Hop til indhold
People Pleaseren

Giv pigerne lov til at anmelde kunderne på EG

Recommended Posts

Jeg tænker bare, hvorfor ikke? 

Jeg kunne godt tænke mig et bedre indblik i pigernes liv og tanker og jeg tror også det kunne være super underholdende. Man kan også bedømme dem lidt på hvad og hvordan de skriver. Det skulle selvfølgelig være et krav at kunderne ikke må kunne identificeres på nogen måde. Hvad taler for og imod?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvis jeg skulle lege med en kunde der kunne finde på at skrive en anmeldelse om mig, så ville jeg få præstationsangst. Jeg duer ikke til når jeg SKAL præstere, feks hvis jeg skal op til eksamen eller tage kørekort. Jeg er ekstremt god til at køre, men forrige gang jeg skulle tage et kørekort, der var jeg ved at nedlægge et skilt. Og sådan kunne nogle kunder måske også have det. Så nej tak. Jeg vil ikke lave anmeldelser af nogle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
People Pleaseren skrev, for 20 minutter siden:

Jeg tænker bare, hvorfor ikke? 

Jeg kunne godt tænke mig et bedre indblik i pigernes liv og tanker og jeg tror også det kunne være super underholdende. Man kan også bedømme dem lidt på hvad og hvordan de skriver. Det skulle selvfølgelig være et krav at kunderne ikke må kunne identificeres på nogen måde. Hvad taler for og imod?

Det sker allerede på "hyggesnak" - en sjælden gang.

Men du skal nok regne med at de alle de anmeldelser fra pigerne jeg har læst om brugere herinde har været meget rosende. Gæt selv hvorfor. ;)

Jeg tror du vil få mere reel info, hvis pigerne kan skrive frit fra leveren omkring de kunder de møder, uden at skulle "hænge" en specifik bruger ud, ellers tror jeg nemt det ender i ren ros ;)  Jasmin var god til at skrive frit fra leveren om de kunder der besøgte hende, anonymiseret, og andre har også gjort det. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har rigtig svært ved at se hvordan det skal foregå og hvilke kriterier der skal være? 

Jeg er helt åben for at blive anmeldt, hvis det betyder at nogle af pigerne vil tage imod mig som kunde fordi de frygter "ikke skandinaviske kunder". Men hvis jeg skal anmeldes som elsker, så synes jeg det er en skråplan, for det er ikke en kæreste jeg er ude efter. Jeg køber sex som jeg køber biler, Kebab eller tøj. Behandler "sælgeren" med respekt, men der er sgu ikke mere følelser der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 time siden:

Hvis jeg skulle lege med en kunde der kunne finde på at skrive en anmeldelse om mig, så ville jeg få præstationsangst. Jeg duer ikke til når jeg SKAL præstere, feks hvis jeg skal op til eksamen eller tage kørekort. Jeg er ekstremt god til at køre, men forrige gang jeg skulle tage et kørekort, der var jeg ved at nedlægge et skilt. Og sådan kunne nogle kunder måske også have det. Så nej tak. Jeg vil ikke lave anmeldelser af nogle. 

Tak, dig kan jeg li' :)

Er ideen med at gå til GP ikke netop, at man slipper for at skulle præstere og tværtimod kan koncentrere sig 100 % om egen nydelse? Er det ikke netop derfor man betaler? 

Kort sagt, man skal vist være en lidt halvskør EG-type for at synes, at kundeanmeldelser kunne være fedt (og misforstå mig ikke - det er kærligt ment).

Men det rejser en interessant diskussion om, hvad det egentlig vil sige at være en god kunde. Jeg er ikke sikker på, at fyren, der gør alt for at være en god elsker og give GP'en seksuel tilfredsstillelse, også er den bedste kunde. Et eller andet sted henne tror jeg faktisk, at netop denne kundetype er temmelig anstrengende.       

Men det er naturligvis bare et gæt - jeg er ikke GP.  

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Virgula skrev, for 15 minutter siden:

Tak, dig kan jeg li' :)

Er ideen med at gå til GP ikke netop, at man slipper for at skulle præstere og tværtimod kan koncentrere sig 100 % om egen nydelse? Er det ikke netop derfor man betaler? 

Kort sagt, man skal vist være en lidt halvskør EG-type for at synes, at kundeanmeldelser kunne være fedt (og misforstå mig ikke - det er kærligt ment).

Men det rejser en interessant diskussion om, hvad det egentlig vil sige at være en god kunde. Jeg er ikke sikker på, at fyren, der gør alt for at være en god elsker og give GP'en seksuel tilfredsstilles, også er den bedste kunde. Et eller andet sted henne tror jeg faktisk, at netop denne kundetype er temmelig anstrengende.       

Tak. :)

Vi er jo kvinder og er forskellige. Og du er velkommen til at kalde mig tosset men det er da netop ham der også tænker på at tilfredsstille mig som er min bedste kunde. Måske er det fordi jeg er ny og gør det pga lyst? Men hvem synes en orgasme er anstrengende? Ikke mig. Jeg siger ja tak. Alle de gange han har lyst til at give mig en. :D Skulle han ikke have lyst, så er det selvfølgelig helt ok. Det får han ikke dårligere service af. :D

Redigeret af Christina ssbbw
Tilføjede det sidste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har svært ved at få øje på relevansen af gæste anmeldelser.  Jeg kan sagtens se det interessante i, at pigerne lejlighedsvis skriver om en sjov eller god oplevelse, og det gør de vel allerede. 

Formålet med GP anmeldelser er, at videregive andre potentielle gæster viden omkring pigens serviceniveau, hvad man kan forvente m.v.   Hvis man så vender den rundt, hvad kan en pige så opnå ved f.eks at skrive en anmeldelse af en gæst, som ingen kender  -  Det forholder sig jo ikke, således at hvis en pige skrev en fin anmeldelse af mig, så ville hun tiltrække flere gæster.  Jeg ville nok ej heller blive kontaktet af andre GP´er  med tilbud om, at jeg bestemt er mere en velkommen

Ser man lidt på stamkunde konceptet, ville det nok ikke være det mest brillante træk at skam rose en gæst, der højest sandsynligt kun vil besøge pigen engang, og så helt undlade at skrive om sine stamkunder.   Og skriver man jævnligt om sine stamkunder, så bliver det nok hurtigst lidt  gensidigt slikken-hinanden i røven (Her har vi jo Selfie-trådene) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, for 15 minutter siden:

Men det rejser en interessant diskussion om, hvad det egentlig vil sige at være en god kunde. Jeg er ikke sikker på, at fyren, der gør alt for at være en god elsker og give GP'en seksuel tilfredsstilles, også er den bedste kunde. Et eller andet sted henne tror jeg faktisk, at netop denne kundetype er temmelig anstrengende.         

Det er jo netop det vi skal finde ud af:wink: Så er du fri for at gætte.:)

Virgula skrev, for 17 minutter siden:

Tror nu godt pigerne er klar over at de ikke skal anmelde helt almindelige kunder, som ikke er interesserede i at blive anmeldt. Det vil være skidt for forretningen. Tror det vil blive kunder som gerne vil anmeldes og så ekstraordinære tilfælde, enten positive eller negative.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, for 23 minutter siden:

Jeg er jo heller ikke GP,  men tænker detsamme. Men det vil aldrig nogen GP indrømme, så vi kan jo tænke hvad vi vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 26 minutter siden:

Tak. :)

Vi er jo kvinder og er forskellige. Og du er velkommen til at kalde mig tosset men det er da netop ham der også tænker på at tilfredsstille mig som er min bedste kunde. Måske er det fordi jeg er ny og gør det pga lyst? Men hvem synes en orgasme er anstrengende? Ikke mig. Jeg siger ja tak. Alle de gange han har lyst til at give mig en. :D

Sagt med al mulig respekt og kærlighed tror jeg sgu ikke I danske GP'er her på EG er helt gennemsnitlige. Men det er måske netop forskellen på at være GP fra et velfærdssamfund som DK, og så at være GP fra et fattigt land. I gør det af lyst, de andre gør det af nød, dvs. 100 % for pengenes skyld.

Og det er jo egentlig en ret god reklame for jer danske piger :D (hvis det passer).

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har svært ved at få øje på relevansen af gæste anmeldelser.  Jeg kan sagtens se det interessante i, at pigerne lejlighedsvis skriver om en sjov eller god oplevelse, og det gør de vel allerede. 

Formålet med GP anmeldelser er, at videregive andre potentielle gæster viden omkring pigens serviceniveau, hvad man kan forvente m.v.   Hvis man så vender den rundt, hvad kan en pige så opnå ved f.eks at skrive en anmeldelse af en gæst, som ingen kender  -  Det forholder sig jo ikke, således at hvis en pige skrev en fin anmeldelse af mig, så ville hun tiltrække flere gæster.  Jeg ville nok ej heller blive kontaktet af andre GP´er  med tilbud om, at jeg bestemt er mere en velkommen

Ser man lidt på stamkunde konceptet, ville det nok ikke være det mest brillante træk at skam rose en gæst, der højest sandsynligt kun vil besøge pigen engang, og så helt undlade at skrive om sine stamkunder.   Og skriver man jævnligt om sine stamkunder, så bliver det nok hurtigst lidt  gensidigt slikken-hinanden i røven (Her har vi jo Selfie-trådene) 

Hvis ikke man synes det er relevant kan man jo lade være med at læse det. Jeg tror nu heller ikke det vil blive brugt ret meget af de årsager du nævner. Jeg synes bare det kunne være fedt, hvis muligheden var der til ekstraordinære tilfælde. Mest fordi det kunne være god underholdning og fordi jeg synes det kunne være fedt hvis pigerne kom noget mere på banen. Så vidt jeg ved er der et decideret forbud mod sådanne anmeldelser, hvilket jeg synes er ærgerligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 5 minutter siden:

Tror nu godt pigerne er klar over at de ikke skal anmelde helt almindelige kunder, som ikke er interesserede i at blive anmeldt. Det vil være skidt for forretningen. Tror det vil blive kunder som gerne vil anmeldes og så ekstraordinære tilfælde, enten positive eller negative.

Pyha, tak, blev et kort øjeblik helt nervøs :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 1 minut siden:

Hvis ikke man synes det er relevant kan man jo lade være med at læse det. Jeg tror nu heller ikke det vil blive brugt ret meget af de årsager du nævner. Jeg synes bare det kunne være fedt, hvis muligheden var der til ekstraordinære tilfælde. Mest fordi det kunne være god underholdning og fordi jeg synes det kunne være fedt hvis pigerne kom noget mere på banen. Så vidt jeg ved er der et decideret forbud mod sådanne anmeldelser, hvilket jeg synes er ærgerligt.

Jeg synes også det ville være et mega plus, hvis der var flere aktive piger på EG.  Jeg tror så ikke at det skulle være kundeanmeldelser der skulle få flere til at skrive, der er rigeligt med muligheder for både at skrive noget alvorligt, noget sjov eller bare skabe opmærksomhed på sig selv via selfie m.v. 

Personligt har jeg tit undret mig lidt over, hvorfor der ikke er flere GP´er der bruger EG -  Reelt er det jo en fin portal hvor man dels kan komme til orde eller blot gøre opmærksom på sig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

Personligt har jeg tit undret mig lidt over, hvorfor der ikke er flere GP´er der bruger EG -  Reelt er det jo en fin portal hvor man dels kan komme til orde eller blot gøre opmærksom på sig selv. 

Korrekt, men det er også farligt. Flere af GP'erne virker temmelig intelligente og velformulerede, og den slags kan godt skræmme kunder væk (apropros præstationsangst).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Virgula skrev, for 19 minutter siden:

Sagt med al mulig respekt og kærlighed tror jeg sgu ikke I danske GP'er her på EG er helt gennemsnitlige. Men det er måske netop forskellen på at være GP fra et velfærdssamfund som DK, og så at være GP fra et fattigt land. I gør det af lyst, de andre gør det af nød, dvs. 100 % for pengenes skyld.

Og det er jo egentlig en ret god reklame for jer danske piger :D (hvis det passer).

Jeg tror ikke jeg er gennemsnitlig på særlig mange områder. Og en af de ting jeg ikke gør som mange andre gør, er at lyve eller fake. Så ja, det passer. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Virgula skrev, for 3 minutter siden:

Korrekt, men det er også farligt. Flere af GP'erne virker temmelig intelligente og velformulerede, og den slags kan godt skræmme kunder væk (apropros præstationsangst).

Det skal du ikke få præstationsangst over. Du er der ikke for at føre en længere samtale. Du er der for at I kan nyde hinandens kroppe. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, for 1 minut siden:

Aaaaah, mon ikke de tiltrækker flere end de skræmmer.  Det er i hvert fald mit indtryk at GP´er som @Nikita Darling, @Trinetease, @Liv m.fl  bestemt i gennem tiden har tiltrukket flere end de har skræmt. 

Med hensyn til præstationsangst så vil det nok skræmme en del, hvis de pludselig begynder at skrive "Jeg ikke bare ikke gæster, der kommer inden for de første 10 min, eller som ikke evner at få mig op at ringe".  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Det skal du ikke få præstationsangst over. Du er der ikke for at føre en længere samtale. Du er der for at I kan nyde hinandens kroppe. :D

Nu var det selvfølgelig ikke mig selv, jeg tænkte på, det var alle de andre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Og en af de ting jeg ikke gør som mange andre gør, er at lyve eller fake. Så ja, det passer. :D

Der findes ingen Gp´er der ikke fortæller os det vi gerne vil høre, så ingen grund til at rode begreber som sandhed og fakta ind i det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Der findes ingen Gp´er der ikke fortæller os det vi gerne vil høre, så ingen grund til at rode begreber som sandhed og fakta ind i det :D

Jeg er ikke helt normal og gider ikke lyve. Hvis jeg ligger på knæ med din pik i munden og du spørger mig om den er stor, så siger jeg ikke ja hvis jeg har mulighed for at formulere mig på det tidspunkt (hvis du forstår sådan en lille en). ;) Jeg skal nok rose dig for noget andet hvis der er noget at rose (og mon ikke der er det), men jeg gider ikke lyve. Jeg forventer heller ikke en fyr siger jeg er god til noget hvis han ikke synes det. Så find noget andet at rose mig for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er ikke helt normal og gider ikke lyve. Hvis jeg ligger på knæ med din pik i munden og du spørger mig om den er stor, så siger jeg ikke ja hvis jeg har mulighed for at formulere mig på det tidspunkt (hvis du forstår sådan en lille en). ;) Jeg skal nok rose dig for noget andet hvis der er noget at rose (og mon ikke der er det), men jeg gider ikke lyve. Jeg forventer heller ikke en fyr siger jeg er god til noget hvis han ikke synes det. Så find noget andet at rose mig for. 

Det gælder vel for alle GP´er der er lykkedes med at have en karriere der er længere en 6 måneder.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Det gælder vel for alle GP´er der er lykkedes med at have en karriere der er længere en 6 måneder.   

Jeg er kun lige startet og det kan være jeg får en meget kort karriere indenfor det her? Hvem ved? Men indtil nu har jeg smilet bredt når jeg er gået hjem fra "arbejde". :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er kun lige startet og det kan være jeg får en meget kort karriere indenfor det her? Hvem ved? Men indtil nu har jeg smilet bredt når jeg er gået hjem fra "arbejde". :mrgreen:

Hvis dine gæster går fra dig med et smil på læben, og en passende del kommer igen, så må du jo gøre et eller andet rigtigt.  :)  Hvad det så skyldes kan vel i princippet være sekundært. Nu har jeg hængt ud i på disse sider i mange år,  og det er egentligt ikke så usædvanligt at en ny pige ret hurtigt skriver noget i stil med  "Jeg er anderledes end mange andre, jeg er ærlig, jeg gør det kun fordi jeg elsker sex osv osv"    

Det er jo ikke muligt at fakta tjekke andres selvopfattelse, og det bliver jo næppe fakta af at gentage det mange gange.  Disse sætninger er så udbredte at de næppe gør nogen forskel, hvis man altså ønsker at distancere sig i forhold til andre piger.  Det har nok større effekt at distancere sig på koncept, ydelser, indretning, stemninger, påklædning osv osv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
TheVoice skrev, for 14 minutter siden:

Hvis dine gæster går fra dig med et smil på læben, og en passende del kommer igen, så må du jo gøre et eller andet rigtigt.  :)  Hvad det så skyldes kan vel i princippet være sekundært. Nu har jeg hængt ud i på disse sider i mange år,  og det er egentligt ikke så usædvanligt at en ny pige ret hurtigt skriver noget i stil med  "Jeg er anderledes end mange andre, jeg er ærlig, jeg gør det kun fordi jeg elsker sex osv osv"    

Det er jo ikke muligt at fakta tjekke andres selvopfattelse, og det bliver jo næppe fakta af at gentage det mange gange.  Disse sætninger er så udbredte at de næppe gør nogen forskel, hvis man altså ønsker at distancere sig i forhold til andre piger.  Det har nok større effekt at distancere sig på koncept, ydelser, indretning, stemninger, påklædning osv osv. :)

Nu har der ikke været så mange men dem der har været har været glade. Jeg har først lige opdaget dette forum og aner ikke hvad andre har skrevet. Men jeg har aldrig bare været en der fulgte flokken. Jeg har altid gået min egen vej. Så det er ikke for at distancere mig fra nogle. Jeg respekterer de andre piger, og vil elske at lære nogle tips fra dem. Men jeg er mig og har tænkt mig at fortsætte med at være det. Betyder det at der ikke er nogle kunder til mig eller jeg finder ud af at det ikke er noget for mig, så er der ikke værre end jeg kan fjerne annoncen igen og gå videre i mit liv med mindet om nogle gode frække oplevelser. Men lige nu hygger jeg mig gevaldigt. Jeg ville bare ønske I stoppede med at tro at vi er uærlige når vi siger noget. For mit liv er for kort til at lyve. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...