Hop til indhold
Guest tobenetben

Mimi Hvidovre station

Recommended Posts

Til info. Jeg har været forbi Mimi. Og hun er tilbage i form. For en kvinde i hendes aldre er hun SÅ lækker. Hendes røv er som en 20 årig, det er vildt. Der ud over kan hun virkelig masseger. Og alt det andet, kan hun også finde ud af. Ja hendes bryster er silikone og hårde, men de sidder godt, og pynter så smukt. Jeg fik en B2B med det hele, og jeg var ikke skuffet. En god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter den ærlige skrev, for 2 minutter siden:

Det du skriver kan jeg ikke genkende. Kun det med brysterne. Mimi er en god oplevelse.

Då har hon väl som alla andra, bra och dåliga dagar. När jag besökte henne hade hon beröringsångest och sexet var trist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter den ærlige skrev, den 14.8.2019 at 09:56:

Ja hendes bryster er silikone og hårde, men de sidder godt, og pynter så smukt.

 

Det kommer altså helt an på hvad man er til. I mine øjne sidder de forfærdeligt og er et præmieeksempel på, hvor elendigt og unaturligt et par bryster kan laves af en kirurg.

Resten af hende kan jeg kun anbefale og mere til. Hun er både sød og dygtig. Man forstår kun halvdelen af, hvad hun siger, men hun griner hele tiden, så bare man griner med, så er det sikkert ligemeget om man forstår hende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...