Hop til indhold

EroGuides moralske niveau

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes, debatten her på eroguide - i denne tråd navnlig - da om noget viser, at moralen er til stede. Der er ikke én, som skriver, at han knepper en fisse uden at fornemme, om pigen er klar. Så guka... jo mændene - i hvert fald dem, som skriver her - viser både omtanke og moral.

vh. peterkæk

• Svar 54
  • Visninger 5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Jeg forstår dog ikke hvordan en mand, der er 25 år eller ældre end den 18-årige overhovedet kan føle sig godt tilpas med at ligge nøgen ovenpå en så spændstig ung 18-årig pige...

Hvad så med en mand på 70 der ligger ovenpå en på 45 eller 10-15 år yngre?? :? ;)

Skrevet
  • Author

Jeg synes, debatten her på eroguide - i denne tråd navnlig - da om noget viser, at moralen er til stede. Der er ikke én, som skriver, at han knepper en fisse uden at fornemme, om pigen er klar. Så guka... jo mændene - i hvert fald dem, som skriver her - viser både omtanke og moral.

vh. peterkæk

Ja, hvis man synes, det er ok at købe sex af 18 årige, så er alt da i den skønneste orden herinde.

vh

Skrevet

Og nu er det, at debatten begynder at køre i ring :(

Skrevet

Og nu er det, at debatten begynder at køre i ring

Det har du nok ret i, så derfor låses tråden. Uagtet at nogle nok vil råbe op om cencur og den slags. 8-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.