Hop til indhold
nuhok

Tapatalk plugin til forummet

Recommended Posts

Hej

Jeg har siddet og overvejet om der er mange der bruger mobilen til at tjekke eroguide? For så kunne det være en fordel at installere pluginet Tapatalk til phpBB som jeg kan se der bruges her. Læs mere om tapatalk på linket neden under.

Tapatalk er et debatprogram til mobilen som er mere overskueligt en at sidde og browse via den indbygget browser.

www.tapatalk.com

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Det koster jo penge, mange apps små bliver til mange penge

som man kan bruge på noget sjovere..

og det går fint i browseren på min Fon

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan ikke se nogen gratis version sorry

Hvis du snakker om appen kan det godt være den koster penge, Det kan jeg ikke se nu da jeg den. Men selv pluginet til forumet er gratis og er gratis at oprette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg husker koster Tapatalk rundt regnet 6 kr. Den kan bruges med et hav af fora der har plugin'et installeret så den vil have god værdi for en køber.

Mon ikke folk kunne få råd til de 6 kr.? Og hvis ikke....så kan man jo uden videre fortsat bruge sin mobilbrowser mens vi andre får glæde af de mange features der gør Tapatalk til en klar vinder over mobilbrowseren.

Så en klar opfordring herfra også til Admin om at lægge Tapatalk på eroguide.

Takker..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...