skyld

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 34 minutter siden:

Gælder det samme ansigtet???

Nej, det gør det jo så ikke.

Den glatte mode for neden er måske 25 år gammel, mens ansigtsbarbering er oldgammel. I det gamle Ægypten var det f.eks kun farao, der måtte have skæg. Jeg vil dog mene, at selv neanderthalerne må have haft en form for ansigtstrimning, for ellers ville de på et tidspunkt komme til falde over deres lange skæg under jagterne, og det har jo ikke været hensigtsmæssigt.

Men evolution er jo en langstrakt affære, der ikke lige sker over natten. Vi slap dog af med vor primathale, så kun "røvknoglen" (os occygis) er tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Den glatte mode for neden er måske 25 år gammel, mens ansigtsbarbering er oldgammel.

Ah, mon dog. Det er muligt at skridtbarbering er blevet moderne igen, men ihvertfald siden bikinien's opfindelse i 1940'ne har den været moderne. I den helt glatte model, måske ikke før de sidste 25 år, det ved jeg ikke. Men i 1500tallet blev skridtbarberingen tilrådet af hygiejniske årsager (mest for kvinder), lærte jeg i skolen, og tror på det. Hårfjerningsmidler til de nedre regioner har været forhandlet siden midten af 1800 tallet - men de første rigtige hårfjerningsmidler til de nedre regioner, blev "opfundet" for omkring 5,000 år siden. Så jeg vil simpelt hen mene at skridtbarberingen også er oldgammel. Og lige så naturlig som ansigtsbarberingen.

Borende X skrev, for 25 minutter siden:

Men evolution er jo en langstrakt affære, der ikke lige sker over natten. Vi slap dog af med vor primathale, så kun "røvknoglen" (os occygis) er tilbage.

Ja, men jeg tror nu ikke vi helt slipper af med håret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg barberer mig på kuglerne, skaftet og bag til.

Kuglerne pga. den højere følsomhed – super lækkert når pigen slikker der, bagud pga. bedre hygiene og skaftet bare fordi jeg nu er i gang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line

Hår i munden er total no go for mig....

Da jeg lavede aftaler sørgede jeg altid lige for at forventningsafstemme, hvorledes jeg ønskede mit "legetøj" skulle fremstå.

Men smag og behag er jo forskelligt.

Jeg synes bare det var så trælst at skulle have en tandrensning efter at have suttet pik;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  bestemt  intet  imod  hår  hos  en  mand,  vægter  at  hygiejnen  er  i orden .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 13 timer siden:

Hår i munden er total no go for mig....

Da jeg lavede aftaler sørgede jeg altid lige for at forventningsafstemme, hvorledes jeg ønskede mit "legetøj" skulle fremstå.

Men smag og behag er jo forskelligt.

Jeg synes bare det var så trælst at skulle have en tandrensning efter at have suttet pik;)

Kræver da godt nok en meget kraftig hårvækst eller en meget lille pik for at du får hår i munden. 

 

Jeg synes det ser grinagtigt ud med en mand der er barberet i skridtet og så har masser af hårvækst på mave og ben. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
People Pleaseren skrev, for 14 minutter siden:

Kræver da godt nok en meget kraftig hårvækst eller en meget lille pik for at du får hår i munden. 

 

Jeg synes det ser grinagtigt ud med en mand der er barberet i skridtet og så har masser af hårvækst på mave og ben. 

Foretrækker  at  mænd  har  hår,  det  gør  dem  en  smule  ekstra  maskuline  i min  optik,  men  har  vænnet  mig  til  den "bare" pik... ja  det  ser  spøjs  ud  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intim barbering er almindelig hygiejne for mig. Det gør det bare nemmere at holde hele det område rent og pænt.

Jeg ville heller ikke bryde mig om at besøge en pige der ikke var intim barberet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Pite skrev, den 14/11/2018 at 10:02:

Kære GPer

Har tit tænkt over, om det er spildt arbejde når jeg barbere kugler og skaft helt glat, inden et besøg hos en GP

Hvad foretrækker du ? ;)

Grunden til, at jeg spørger er, at jeg forleden fik, at vide, at hun syntes det var unaturligt og mente, at det syntes de fleste GPer

 

Håber på gode svar

Pite

Helt ærligt...jeg foretrækker en mand der har ordnet sine kugler fordi han ville.

Du skal stole så meget mere på dig, jeg prøver at forklare det ved andre behov, men hør her. De mest naturlige mænd er attraktive. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...