Hop til indhold
Rejsenetværk

Herreklub Eroguide.dk

Recommended Posts

Jeg tror at den bedste måde at få en levedygtig herreklub for Sjælland på benene, er hvis Admin/moderatorerne vil oprette et forum til formålet, og så væbne os med nogen tålmodighed i påvente af at nogle piger og forhåbentlig en del mænd går med på tilgangen til udfordringen.

Som jeg ser det bør moderatorerne efterpørge en pige/kvinde som med moderator af forum, som kan fungere som kontakt person på pige siden. Det kan være en nuværende/eks glædespige, en flerårig teledame måske?

Eroguide opretter forum navngivet:

Herreklub Eroguide.dk

- en klub i øst og en i vest

1. Piger og mænd kan oprette sig som interesserede i en herreklub Eroguide.dk

2. Kvindelig moderator udgør pigernes kontaktperson på projektet.

3. Bordeller kan oprette sig med en bordel profil.

4. Private udlejere kan oprette sig med en lokale profil.

5. Alle oplæg til initiativer oprettes i klubbens eget forum, diskuteres piger og mænd imellem.

6. Alle kan læse med, men kun skrive hvis de har tilmeldt sig forum med deres profil.

Tekst til velkomst

Kære bruger på Eroguide.dk

Dette forum er oprettet med det formål at samle alle interesserede i en herreklub på Eroguide.dk, det være sig piger, amatører såvel som proof, mænd, klinikker, bureauer, de der har lokaler til arrangementer.

Forum er fuldstændig nonprofit for Eroguide.dk og alle mandlige interesserede, der medvirker uden egne økonomiske interesser i de arrangementer der kan komme istand i forum.

Udgangspunktet er at det er svært at få noget arrangeret som tilfældige initiativer af tilfældige brugere, uden et sted hvor vi på forhånd har samlet alle interesserede, piger som mænd, klinikker mfl.

Vi tror på at vi skal have samlet de interesserede, før vi arrangerer de første arrangementer, såsom gangbang, sexparty mv

Hvis du har en ide til et arrangement, det være sig en mandlig forespørgsel på interesserede piger/mutre, som et tilbud fra dem til os mænd, så læg det ud som en ny tråd i forum, hvorefter tråden kan bruges til at samle op på hvem og hvor mange piger, som mænd der gerne vil deltage.

De få piger der gerne deltager er spredt ud over hele branchen, og findes som oftest ikke i noget større antal på den enkelte massageklinik. Det er vort håb at vi kan samle de piger om at stille op i de lokaler, der kan skaffes til formålet, sådan at vi hvis muligt kan udvikle klubben til at der er nok piger til så mange mandlige interesserede som muligt.

Det er samtidig vort håb at arrangementer i alles interesse kan arrangeres så omkostningseffektivt, at det bliver muligt på en og samme tid at mænd med almindelige indtægter kan deltage, som at pigerne får et sådant økonomisk udbytte at de er tilstrækkeligt motiverede til at deltage.

Vi forestiller os at det kan lade sig gøre ved at de mandlige deltagere deles om alle udgifterne til at afholde arrangementet, lokaleleje, kaffedame/værtinde, mad og drikke, diverse, hvor pigerne har 0 kr i udgifter til egen deltagelse, de bare stiller op, får deres betaling og deltager på dagen i gangbang/sexparty etc.

En god pris kan få flest mulige mænd til at ville deltage oftest muligt, hvis der er nok piger der gerne deltager. På den måde kan der forhåbentlig skabes en større og større omsætning, til glæde for pigerne, i stedet for de sjældne dyrere tilfældige arrangementer, som det er svært at samle nok mænd til, så planløst som bordellerne forsøger sig.

6 måneder!

Eroguide.dk giver dette forum chancen for at udvikle sig efter hensigten de næste 6 måneder!

Indenfor de første 6 måneder skal det lykkes at få afholdt det første arrangement, som et resultat af initiativer udviklet i forum, mellem interesserede piger, mænd og mutre, hvis det ikke lykkes nedlægges forum.

Lykkes det derimod at få afholdt blot et arrangement inden at der er gået 6 måneder fra den dag forum blev oprettet, fortsætter vi enten mere permanent, eller så længe det giver perspektiv at opretholde dette forum.

Velkommen til party piger og party mænd :)

Venlig hilsen

Eroguide.dk

---------------------------

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Værket, få dig et liv og lad være at forpeste dette fortræffelige site på samme måde som du forpestede Venuslogen. Hedomax plus alle de andre jeg har glemt.

:idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der et eller andet sted nogen, der aflønner Netværket pr. skrevne ord? :|

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja X, man kunne godt få den mistanke at det er Admin der aflønner ham, så han løbende kan sanke guldkorn fra Værkets kilometerlange udgydelser, som ingen, eller kun få, alligevel gider læse.

Jeg gør i hvert fald ikke :)

Jeg frygter egentlig lidt, at Værket er nået dertil, at han poster et 10.000 ords indlæg, hvorefter han skyndsomst undlader at kigge på de efterfølgende kommentarer som han udmærket godt ved kommer som skidt fra en spædekalv.

Han er 100 % græsk katolsk overfor kritik. Han er kommet af med sit, og dermed slut.

Akkeja akkeja... :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Rejsenetværk, du er årsag til evig uro herinde. Jeg har ignoreret dine seneste adskillige udfald, men nu må jeg også tage ordet. Normalt foregår debatterne i god ro og orden her, men din måde at opføre dig på er årsag til uro. Noget du må være bevidst om, for en sådan reaktion har du haft på folk i over 10 år på alle de boards du har været på, men du er som Sjafutten skriver, er du iskold overfor dette.

Jeg synes det taler for sig selv, når du ligefrem helt ned i detaljen næsten dikterer hvordan boardet bør indrettes. Du har haft alle muligheder for at oprette dit eget board da Hedomax.com gik ned, men du gad ikke. I stedet har du en agenda som går ud på at du vil bestemme over et nyt board. Det er ikke rimeligt overfor nogen parter.

Du har massive og enorme muligheder for at udfolde dig alt det du vil her på dette board. Alligevel skal alting på boardet laves om hele tiden så det passer ligepræcis dig...

Hvis du dog bare havde for 5 cent selvkritik og selvbeherskelse og ikke spammede forummet til, så ville du være et meget positivt indslag på dette forum med dine gode anmeldelser af dine Tysklandture og dine gode turforslag til Tyskland etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så gik Mount Netværk i udbrud igen. Jeg har af og til taget Netværket i forsvar, for han har da også sin eksistensberettigelse, nu må også jeg melde pas.

Lige siden boardet åbnede medio januar er det haglet ned med forslag og ønsker om ændringer.

Du har fået flere ting igennem, og det sidste var din chat. I går kom der gudhjælpemig et indlæg om søgefunktioner på andre boards, som jeg har svært ved at se relevansen af her hos os. Hvad bliver det næste?

Knapt er det ene projekt søsat, før de næste lanceres i en hypertym pærevælling.

Det er efterhånden blevet noget trættende med denne evige strøm af eruptioner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hvis du dog bare havde for 5 cent selvkritik og selvbeherskelse og ikke spammede forummet til, så ville du være et meget positivt indslag på dette forum med dine gode anmeldelser af dine Tysklandture og dine gode turforslag til Tyskland etc.

Det er da dig Luke der spammer vi andre skal læse din forbitrelse mod RN

og det er med til at gøre det forbandet, lad dog RN skrive og foreslå og ignorer det

få dig dog et liv :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Værket, få dig et liv og lad være at forpeste dette fortræffelige site på samme måde som du forpestede Venuslogen. Hedomax plus alle de andre jeg har glemt.

:idea:

Var det ikke bedre du selv fik et liv og koncentrerede dig om det fremfor at spamme RN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da dig Luke der spammer vi andre skal læse din forbitrelse mod RN

og det er med til at gøre det forbandet, lad dog RN skrive og foreslå og ignorer det

få dig dog et liv :-)

Enig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke bedre du selv fik et liv og koncentrerede dig om det fremfor at spamme RN

Enig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...