Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Jolly Roger
Halsø skrev, for 5 minutter siden:

Sille har lige skrevet at hun synes jeg udleverer hende herinde ift. hvad jeg har skrevet. Dette har ikke været min hensigt, da jeg har forsøgt ikke at give detaljer der kunne fortælle noget om hende og være objektiv. Jeg vil derfor gerne fjerne hvad jeg har skrevet.

Jeg synes du har gjort alt hvad du kan for at være så skånsom og nobel som muligt. Du har intet at bebrejde dig selv:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jollyc Roger 

 

skånsom????

Ok i sidder i 1 åbent forum og udlever personfølsomme oplysninger????

og der udover oz andre personlige oplysninger??

den er sku da ik fair???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Halsø skrev, for 2 timer siden:

Sille har lige skrevet at hun synes jeg udleverer hende herinde ift. hvad jeg har skrevet. Dette har ikke været min hensigt, da jeg har forsøgt ikke at give detaljer der kunne fortælle noget om hende og være objektiv. Jeg vil derfor gerne fjerne hvad jeg har skrevet.

På ingen måde har du udleveret noget eller nogen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Og hvem siger lige det er Sille der skriver?? Kan være en anden der har oprettet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB skrev, for 1 time siden:

Og hvem siger lige det er Sille der skriver?? Kan være en anden der har oprettet? 

fordi det er total smagsløst af d'herrer at udlevere mig og andre på denne måde i et pben forum!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I fraråder folk at have noget med hende at gøre fordi hun har personlige problemer. Det er da totalt at udlevere hende og noget der har betydning for hendes muligheder. Hold op med at pudse glorien. Det er ynkeligt. 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så kom den hvide ridder! Hvis visiret ikke er i vejen, så har du sikkert også bemærket, at flere af os har prøvet at opfordre til, at man skrev med hende og selv dragede sine konklusioner.

 

Derudover er det sådan, at både mænd og kvinder deler oplysninger om de oplevelser de har i den her verden. Det kan man synes om, hvad man vil, men det er et faktum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 5 minutter siden:

Så kom den hvide ridder! Hvis visiret ikke er i vejen, så har du sikkert også bemærket, at flere af os har prøvet at opfordre til, at man skrev med hende og selv dragede sine konklusioner.

 

Derudover er det sådan, at både mænd og kvinder deler oplysninger om de oplevelser de har i den her verden. Det kan man synes om, hvad man vil, men det er et faktum.

det er stadig ik stuerent at diskuterer MIT privatliv i 1 åbent forum!!! hentydninger til min fortid som ja har været problemfyldt.....

Men kan så informere jer om at 2 af dem der kommenterer denbe tråd og nig har jeg kun været på 1 kemidate med den ene. den anden har ik mødt endnu.... og det sker så heller ik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg gør mig ikke til herre over, om det er rigtigt eller forkert. Jeg konkluderer bare, at det sker på begge sider, men der har mig bekendt ikke været udleveret detaljer i denne tråd.

 

Enhver bør dog drage sine egne konklusioner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 15 minutter siden:

Så kom den hvide ridder! Hvis visiret ikke er i vejen, så har du sikkert også bemærket, at flere af os har prøvet at opfordre til, at man skrev med hende og selv dragede sine konklusioner.

Bliv du bare ved med at pudse glorien med den ene hånd samtidig med at du svinger sværdet med den anden. For det første er der jo nok mange der ikke gider besværet og bare går videre til den næste. For det andet hvad tror du så kommer af nogle personlige beskeder? At hun udleverer hele sit privatliv og baggrund? Du ved jo godt selv det ikke sker.

 

Gæst skrev, for 19 minutter siden:

Derudover er det sådan, at både mænd og kvinder deler oplysninger om de oplevelser de har i den her verden. Det kan man synes om, hvad man vil, men det er et faktum.

Ja det er rigtigt og det anfægter jeg heller ikke. Det er jo jer der påstår at I intet har udleveret eller afsløret, hvilket er forkert.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg pudser ingen glorie. Jeg står ved, hvad jeg har skrevet i den her tråd.

 

Folk må selv drage deres konklusioner og eventuelt spørge Sille. Det blander jeg mig ikke i. Jeg er dog ikke ansvarlig for nogen pigers indtjening i den her verden. Mit eneste ansvar, som jeg ser det, er at være ærlig omkring de ting, jeg skriver, og ikke udlevere personlige oplysninger om pigerne, der kan bruges til at identificere dem. Det har jeg til fulde overholdt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det er hele problemet med "Sugardating" sektionen der bliver udstillet lige nu.

Piger der opretter sig på sugardaters med tanken om at de kan finde én eller flere søde mænd, de kan have det sjovt med (med og uden bukser på) og pludseligt bliver udstillet herinde, på grundlag som de ikke genkender. Jeg kan godt forstå at det er ubehageligt at læse om sig selv på den her måde, hvis det ikke er det man søger. Det er langt fra første gang vi oplever det.

Der er også flere GP'er der frabeder sig anmeldelser - i dette tilfælde har omtalte "sugarbabe" ikke haft et valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 11 timer siden:

Jo, det er slemt, men det er ikke noget, der behøver belysning i et offentligt forum. Derudover må du spørge hende selv. ;)

 

Jeg tror i hvert fald ikke, at du behøver frygte, at hun vil snyde dig eller give dig en dårlig behandling. Hun virker faktisk rigtigt sød, så jeg vil opfordre dig til at møde hende eller skrive med hende og drage dine egne konklusioner.

 

Alcacer skrev, den 1/11/2018 at 14:53:

 

 

Halsø skrev, den 4/11/2018 at 21:36:

Jeg har haft besøg af hende. Hun er meget svær at lave en aftale med. Hun er tidligere model, som man også kan se på hendes billeder. Hun har haft et hårdt liv på flere måder, ikke noget jeg vil uddybe. Så jeg var ikke interesset i mere end det ene møde.

 

Gæst skrev, den 5/11/2018 at 00:22:

Jeg skriver for tiden med hende på kik, men jeg har nu mine tvivl. På den ene side virker hun ret sød, og hun er en flot kvinde ud fra hendes billeder at dømme, men på den anden side føles det som om der er noget forkert eller galt. Derfor tænker jeg heller ikke, at det bliver til noget for mit vedkommende.

 

DKC skrev, for 18 timer siden:

Kan kun tilslutte mig Halsø, har næsten ondt af hende...men er sikker på hun har et godt hjerte....

ok ingen har udleveret mig???? Udtalt jer negativ eller på anden vis krænket min ret til diskretion????

Det er usmageligt at diskuterer min fortid - noget der er blevet fortalt i fortrolighed, godt nok ik udpenslet.... men det er da heller ikke særlig diskret!!!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...