Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Sæson for epidemi ??

Recommended Posts

Good Fun skrev, for 6 timer siden:

Du ER mopset. Jeg tillod mig at anfægte din teori. Lad os ryge fredspiben og slutte med det. :rolleyes:

Good Fun

Hvis jeg var mopset - hvilket jeg ikke er - så ville jeg være det så længe som jeg har lyst til. Nu er jeg altså ikke det - mopset altså - men hvis jeg var, så røg jeg altså fredspiben når jeg var mopset færdigt. Hvilket jeg altså ikke er. Hverken mopset eller færdig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Bananas skrev, for 12 minutter siden:

Ville også meget gerne tage del i hvad pigerne oplever indimellem. Kunne være sundt for balancen. Og selvrefleksionen.

Er det ikke en god idé for et nyt forum? Pigernes anmeldelser af kunder. Tror det ville blive meget populær læsning.

Det kunne være rigtig sjovt at skrive en anmeldelse af en kunde (med hans tilladelse). Men problemet er at hvis det har været en fantastisk oplevelse, så vil han jo være omsværmet af de andre gp'er, og så kan det være han ikke lige kommer tilbage fordi han går på omgang hos pigerne. :unsure: Så vil jeg hellere holde mund og krydse fingre for at han også syntes det var så godt at han vender tilbage igen og igen og... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 3 minutter siden:

Det kunne være rigtig sjovt at skrive en anmeldelse af en kunde (med hans tilladelse). Men problemet er at hvis det har været en fantastisk oplevelse, så vil han jo være omsværmet af de andre gp'er, og så kan det være han ikke lige kommer tilbage fordi han går på omgang hos pigerne. :unsure: Så vil jeg hellere holde mund og krydse fingre for at han også syntes det var så godt at han vender tilbage igen og igen og... :D

Det er jo det. Men måske skulle kundeanmeldelser ikke være med navne - eller EG-nicks. 

Tror bare det ville give en tanke eller to til nogle af os,  hvis i turde skrive lidt om hvad i oplever. Godt og skidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske vil manden gerne tillade brug af sit nick.  Hvis han ellers er tilfreds med sin egen indsats....  Og det har vi mænd det jo med at være. :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 3 minutter siden:

Måske vil manden gerne tillade brug af sit nick.  Hvis han ellers er tilfreds med sin egen indsats....  Og det har vi mænd det jo med at være. :ph34r:

Ja, hvis vi selv må sige det. Hvis pigen siger det, lyder det måske anderledes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Bananas skrev, for 32 minutter siden:

Tror bare det ville give en tanke eller to til nogle af os,  hvis i turde skrive lidt om hvad i oplever. Godt og skidt.

Nu er jeg jo kun lige startet i branchen i denne uge, men her er en ting jeg allerede har oplevet der er skidt. Når I ringer og kalder mig moden! :shock: Jeg er en kvinde i min bedste alder (42 år). At kalde mig moden er det samme som at sige at jeg er en gammel kælling. :wacko: Lad venligst være med at kalde mig en gammel kælling. Ha ha ha (jeg mangler altså en grinende smiley). Og I skal heller ikke sige at jeg er i min bedste alder. Det er lige så slemt. :lol: (jeg håber den her skal forestille at grine). Og at kalde mig mor... :blink: Hold op hvor har jeg moret mig over nogle af de telefonopkald. Det har sgu været en herlig uge allerede og den er ikke slut endnu. :D

Redigeret af Christina ssbbw
Tilføjede lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 2 minutter siden:

Nu er jeg jo kun lige startet i branchen i denne uge, men her er en ting jeg allerede har oplevet der er skidt. Når I ringer og kalder mig moden! :shock: Jeg er en kvinde i min bedste alder (42 år). At kalde mig moden er det samme som at sige at jeg er en gammel kælling. :wacko:Lad venligst være med at kalde mig en gammel kælling. Ha ha ha (jeg mangler altså en grinende smiley). Og I skal heller ikke sige at jeg er i min bedste alder. Det er lige så slemt. :lol: (jeg håber den her skal forestille at grine) . 

42 er da ikke kvindens bedste alder. Det er 43. Du må arbejde lidt endnu på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 5 timer siden:

nu er jeg af gode grunde ikke en gp :D

men tror jeg kan beskrive den fantastiske kunde.

1. han kommer til tiden , hverken før eller efter aftalt klokkeslæt.

2. han er velsoigneret.

3. han prøver ikke at forhandle prisen.

4. han respekterer mine grænser.

5. han er ikke alt for krævende =( han kommer i rimelig god tid ,inden for den aftalte tid )

6.jeg ved han besøger mig igen.

eroguide er jo ikke en datingportal.

det handler om købesex-men derfor er det alligevel bedst med 2 tilfredse parter (køber/sælger)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 minutter siden:

nu er jeg af gode grunde ikke en gp :D

men tror jeg kan beskrive den fantastiske kunde.

1. han kommer til tiden , hverken før eller efter aftalt klokkeslæt.

2. han er velsoigneret.

3. han prøver ikke at forhandle prisen.

4. han respekterer mine grænser.

5. han er ikke alt for krævende =( han kommer i rimelig god tid ,inden for den aftalte tid )

6.jeg ved han besøger mig igen.

eroguide er jo ikke en datingportal.

det handler om købesex-men derfor er det alligevel bedst med 2 tilfredse parter (køber/sælger)

Det stemmer nok ok og hedder vel også pli.

Men selve sex delen, det er vel også med i en bedømmelse :P om vi drenge gør det nogenlunde eller fantastisk.

Men som er nævnt mange gange i anmeldelser, så er høflighed og kemi meget højt oppe på listen og kemi er jo forskelligt mellem personer.

Så god kemi gi er 2 tilfredse parter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, for 4 minutter siden:

Det stemmer nok ok og hedder vel også pli.

Men selve sex delen, det er vel også med i en bedømmelse :P om vi drenge gør det nogenlunde eller fantastisk.

Men som er nævnt mange gange i anmeldelser, så er høflighed og kemi meget højt oppe på listen og kemi er jo forskelligt mellem personer.

Så god kemi gi er 2 tilfredse parter.

helt ærligt tror jeg ikke sexdelen betyder det store for gp-en.

det behov for god sex for hun nok dækket andet sted, end hos købesex kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 7 minutter siden:

Det er nok og forhåbentlig rigtigt. 

Tænkte det bare med som en god ting, sådan en bonus til GP:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, for 2 minutter siden:

Det er nok og forhåbentlig rigtigt. 

Tænkte det bare med som en god ting, sådan en bonus til GP:lol:

vi mænd har et behov for at pleje vores ego, og det hjælper rigtigt godt 

at få af vide vi yder god sex uanset om det en lille hvid løgn ,tror vi på det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Ja tænk engang.. så kunne man forestille sig det omvendte scenario, hvor en besøgende skriver til en GPer og tilbyder hende dobbelt pris for en god anmeldelse, da han har svært ved at få adgang til forskellige piger, som han gerne vil besøge..... :D:D:roll::roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger
FrokostUartig skrev, for 15 minutter siden:

Ja tænk engang.. så kunne man forestille sig det omvendte scenario, hvor en besøgende skriver til en GPer og tilbyder hende dobbelt pris for en god anmeldelse, da han har svært ved at få adgang til forskellige piger, som han gerne vil besøge..... :D:D:roll::roll:

Jeg havde nu mere forestillet mig det omvendte scenarie

Ssbbw Kbh skrev, for 7 timer siden:

Sikke nogle rabatter, endda gratis omgange man kunne få, hvis rygtet begyndte at svirre :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 7 timer siden:

Hvis Han bliver omsværmet af de andre piger. så må man bare sørge for at steppe gamet lidt op ;)
Altså hvis det kan lade sig gøre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Jolly Roger _ du antager vel så, at alle besøgende er fantastiske oplevelser ?? 

Redigeret af FrokostUartig
trykkede for hurtigt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Hvis jeg var mopset - hvilket jeg ikke er - så ville jeg være det så længe som jeg har lyst til. Nu er jeg altså ikke det - mopset altså - men hvis jeg var, så røg jeg altså fredspiben når jeg var mopset færdigt. Hvilket jeg altså ikke er. Hverken mopset eller færdig.

Ok, du er ikke mopset.:)

Jeg håber i stedet på, at du i mellemtiden er blevet færdig? Så fredspiben kan blive tændt.

Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

Jeg gør det her fordi jeg har lyst til sex. At man møder op til tiden, er velsoigneret osv tager jeg som en selvfølge. Så det var sexdelen jeg ville anmelde. :D

Hvis jeg fik mit behov dækket et andet sted, så ville jeg ikke være startet med det. Men jeg orker ikke at have en kæreste for tiden og det ender altid med at blive kompliceret når man har en bolleven. Så det her er jo perfekt. Begge parter ved at der ikke er noget i det andet en ren rå lækker sex. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger
FrokostUartig skrev, for 1 time siden:

@Jolly Roger _ du antager vel så, at alle besøgende er fantastiske oplevelser ?? 

Nej da, de andre når mig ikke til sokkeholderne:D. Hvor vigtigt parameter sexens kvalitet er for et fantastisk besøg kan jeg jo kun gisne om, det ved du meget bedre end mig-_-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Jolly Roger - min tanke er nok, at GPere ville anmelde adfærd og lethed udi at lave aftale med en evt besøgende - mere end at vurdere kvaliteten af hans krop og sex....

Fordi der er så mange forskellige parametre at vurdere på og ikke mindst, hvem den evt. læser af anmeldelsen ville være...

Hvis jeg skulle anmelde til andre GPere, ville det være den slags elementer, jeg ville skrive om. Også fordi sex for mig er én ting og for en anden GPer - en hel anden ting. Men fælles er nok, at vi er glade for mænd, som er lette at lave aftaler med, som overholder disse og generelt har gjort sig lidt umage... <3<3 inden deres besøg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 3 timer siden:

Nej da, de andre når mig ikke til sokkeholderne:D. Hvor vigtigt parameter sexens kvalitet er for et fantastisk besøg kan jeg jo kun gisne om, det ved du meget bedre end mig-_-

Så er det sgu din skyld, at den pige jeg engang skulle besøge om formiddagen, havde aflyst resten af hendes aftaler efter første gæst - Fy Fy skam dig. 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...