Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Anbefalinger til NoShow-bookinger

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

… det er jo en given præmisse for alle GPere, at man må regne med en vis andel falske bookinger aka no-shows aka - spild-af-vores-tid aftaler - ja, kært barn har mange navne...

En ting, som disse typer ofte skriver, og som faktisk virker på helt den modsatte måde end de sikkert har til hensigt - er brug af termen "Jeg er seriøs"..

Jeg er sikkert ikke alene om at tænke "faaaaaaaake" booking, når de præcise ord drypper ind i min indboks - helt sidestillet med typer, som ønsker at "kneppe mig i røven" ell "gerne vil sperme mig ud over mine patter" ell måske "Jeg er 67 og vil gerne kneppe dig i røven" - ell hvad med "sender du ikke billeder", vel at mærke i nr. 2 besked, hvor der også ønskes en præcis adresse til en aftale dagen efter... 

Og så er det bare lige, at jeg jo faktisk synes, at dette forum har til formål at hjælpe hinanden med anbefalinger og meget andet godt... og jeg tænkte, at det da ville være god stil lige at droppe et par hints til disse typer - vel at mærke, hvis de læser med herinde - at de nok bør droppe brugen af det der med, at de altså er seriøse...

VI HAR GENNEMSKUET JER ! STOP DET SÅ OKAY !! - eller venter vi næppe på jer :rolleyes::rolleyes:

… siger det bare...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har du jo lige afslørret nogle af de tegn man skal holde sig fra - hvis man er "seriøs" og gerne spilder jeres tid vil sige.:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Bananas - enig... men det nytter jo ikke noget, at de render rundt og aldrig lærer, hvordan man rigtigt gør vel ??? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Netop, af den årsag du nævner i indlægget: at mange mænd er useriøse. Det er, for mig, en måde at bekræfte på at jeg er seriøs. Hvilket jeg altid er :D

Men hvis det tolkes som det modsatte, har det jo ikke den ønskede virkning..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Legetimen - Min erfaring er, at skriver man i sit eget sprog, er omhyggelig i kommunikationen og lign - så fremstår man seriøs.

Og derfor er det unødvendigt at kommunikere det ud - altså at man er seriøs.. ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@AalborgLook - det sker vist helt af sig selv i ordvalget ;-) hahaha

Redigeret af FrokostUartig
gik lidt for stærkt med at trykke ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@mignuigen - yes, præcis det samme ;-) haha

trykkede igen for hurtigt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

FrokostUartig, jeg kan kun sige (som Liv vist også gjorde i en anden tråd) at man altid skal igennem en tid i starten, hvor man stifter bekendtskab med alle tosserne, man noterer sig dem, så de ikke kan gentage fjollerierne, og man udvikler en effektiv radar til at spotte de nye der dukker op. Livet bliver meget lettere, når man kommer ud på den anden side, og andelen af no-shows bliver meget mindre. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Nikita Darling - I know.. jeg oplever egentligt, at de kommer i bøjler.. min tanke er, at det er den/de samme, og at de så tager turnus med nogle forskellige GPere… - og så var det bare, at jeg lige tænkte, at jeg ville hjælpe dem med at forbedre deres metoder, så de måske ikke bliver opdaget, at vores fint-masket bullshit-net.. - for jo, disse typer - er lette at spotte ;-) :mrgreen:;-)

endnu engang gik det for hurtigt med at trkke..

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 14 minutter siden:

@Nikita Darling - I know.. jeg oplever egentligt, at de kommer i bøjler.. min tanke er, at det er den/de samme, og at de så tager turnus med nogle forskellige GPere… - og så var det bare, at jeg lige tænkte, at jeg ville hjælpe dem med at forbedre deres metoder, så de måske ikke bliver opdaget, at vores fint-masket bullshit-net.. - for jo, disse typer - er lette at spotte ;-) :mrgreen:;-)

For hurtigt med at trykke, eller trække...:ph34r:

Sorry, den lå lige til højrebenet...:mrgreen:

62E0E1AB-37A6-4FC9-8BEE-F74618074A9F.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 time siden:

… - og så var det bare, at jeg lige tænkte, at jeg ville hjælpe dem med at forbedre deres metoder, så de måske ikke bliver opdaget, at vores fint-masket bullshit-net..

Haha, ja okay hver sin lyst :D Ej, det er selvfølgelig bare fis, men med alle de tråde der har været om useriøse mænd, så har jeg på fornemmelsen at de ikke læser med.... Eller i hvert fald ikke retter sig efter det :D;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Butch - det bliver da værre endnu.. Jeg fik skrevet bøjler frem for bølger... OMG altså... haha:mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden:

@Butch - det bliver da værre endnu.. Jeg fik skrevet bøjler frem for bølger... OMG altså... haha:mrgreen::mrgreen:

Jeg havde selv sådan lyst til at drille lidt med de bøjler.... Men se bare lige, hvor flink jeg var :mrgreen::D

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Hahahaha @Nikita Darling - dril du bare... Jeg kan godt tåle det - der er dage, hvor mine negle er blevet så lange, at jeg ikke kan taste ordentligt.. I dag er så en af disse dage... hahahaha<3<3

trykkede igen for hurtigt... suk

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

Måske du i underbevidstheden tænkte at de useriøse burde have en tur med bøjlen? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

Hahahaha @Nikita Darling - dril du bare... Jeg kan godt tåle det - der er dage, hvor mine negle er blevet så lange, at jeg ikke kan taste ordentligt.. I dag er så en af disse dage... hahahaha<3<3

“...trykkede for hurtigt...”

Det er hermed din nye signatur :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Butch - det er bare et anfald af for lange negle.. hahahaha - og næh... de skal da ikke have med bøjlen.. Den slags koster jo kassen, sååååå… de skal bare ignoreres og køres lidt rundt med.. ;);)

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 5 minutter siden:

@Butch - det er bare et anfald af for lange negle.. hahahaha - og næh... de skal da ikke have med bøjlen.. Den slags koster jo kassen, sååååå… de skal bare ignoreres og køres lidt rundt med.. ;);)

Lange negle kan bruges til mange ting B).......tastaturer er nok ikke altid kompatible med disse :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 12 minutter siden:

Man kan vist få et tastatur,  hvor man bruger iris i stedet for fingrene,  men det kræver vel at øjenvipperne ikke er alt for lange. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...