Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Black Friday...

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Sååå.. detail-branchen har omfanget Black Friday og søndag er der Single Day aka d. 11.11 - og butikkerne bugner af tilbud...

Er det mon noget, som sex-formidlings-industrien også fristes af ?

Jeg har ikke haft en november på mit repertoire endnu og kun været på sitet siden marts... :mrgreen::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt er branchen meget tilbageholdende med tilbud, men bestemt en god idé til at lave lidt sjov til glæde for begge parter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det kunne da godt være vi skulle lave en super sexet søndag hvor vi slår lidt af prisen kun den dag. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Vi må lave en tråd til Single Sunday d. 11.11 og se, om vi ikke kan finde på noget sjooooovt...:rolleyes::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 7 minutter siden:

Sååå.. detail-branchen har omfanget Black Friday og søndag er der Single Day aka d. 11.11 - og butikkerne bugner af tilbud...

Er det mon noget, som sex-formidlings-industrien også fristes af ?

Jeg har ikke haft en november på mit repertoire endnu og kun været på sitet siden marts... :mrgreen::rolleyes:

Altså 50% rabat på udgående ydelser? :lol:

Sjove små tiltag synes jeg er en god ide generelt. Men hvad det skulle være ved jeg ikke... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
FrokostUartig skrev, for 14 minutter siden:

Vi må lave en tråd til Single Sunday d. 11.11 og se, om vi ikke kan finde på noget sjooooovt...:rolleyes::rolleyes:

Når det er den dato, så er det jo oplagt at lave noget ala "få poleret 1 tallet d. 11/11". :lol:

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor ikke forbigå dette exporterede amerikanske salgstrick i stilhed?

Fordi vi kun har det sjov vi selv laver. Så hvorfor ikke have det rigtig sjovt? :) Jeg er normalt heller ikke til alle de importerede salgsdage, men lige den her er lidt sjov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 20 minutter siden:

Fordi vi kun har det sjov vi selv laver. Så hvorfor ikke have det rigtig sjovt? :) Jeg er normalt heller ikke til alle de importerede salgsdage, men lige den her er lidt sjov. 

Hvorfor så ikke vente til "fars dag"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor så ikke vente til "fars dag"?

Fordi der er for længe til. :D

Vi kunne også lave en blowjob dag med d. 12/12. Med lidt god vilje kunne 2-tallet godt ligne en der ligger på knæ ved 1-tallet. Eller er det bare mig der trænger til et eller andet? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Pik sprøjt skrev, for 3 minutter siden:

1092.jpg.35adf46c0e19eedd37a51b3f625ed014.jpg

Ja ja men vi kunne lave den uden bøffen (jeg gider ikke lave mad til fyrene). :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 timer siden:

Altså 50% rabat på udgående ydelser? :lol:

Sjove små tiltag synes jeg er en god ide generelt. Men hvad det skulle være ved jeg ikke... 

Hr. Holsterbro

Ja jyden i dig fornægter sig sku ikke, nu prøver du på at komme på besøg, og få lov til at svinge støvsugeren til halv pris ik?:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 4 timer siden:

Hr. Holsterbro

Ja jyden i dig fornægter sig sku ikke, nu prøver du på at komme på besøg, og få lov til at svinge støvsugeren til halv pris ik?:D

Fru Cherie 

Noget er gået galt i min opvækst, for jeg hverken prutter om prisen eller har jydekrog på min bil :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 10 timer siden:

Sååå.. detail-branchen har omfanget Black Friday og søndag er der Single Day aka d. 11.11 - og butikkerne bugner af tilbud...

Er det mon noget, som sex-formidlings-industrien også fristes af ?

Jeg har ikke haft en november på mit repertoire endnu og kun været på sitet siden marts... :mrgreen::rolleyes:

Jeg gir da gerne halv pris på mine ydelser på black friday :P;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 7 timer siden:

Fru Cherie 

Noget er gået galt i min opvækst, for jeg hverken prutter om prisen eller har jydekrog på min bil :wacko:

Har du heller ingen træsko ?  Hvis nej, så flyt til KBH, der vil du lettere kunne blive integreret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Ja kom herover Holstebronx. Vi skal nok tage godt imod dig, også uden Jydekrog og træsko. Har du en Jysk accent, så vil vi tro du er en politibetjent. Men det vil bare give rabat hos pigerne hvis du finder kneplen og håndjernene frem. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 timer siden:

Har du heller ingen træsko ?  Hvis nej, så flyt til KBH, der vil du lettere kunne blive integreret. 

 

Christina ssbbw skrev, for 4 timer siden:

Ja kom herover Holstebronx. Vi skal nok tage godt imod dig, også uden Jydekrog og træsko. Har du en Jysk accent, så vil vi tro du er en politibetjent. Men det vil bare give rabat hos pigerne hvis du finder kneplen og håndjernene frem. ;)

 

Nå, jamen ja hvis alt går galt, så kan det da være at jeg flytter :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 4 minutter siden:

På sådan en sort dag: hvad kan jeg få sort for sorte penge!!!???  :lol:

Du, kan få sorte negle mærker på rygstykket. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 4 minutter siden:

Du, kan få sorte negle mærker på rygstykket. :D 

Den forstår jeg så ikke. Er blodet fra såret sort?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...