Hop til indhold
Guest tobenetben

Mimi Hvidovre station

Recommended Posts

Guest BM29

Mimi er super fantastisk, og alle pengene værd , og da hun er den smukkeste, mest charmerende thai massør i storkøbenhavn så er der ingen tvivl om at prisen er "den rigtige" . 

 

Din undskyldning med parkering holder ikke, for der er masser af P- Pladser i Hvidovre Stationscenter, og der må du holde i to timer - gratis . 

Hvis man kommer for massagen er 30 minutter for lidt, men ok hvis afslutningen er hovedformålet . 

Jeg savner i den grad lidt spejle, for jeg vil så gerne følge lidt med og kikke lidt på Mimis smukke former, mens hun giver massage, hvilket er svært når jeg ligger på maven . 

Nå - jeg må vel se at få hende besøgt igen inden hun tager på ferie . 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo

Hun ser godtnok også skarp ud på de nye billeder der er kommet på hendes hjemmeside :) Mums!

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja, ja, har været der en gang til OK-massage, synes hun var i den dyre ende for den intime del. Ved også, at der sikkert  ikke er faste priser, så derfor bliver de der spørgsmål med præcise ydelser og prisen nogen gange lidt ødelæggende for stemningen. Derfor man - forgæves -  spørger her....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Hvis du spørger til prisen - så har du ikke råd . 

(Vist nok et citat fra en sælger af Rolls Royce biler ) . 

 

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter skrev, for 6 minutter siden:

Ja, ha, ha  -  den joke går på krykker i selv det mørkeste Jylland -  pointet her på sitet er at få klarhed over, hvor der er mest value for money

Og hvor er det så?    :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

Kvalitet koster, og MIMI yder bedste kvalitet i Stor København. har desværre ikke haft mulighed for at besøge hende de sidste par måneder, håber snart det bliver muligt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...