Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hvorfor nævnte hun at hun var gift? Spurgte du hende:))

Men sød er hun

Jeg har kun fået HJ - tror ikke på at hun tilbyder andet. Ved du om giver b2b ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg spurgte om hun havde lyst til at gå ud en dag og få et glas og lidt at spise også sagde hun at hun lige var blevet gift i sidste måned..Hun viste mig et bryllupsbillede fra kirken..Tror altså heller ikke hun tilbyder andet end HJ..

June giver b2b og der er vist også startet en ny pige der som jeg ikke kan huske navnet på..

Ellers er der massere af andre steder hvor du kan få ALT..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Det må sgu være en flot fyr hun har giftet sig med eller lignede han en gammel mand med pengepungen i orden :)) ? Tror du det var et rigtigt kirkebryllup eller måske noget proforma agtigt? Jeg spørger lidt for hun er godt nok en dejlig pige, men hende må jeg jo nok glemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo tak..:)Jeg spilder ikke min tid, vis der er noget jeg gerne vil ha svar på.!

For det er jo ikke meget info man får her på tråden vel..

Aber doch... Du har da fået at vide hvilke som er så dumme at de bliver forelskede i en thaimassøse 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der har saftige nye historier fra siam elephant på østerbro..??

Har du ikke lidt nyt at berette? har hørt at nogle af pigerne er stoppet der?

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

การมีประจำเดือน = Menstruation

Det er ikke et navn :roll:

Yep, endelig en der fangede den, ...det var derfor hun kun gav massage ;)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem gav kun massage pga det røde.?

Mon ikke det gælder for de fleste?

Jeg gættede på at det var sådan det hang sammen, siden der skulle en anden pige til.

Nu var det Jogge der var ude for det og han husker jo ikke navnene.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var atter engang forbi Hans Knudsens Plads.

Utroligt at man kan blive ved med at blive overrasket over hvor flotte piger der er på stedet.

Man har besluttet sig for en bestemt hjemmefra, men når det så er en ny lækker sag der åbner er det

svært at sige nej.

Denne gang var det Yomee der gav en forrygende gang B2B, kan klart anbefales hvis man er til slanke

smukke thaipiger, der kan deres kram, ...er dog stadig øm bagi :):)

Se hende her:

http://siam-elephant.dk/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=7&Itemid=55

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

er yomee yngre af de to på det første billede? tilbyder hun ekstra ydelser du kan anbefale?

Ja, Yomee er den unge pige til højre på det første billede, den anden kvinde som er betydeligt ældre er indehaveren.

Jeg fik som sagt en B2B incl. svensk afslutning, har tidligere fået oliemassage med svensk afslutning.

Tror ikke der er så mange andre muligheder for afslutning.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Yomee er den unge pige til højre på det første billede, den anden kvinde som er betydeligt ældre er indehaveren.

Jeg fik som sagt en B2B incl. svensk afslutning, har tidligere fået oliemassage med svensk afslutning.

Tror ikke der er så mange andre muligheder for afslutning.

-OD

øhhh, jo det er der! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop blevet frisk efter en omgang juleinfluenza havde jeg lyst til noget massage + ekstra :lol:

Jeg startede med at tage ind på Turesensgade (Salon Sawadee). En ældre, ikke køn Thai åbnede døren. Hun var tilsyneladende alene, det virkede ikke som om der var andre på arbejde. Hun var ikke lige min type, så jeg sagde pænt tak, men nej tak. Hun tog det pænt og sagde på gensyn. Skal lige siges at jeg selv er 45.

Herefter tog jeg turen til Siam Elephant. Jeg blev taget imod af en meget køn ung pige, som desværre ikke havde tid - damm :twisted: Hende ville jeg godt have nydt en stund med. Nå men hun kaldte på en anden, Nicky. En flot ca 30 måske 32 år, smilende, kunne dansk. Betalte 1.100 for en halv time massage og efterfølgende hygge.

Massagen kunne jeg ikke bruge til noget, en slatten omgang. Hun brugte et håndklæde ??? så hun ikke rørte ved mig, noget med at hun ikke ville give mig rød hud. Hmmm, bedte hende flytte håndklædet så jeg kunne mærke hendes hænder. Hun havde dejlig varme hænder, men det hjalp ikke på massagen, æv. Nå herefter til sexen. Hun smed tøjet, virkelig flotte bryster, en stor B, vil jeg sige, dejlig bløde og skønne, kunne kysse dem og sutte vorter, men det var vist så også nogenlunde det jeg kunne få lov til. Jeg prøvede at snige mig til et kys - nix lukket (det er så ok, det er der mange der ikke vil) prøvede så at røre den lille dejlige grotte, nix, det måtte man ikke, prøvede at slikke hende, nix, det måtte man ikke, spurgte om man kunne få noget blowjob, nix, det kunne man ikke. "Hun er kun til at dyrke sex med" ??? aha, ja så forstår man det bedre ??? De andre ting har jo ikke noget med sex at gøre - hmmmmm... Synd, da hun faktisk var en dejlig pige, som jeg helt sikkert ville have besøgt igen. Men ikke når det meste er lukket land. jeg synes der var ok kemi, vi snakkede og pjattede - men desværre var det ikke lige idag der skulle ske noget spændende.

Havde jeg betalt hende for en time - 1.500 havde det måske været anderledes ? Ved det ikke og finder heller aldrig ud af det.

Ja jeg kunne godt finde på at vende tilbage, men ikke for at besøge Nicky. Så hellere den anden (som vist ikke er hende på hjemmesiden. Fik også lige sagt farvel til "mutter"). Jeg var iøvrigt ude af forretningen efter lidt mindre end 40 minutter.

Håber ovenstående kan bruges ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep - det gjorde der skam også. Men troede egentlig ikke at jeg skulle have aftalt noget med hende om blowjob og pilleri :roll: i hvertifald ikke til den pris.Men så er man jo blevet så klog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Hej,

Nogen som har en helt aktuel anbefaling på en ung, slank og fræk pige hos Siam?

Kan ikke rigtige gennemskue og tidligere anbefalinger i denne og andre tråde stadig gælder (om de er der endnu)...

På forhånd tak om med venlig hilsen

Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem har du prøvet Jesper..?

Der er flere lækre piger der.

Hvad er du til..?

Jeg mødte en Nickie (mener jeg hun hed) forleden. Det var en lidt nybegynder-agtig oplevelse, men et par fantastiske bryster!! 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...