Guest FrokostUartig Skrevet 2. November, 2018 (edited) … der er så ofte snak herinde om useriøse og uprofessionelle GPere.. Men jeg spørger nu højt i plenum - er det sæson for epidemi for useriøse mænd, som ganske enkelt bare spilder vores fucking tid ?? Den sidste måned har jeg set adfærd, som ganske enkelt får mig til at tro, at mændene har solgt ud af forståelse for vores tid. Som har mistet respekten for alle os, som gør os umage i dialog og kommunikation og ikke mindst kerer os om vores henvendelser og dermed vores potentielle besøgende/kunder/klienter... Både i eget regi og ikke mindst fra andre GPere, som ytrer sig her på sitet har jeg de sidste par måneder læst om denne deroute i adfærd.. Er det tilfældigt el er der udbrudt en epidemi af useriøsitet på markedet ???? Redigeret 2. November, 2018 af FrokostUartig Manglede et d.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 2. November, 2018 Der er helt sikkert useriøse mænd. Der er også annonecer med fake billeder og derfor useriøs "markedsføring". Det går derfor begge veje. De søde seriøse piger er der ingen der taler dårligt om. Har du oplevet det anderledes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 2. November, 2018 (edited) Svaret er “Nej, der er ikke en sådan epidemi”. Good Fun Redigeret 2. November, 2018 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 2. November, 2018 Nej det tror jeg bestemt ikke. Har du overvejet om der skulle være en kollega eller 2 som bare er godt gammeldags misundelig? Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 2. November, 2018 Om der er en decideret stigning i de useriøse henveldelser kan vi mænder nok ikke udtale os om, da vi jo står på den forkerte side af hegnet. Men får nogen gange vist nogen af de SMS'er min faste GP modtager, og kan kun ryste på hovedet over nogle af de ting i tøser skal lægge øre til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 2. November, 2018 Jeg oplever ikke nogen epidemi lige nu, men synes ofte det stiger lidt i ferier og på hellligdage, så er alle idioterne i gang Nu ved jeg ikke, hvor længe du har været i branchen, men med tiden lærer man hvem der er seriøse og hvem der bare snakker, ligesom man får et helt kartotek i telefonen over folk man ikke behøver svare... Der er vitterlig mænd, der tager Ekstra bladet fra en ende af. Hvis du søger lidt herinde kan du finde sjove tråde om netop de mænd. Hvad blev der fx af ham med lastbilen? Jeg har haft en der ringede med skjult nummer på næsten alle mine vagter, spurgte om ca det samme, bestilte tider uden at komme, og smed røret på, hvis jeg på nogen måde konfronterede ham eller sagde han skulle ringe med synligt nr. Med tiden blev jeg interesseret i, hvad der drev ham, fik lyst til at møde ham, tale med ham. En enkelt gang gav han mig et hint, derefter gik der lang tid uden lyd. Og i øjeblikket er der tavshed. Hvis DU læser med her, så vær sød at ringe til mig, jeg kan sagtens kende din stemme 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 2. November, 2018 @Liv jeg har været i gang længe nok til at genkende det, du skriver omkring dem, som er værd at genkende... og dem, som man bare skal skøjte hen over.. Mine udfordringer ligger faktisk pt. i de mænd, som jeg allerede kender.. og deres adfærd.. hvor jeg afser masser af tid til at imødekomme deres ønsker og måske siger nej til andre aftaler - jeg søger deltagere til deres ønsker og så... last-minut cancellation.. det er mig ubegribeligt.. Jeg arbejder jo med et segment, som ganske enkelt burde vide bedre... Og jeg tænker, at det er lign. for andre GPere.. - det glæder mig, at du dog ikke oplever det... Jeg er nok bare for over-committed til de oplæg, jeg har mulighed for at deltage i.. Men skuffet over en håndfuld mænd lige pt - jo desværre... Og jo - @James B - nogle af de ting, som jeg læser - er ganske enkelt også helt ubegribelige... som da jeg da ikke behøvede at få betaling for en trekant med en K - fordi jeg jo også nyder den.. WTF !!! Vi afser tid til at tage dialog, bistår med hus, bad, rent sengetøj, kondomer, glidecreme og måske legetøj - vi gør os til for at være iført det rette outfit og meget andet, fordi det både giver mening og er sjovt og frækt - og så bliver det "honoreret" med den slags meldinger og adfærd.. for real... WTF ! Og som altid bliver jeg ærgerlig over, at de få kommer til at fylde over de skønne og frække oplevelser... men ærligt talt - nogle gange flyder bægret over... og det er så i dag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 2. November, 2018 Du skriver at det er gæster du allerede kender. Hvad er deres forklaringer ? De typiske med at bilen er gået i stykker eller lignende ? Laver i så en ny aftale en anden dag, eller er de så blacklistet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 2. November, 2018 Damn...jeg troede tråden handlede om klamydia eller sådan noget..pyha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 2. November, 2018 Lyder trist Her er de Gud ske lov ikk, men her er meget stille istedet.. Har her tænkt om de er taget på ferie Og ja nogen gange skal man bare af med det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 2. November, 2018 @TheVoice - når det her sker - og det er en, som jeg kender og altså siger ja til, fordi jeg er sikker på, at de dukker op.. ja, så har jeg intet andet valg end at undlade aftaler med dem fremadrettet.. det tør jeg ganske enkelt ikke løbe an på.. de har allerede spildt min tid og tillige sat mig i en prekær situation, når der er andre mennesker involveret... og det stiller mig i dårligt lys og det HADER jeg ! Altså både at spilde min tid og andres tid også... det er såå dårlig stil - uanset hvor god ell dårlig undskyldningen er.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 2. November, 2018 (edited) FrokostUartig skrev, for 2 timer siden: Vi afser tid til at tage dialog, bistår med hus, bad, rent sengetøj, kondomer, glidecreme og måske legetøj - vi gør os til for at være iført det rette outfit og meget andet, fordi det både giver mening og er sjovt og frækt - og så bliver det "honoreret" med den slags meldinger og adfærd.. for real... WTF ! Og som altid bliver jeg ærgerlig over, at de få kommer til at fylde over de skønne og frække oplevelser... men ærligt talt - nogle gange flyder bægret over... og det er så i dag... Helt ærligt! Jeg er da enig i, at man skal overholde aftaler og ikke spilde en andens tid, og at det må være frustrerende, når nogle ikke kan finde ud af det. Men prøv lige at hør dig selv: "Bistår med hus, bad, rent sengentøj.....etc.". Du mener simpelthen at du BISTÅR med alle disse ting, mens du samtidig (angiveligt) har en timepris på 1600-1800 kr.? Nej, du bistår ikke med noget. Du sælger en ydelse til en særdeles høj timepris - og uanset hvor irriterende det må være, så må det anses som at være et branchevilkår. Igen, så synes jeg da at mænd bør vise sig som noble herrer og vise respekt, men jeg skal godt nok have noget glidecreme i halsen for at få medlidenheden til at synke. Redigeret 2. November, 2018 af tzatiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 2. November, 2018 @tzatiki - for en god ordens skyld har jeg linket til vandbaseret glidecreme - den burde du ubesværet kunne synke.... Og ps. god weekend - du behøver ikke at have medlidenhed - men bare være forgangsmand for adfærd, hvor gensidig respekt er fundamentet - og gør du det - så er alt godt.. Men der må og skal være plads til at vi GPerne giver udtryk for vores frustrationer, når vi bliver behandlet med ligegyldighed og manglende respekt - og jo, jeg bistår med alt det, for netop at give en fantastisk oplevelse - uanset hvad du mon mener om mit ordvalg.. Så - god weekend til dig - det koster vist 29 kr. at få leveret ved køb under 499 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 2. November, 2018 @FrokostUartig jo tak, men tror desværre ikke det kan nå at blive leveret til weekenden - og så er jeg nok kommet videre Det var måske også liiige skarpt nok trukket op. Selvfølgelig forstår jeg godt, at det er frustrerende at blive behandlet med ligegyldigt og mangel på respekt, og det må du da også gerne ytre. Jeg ved selvfølgelig ikke hvor ofte du oplever det, men jeg læste dit startindlæg som værende ret så generaliserende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 2. November, 2018 @tzatiki - du læste sikkert videre i tråden og læste så, at det alene handler om de store oplæg, hvor jeg afsætter tid til at finde andre deltagere - bruger tid på dialog - og gør en ekstraordinær indsats - for mænd, som jeg har tillid til og tro på, fordi jeg allerede kender dem. Den generaliserende udeblivelse/annullering er en del af gamet.. Men de store og særlige oplevelser - det er noget helt, helt andet... Det er ikke noget, som særligt mange GPere våger sig ud i og det forstår jeg bedre og bedre.. efter disse 5-6 mænds adfærd... Det er ganske enkelt ikke særlig god stil... Skulle lign ske at en GPer gjorde det samme - sååååå føg det rundt med dårlige anmeldelser og meget mere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 2. November, 2018 (edited) “Epidemien” er nu - heldigvis - inddæmmet til en møgirriterende aflysning, som - meget generende - involverede et større antal personer. Det er forståeligt, at det er megatræls. Men det er - som Liv og Kvinde1966 også bekræfter - ikke en epidemi. Good Fun Redigeret 2. November, 2018 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. November, 2018 @FrokostUartig jeg kan sagtens genkende det du beskriver - desværre. Når jeg søger er det som udgangspunkt altid en enkelt mand (aftale) jeg laver. Virkelig surt at anvende masser af tid på en der aflyser i sidste øjeblik eller ikke dukker op. Jeg oplever generelt en mindre interesse for det jeg tilbyder og flere useriøse henvendelser. Heldigvis er de aftaler der rent faktisk bliver til noget vidunderlige. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 2. November, 2018 Kan heller ikke sige noget om en ev. epidemi. Men der findes mange mænd derude der mangler respekt for kvinder generelt, eller måske er bange for kvinder - generelt. Og desværre får i en større del af deres manglende respekt til livs, end hvad f.eks. en kvindelig læge eller advokat får. Det synes mig dog som at der bliver alt færre anmeldelser herinde. Ved ikke om det også er tegn på færre pigebesøg? Måske skyldes det at folk ikke har penge nok, og når de ikke har penge nok bliver det måske flere der chikanerer jer? Måske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 2. November, 2018 Bananas skrev, for 1 minut siden: Kan heller ikke sige noget om en ev. epidemi. Men der findes mange mænd derude der mangler respekt for kvinder generelt, eller måske er bange for kvinder - generelt. Og desværre får i en større del af deres manglende respekt til livs, end hvad f.eks. en kvindelig læge eller advokat får. Det synes mig dog som at der bliver alt færre anmeldelser herinde. Ved ikke om det også er tegn på færre pigebesøg? Måske skyldes det at folk ikke har penge nok, og når de ikke har penge nok bliver det måske flere der chikanerer jer? Måske? Du kan ikke sige noget om en eventuel epidemi, men alligevel mener du at kunne konstatere, at det hele er blevet værre? Måske er mænd dårligere, måske er pengene færre, måske er der mindre respekt og måske er Månen lavet af grøn ost. Måske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 2. November, 2018 Good Fun skrev, Lige nu: Du kan ikke sige noget om en eventuel epidemi, men alligevel mener du at kunne konstatere, at det hele er blevet værre? Måske er mænd dårligere, måske er pengene færre, måske er der mindre respekt og måske er Månen lavet af grøn ost. Måske? Hvor har jeg konstateret at noget er blevet værre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 2. November, 2018 (edited) Come on Bananas. Du kan ikke smyge dig uden om dine egne letkøbte fabuleringer. Du taler om penge, du taler om chikane. Og hele tråden tager udgangspunkt i trådstarterens ikke nærmere underbyggede fornemmelse af, at der er en epidemi i udbrud. Men der ikke substans i noget af det. Det hele bunder i en forståelig irritation over en aflysning af et arrangement med flere deltagere. Det er bare et vilkår i mellemmennneskelige relationer. Nogle mennesker er ordholdende, andre er bedøvende ligeglade. Og der er i den henseende ingen kvantitative eller kvalitative forskelle mellem kønnene. Good Fun Redigeret 2. November, 2018 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 2. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 8 timer siden: … der er så ofte snak herinde om useriøse og uprofessionelle GPere.. Men jeg spørger nu højt i plenum - er det sæson for epidemi for useriøse mænd, som ganske enkelt bare spilder vores fucking tid ?? Den sidste måned har jeg set adfærd, som ganske enkelt får mig til at tro, at mændene har solgt ud af forståelse for vores tid. Som har mistet respekten for alle os, som gør os umage i dialog og kommunikation og ikke mindst kerer os om vores henvendelser og dermed vores potentielle besøgende/kunder/klienter... Både i eget regi og ikke mindst fra andre GPere, som ytrer sig her på sitet har jeg de sidste par måneder læst om denne deroute i adfærd.. Er det tilfældigt el er der udbrudt en epidemi af useriøsitet på markedet ???? Nej jeg tror ikke rigtig på epedimi.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 2. November, 2018 Good Fun skrev, for 1 minut siden: Come on Bananas. Du kan ikke smyge dig uden om dine egne letkøbte fabuleringer. Du taler om penge , du taler om chikane. Og hele tråden tager udgangspunkt, at der er en epidemi i udbrud. Men der ikke substans i noget af det. Det hele bunder i en forståelig irritation over en aflysning af et arrangement med flere deltagere. Det er bare et vilkår i mellemmennneskelige relationer. Nogle mennesker er ordholdende, andre er bedøvende ligeglade. Og der er i den henseende ingen kvantitative eller kvalitative forskelle mellem kønnene. Good Fun Det eneste jeg kan konstatere er at jeg ikke kan have en teori om TS spørgsmål, uden at få dig på nakken. Ingen forskelle mellem kønnene? Jeg kan i hvert fald identificere en: Det er fremmest kvinder der sælger og mænd der køber. En til: Det er mænden der tager kontakt for at få en aftale, ikke kvinderne. Faktum 1: Der er færre anmeldelser herinde end nogensinde. Faktum 2: Mange piger herinde vidner om chikane - via mail, sms, telefon etc. Intet nyt i det. Faktum 3: TS spørger hvis det er en epidemi, og Nemtøs bekræfter hun oplever at det er i øgende. Jeg kobler disse sammen i en mulig teori. Men jeg forstår din irritation. EG er jo ellers stuvene fyldt med dybe analyser. Og så kommer jeg her med letkøbte formuleringer, som jeg desuden prøver at smyge mig uden om. Fy mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 2. November, 2018 Du vrøvler. Det er uvist, hvordan salget af sex fordeler sig mellem mænd og kvinder. Det er ingensomhelst nedgang i anmeldelser. Der er ikke mere eller mindre chikane end tidligere. Liv og Kvinde1966 afkræfter påstanden om epidemi. Fy Bananas! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 2. November, 2018 Whatever GF. Godt vi har dig, som har styr på faktaene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg