Guest FrokostUartig Skrevet 8. November, 2018 Sååå.. detail-branchen har omfanget Black Friday og søndag er der Single Day aka d. 11.11 - og butikkerne bugner af tilbud... Er det mon noget, som sex-formidlings-industrien også fristes af ? Jeg har ikke haft en november på mit repertoire endnu og kun været på sitet siden marts... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9445 Skrevet 8. November, 2018 Generelt er branchen meget tilbageholdende med tilbud, men bestemt en god idé til at lave lidt sjov til glæde for begge parter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 8. November, 2018 Det kunne da godt være vi skulle lave en super sexet søndag hvor vi slår lidt af prisen kun den dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 8. November, 2018 Vi må lave en tråd til Single Sunday d. 11.11 og se, om vi ikke kan finde på noget sjooooovt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 7 minutter siden: Sååå.. detail-branchen har omfanget Black Friday og søndag er der Single Day aka d. 11.11 - og butikkerne bugner af tilbud... Er det mon noget, som sex-formidlings-industrien også fristes af ? Jeg har ikke haft en november på mit repertoire endnu og kun været på sitet siden marts... Altså 50% rabat på udgående ydelser? Sjove små tiltag synes jeg er en god ide generelt. Men hvad det skulle være ved jeg ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 8. November, 2018 Til baggrundsnørderne, som mig selv - her er info om singles sunDay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 8. November, 2018 (edited) FrokostUartig skrev, for 14 minutter siden: Vi må lave en tråd til Single Sunday d. 11.11 og se, om vi ikke kan finde på noget sjooooovt... Når det er den dato, så er det jo oplagt at lave noget ala "få poleret 1 tallet d. 11/11". Redigeret 8. November, 2018 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. November, 2018 Hvorfor ikke forbigå dette exporterede amerikanske salgstrick i stilhed? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 8. November, 2018 Borende X skrev, for 3 minutter siden: Hvorfor ikke forbigå dette exporterede amerikanske salgstrick i stilhed? Fordi vi kun har det sjov vi selv laver. Så hvorfor ikke have det rigtig sjovt? Jeg er normalt heller ikke til alle de importerede salgsdage, men lige den her er lidt sjov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. November, 2018 Christina ssbbw skrev, for 20 minutter siden: Fordi vi kun har det sjov vi selv laver. Så hvorfor ikke have det rigtig sjovt? Jeg er normalt heller ikke til alle de importerede salgsdage, men lige den her er lidt sjov. Hvorfor så ikke vente til "fars dag"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 8. November, 2018 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Hvorfor så ikke vente til "fars dag"? Fordi der er for længe til. Vi kunne også lave en blowjob dag med d. 12/12. Med lidt god vilje kunne 2-tallet godt ligne en der ligger på knæ ved 1-tallet. Eller er det bare mig der trænger til et eller andet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 8. November, 2018 Pik sprøjt skrev, for 3 minutter siden: Ja ja men vi kunne lave den uden bøffen (jeg gider ikke lave mad til fyrene). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 9. November, 2018 holstebronx skrev, for 5 timer siden: Altså 50% rabat på udgående ydelser? Sjove små tiltag synes jeg er en god ide generelt. Men hvad det skulle være ved jeg ikke... Hr. Holsterbro Ja jyden i dig fornægter sig sku ikke, nu prøver du på at komme på besøg, og få lov til at svinge støvsugeren til halv pris ik? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. November, 2018 Lady Cherie skrev, for 4 timer siden: Hr. Holsterbro Ja jyden i dig fornægter sig sku ikke, nu prøver du på at komme på besøg, og få lov til at svinge støvsugeren til halv pris ik? Fru Cherie Noget er gået galt i min opvækst, for jeg hverken prutter om prisen eller har jydekrog på min bil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 9. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 10 timer siden: Sååå.. detail-branchen har omfanget Black Friday og søndag er der Single Day aka d. 11.11 - og butikkerne bugner af tilbud... Er det mon noget, som sex-formidlings-industrien også fristes af ? Jeg har ikke haft en november på mit repertoire endnu og kun været på sitet siden marts... Jeg gir da gerne halv pris på mine ydelser på black friday Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9445 Skrevet 9. November, 2018 holstebronx skrev, for 7 timer siden: Fru Cherie Noget er gået galt i min opvækst, for jeg hverken prutter om prisen eller har jydekrog på min bil Har du heller ingen træsko ? Hvis nej, så flyt til KBH, der vil du lettere kunne blive integreret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 9. November, 2018 Ja kom herover Holstebronx. Vi skal nok tage godt imod dig, også uden Jydekrog og træsko. Har du en Jysk accent, så vil vi tro du er en politibetjent. Men det vil bare give rabat hos pigerne hvis du finder kneplen og håndjernene frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 9. November, 2018 Jeg luftede ideen sidste år med begrænset succes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. November, 2018 TheVoice skrev, for 5 timer siden: Har du heller ingen træsko ? Hvis nej, så flyt til KBH, der vil du lettere kunne blive integreret. Christina ssbbw skrev, for 4 timer siden: Ja kom herover Holstebronx. Vi skal nok tage godt imod dig, også uden Jydekrog og træsko. Har du en Jysk accent, så vil vi tro du er en politibetjent. Men det vil bare give rabat hos pigerne hvis du finder kneplen og håndjernene frem. Nå, jamen ja hvis alt går galt, så kan det da være at jeg flytter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 9. November, 2018 På sådan en sort dag: hvad kan jeg få sort for sorte penge!!!??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. November, 2018 Krølle Bølle Jr. skrev, for 4 minutter siden: På sådan en sort dag: hvad kan jeg få sort for sorte penge!!!??? Du, kan få sorte negle mærker på rygstykket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. November, 2018 Jeg går ud fra at pigerne enten giver eller modtager sorte kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. November, 2018 kanonkongen skrev, for 4 minutter siden: Du, kan få sorte negle mærker på rygstykket. Den forstår jeg så ikke. Er blodet fra såret sort? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. November, 2018 Borende X skrev, for 1 minut siden: Den forstår jeg så ikke. Er blodet fra såret sort? Øh du, har ikke set sorte negle. Ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg