Hop til indhold
Guest Ludvig

Skæg og blå briller..

Recommended Posts

Gæst

Hej Alle!

Jeg kan se at tråden omkring Nikitas priser er blevet redigeret og låst...Hvorfor det?

Helt grøn i dette forum,og uden kendskab til hvad der lige fik dråben i Nikitas bæger til

at flyde over,så kan hans lange,filosofiske og meget belærende tekster også irritere mig

grænseløst...

Heldigvis er det op til mig selv om jeg gider hakke mig igennem.....

Efter min mening skal et site som dette,hvor alle går med skæg og blå briller have lidt højere

til loftet end i dette tilfælde.

Er det ikke rimeligt at pigerne/Nikita siger fra på en bestemt og sober måde hvis de føler sig stødt..? JO DA.!!

Skal rejsenetværket's personlige meninger,ideer og holdninger ikke have spalteplads..? Selvfølgelig

vil jeg mene.

Lad ytringsfriheden vinde så længe der ikke er tale om personlige angreb og overhalninger.

Husk: Håbet om succes skal være større end frygten for fiasko... :)

God Weekend Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ludvig,

Nu er jeg jo ikke den, der laver reglerne eller modererer på denne side, men jeg tror måske, at jeg kan være behjælpelig med at belyse nogle af dine spørgsmål alligevel.

Jeg kan se at tråden omkring Nikitas priser er blevet redigeret og låst...Hvorfor det?

Nu er den ikke blevet låst, men redigeret... Joooh, en anelse ;)

Der skal selvfølgelig være højt til loftet, men der skal vel trækkes en steg i sandet ét eller andet sted, synes du ikke? Eller ender det i det totale vilde vesten, hvor stemningen ikke ligefrem er god.

Rejse må gerne skrive sine lange indlæg. Bare helst ikke spamme eller hijacke samtlige tråde med gentagelser af tidligere indlæg. Nu er du grøn herinde. Det ved jeg ikke, om du osse er på andre fora? For det man netop har kunnet erfare andre steder på tidligere tider er, at hvis man ikke tegner en streg i Rejse's sandkasse, så koger det over og ender i grimme skuddueller mellem ophidsede cowboys. Og det er jo ikke særlig hyggeligt, vel :)

Så derfor blev hans indledende indlæg i den tråd fjernet, da det var endestationen på irritationsbarometeret inden for den sidste periode, og derfor måtte der jo osse redigeres i de indlæg (bla. mit eget) hvor der blev reageret (hvilket man egentlig ikke burde, men man er vel ikke perfekt) på Rejse's indlæg, så vi forhåbentlig kunne forsætte i god ro og orden i præriebyen.

Alt dette kunne man osse læse i moderators indlæg i den oprindelige uredigerede tråd, men de er jo selvsagt osse fjernet.

Håber ikke, at dette indlæg vil virke som et startskud for endnu en trættende debat om, hvor grænserne burde gå. Det er kun bossen, der bestemmer det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@ Ludvig

Vi var 2 i Administrationen der var i løbende kontakt omkring hvordan debatstrengen skulle tackles. Den er ikke låst som du skriver.

Det var mig der ryddede op i debatstrengen. Det gjorde jeg fordi den udviklede sig til ren mudderkastning til sidst. Det oprindelige emne blev jo slet ikke diskuteret, i stedet sloges folk personligt. Så der blev ryddet op i strengen således at der kun var de emner tilbage der omhandlede strengens oprindelige emne. Med oprydningen er det dog lykkedes i det store hele at få debatstrengens oprindelige emne frem igen til ny positiv debat.

Jeg har været i en positiv dialog med Rejsenetværk her til formiddag, hvor jeg bl.a. roste nogle af hans indlæg, så han ved godt, at vi i Administrationen mener, at han naturligvis er velkommen på dette board.

Lad os nu ikke bekrige hinanden mere vedr. Rejsenetværk. Han ønsker heller ikke selv al den vivar der har været om hans person de sidste dage, har han givet udtryk for. Så lad os nu se fremad igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Moderator og lækkermås..

Tak for saglige tilbagemeldinger....Jeg forstår!!

Og jo Nikita selvfølgelig skal der trækkes streger i sandet.. :)

Vil nu stadig påstå tråden var låst.. Måske bare en ganske kort stund....Never Mind.

God Lørdag aften.. Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...