Hop til indhold

Recommended Posts

Guest KristianB

Har slået en tråd op :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB skrev, for 18 timer siden:

Har slået en tråd op :) 

I know, men blev banned af underlige årsager.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
DKC skrev, den 2/11/2018 at 11:54:

I know, men blev banned af underlige årsager.....

Hvordan banned

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bare ikke komme ind på den tråd, fik lagt et link op, som man åbenbart ikke må...hvad ved jeg....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
DKC skrev, for 4 timer siden:

Kan bare ikke komme ind på den tråd, fik lagt et link op, som man åbenbart ikke må...hvad ved jeg....

Ok.. Øv.. Men fik du aftale med hende..? 

 

Syns ikke der for mit vedkommende sker ret meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø

Jeg har haft besøg af hende. Hun er meget svær at lave en aftale med. Hun er tidligere model, som man også kan se på hendes billeder. Hun har haft et hårdt liv på flere måder, ikke noget jeg vil uddybe. Så jeg var ikke interesset i mere end det ene møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Halsø skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har haft besøg af hende. Hun er meget svær at lave en aftale med. Hun er tidligere model, som man også kan se på hendes billeder. Hun har haft et hårdt liv på flere måder, ikke noget jeg vil uddybe. Så jeg var ikke interesset i mere end det ene møde.

Tak for dit svar.. Hvad måtte du give? Hvad er hun til? 

 

Evt. Skriv en privat besked. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø

Jeg deler ikke oplysninger omkring mine aftaler ift. Sugardating, da de er mere private. Det  er også derfor jeg ikke giver nogle tydelige beskrivelser af hende, andet end nogle af de problemstillinger der måske vil være ift. En relation med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg skriver for tiden med hende på kik, men jeg har nu mine tvivl. På den ene side virker hun ret sød, og hun er en flot kvinde ud fra hendes billeder at dømme, men på den anden side føles det som om der er noget forkert eller galt. Derfor tænker jeg heller ikke, at det bliver til noget for mit vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Halsø skrev, for 3 timer siden:

Jeg deler ikke oplysninger omkring mine aftaler ift. Sugardating, da de er mere private. Det  er også derfor jeg ikke giver nogle tydelige beskrivelser af hende, andet end nogle af de problemstillinger der måske vil være ift. En relation med hende. 

Så du skriver en halv advarsel om at det ikk er værd at mødes med hende. Men vil ikke uddybe? Eller, hvad mener du? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig Halsø, har næsten ondt af hende...men er sikker på hun har et godt hjerte....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
KristianB skrev, for 7 timer siden:

Så du skriver en halv advarsel om at det ikk er værd at mødes med hende. Men vil ikke uddybe? Eller, hvad mener du? 

 

Sugardating er for mig en meget privat ting og grænser op til det kæreste lign, når det er bedst. Jeg skriver som hovedregel ikke om nogle af mine dates derinde, derfor overvejede jeg længe om jeg overhovedet ville skrive. Jeg fik ondt af hende og giver dermed andre der søger det samme som mig en lille heads up omkring hvad de kan forvente, uden at dele hele hendes historie, da det ikke er min at fortælle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Halsø skrev, Lige nu:

Sugardating er for mig en meget privat ting og grænser op til det kæreste lign, når det er bedst. Jeg skriver som hovedregel ikke om nogle af mine dates derinde, derfor overvejede jeg længe om jeg overhovedet ville skrive. Jeg fik ondt af hende og giver dermed andre der søger det samme som mig en lille heads up omkring hvad de kan forvente, uden at dele hele hendes historie, da det ikke er min at fortælle.

Det forstår jeg.. Men vil du fraråde et møde? Var det dårlig sex.? Snød hun digl? Eller hvad er det du mener? 

Det ligesom det der er vigtigt for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
DKC skrev, for 18 minutter siden:

Kan kun tilslutte mig Halsø, har næsten ondt af hende...men er sikker på hun har et godt hjerte....

Hvad er der med hende? Altså tror da sikkert jeg springer fra nu? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
DKC skrev, for 8 minutter siden:

Hun snyder dig ikke, og møder op som aftalt...

Hvad er det så der galt? Er hun fuld? Eller hvad? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun drikker ikke, så nej....

Vil anbefale du møder hende, og drager dine egne erfaringer.

Om du så vil dele dem med andre herinde, må være op til dig...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
DKC skrev, for 2 minutter siden:

Hun drikker ikke, så nej....

Vil anbefale du møder hende, og drager dine egne erfaringer.

Om du så vil dele dem med andre herinde, må være op til dig...

Ok. Så det ikke så slemt? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KristianB skrev, for 5 timer siden:

Ok. Så det ikke så slemt? ;-)

Jo, det er slemt, men det er ikke noget, der behøver belysning i et offentligt forum. Derudover må du spørge hende selv. ;)

 

Jeg tror i hvert fald ikke, at du behøver frygte, at hun vil snyde dig eller give dig en dårlig behandling. Hun virker faktisk rigtigt sød, så jeg vil opfordre dig til at møde hende eller skrive med hende og drage dine egne konklusioner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Gæst skrev, for 3 minutter siden:

Jo, det er slemt, men det er ikke noget, der behøver belysning i et offentligt forum. Derudover må du spørge hende selv. ;)

 

Jeg tror i hvert fald ikke, at du behøver frygte, at hun vil snyde dig eller give dig en dårlig behandling. Hun virker faktisk rigtigt sød, så jeg vil opfordre dig til at møde hende eller skrive med hende og drage dine egne konklusioner.

Har du også mødt hende? SÅ er der 3...Men er der ikke en, der bare vil skrive til mig i en privat besked..Eller dropper jeg det sku.!! Forstår ikke det her. At ingen vil sige noget. Men ved en hel masse. Men tak for Jeres svar, trods alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt enig med Gæst....

Du må nok hellere selv finde ud af hvad du syntes, vi ser heldigvis ikke alle ens på alt....gudskelov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø

Sille har lige skrevet at hun synes jeg udleverer hende herinde ift. hvad jeg har skrevet. Dette har ikke været min hensigt, da jeg har forsøgt ikke at give detaljer der kunne fortælle noget om hende og være objektiv. Jeg vil derfor gerne fjerne hvad jeg har skrevet.

Redigeret af Halsø

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Altså. Som jeg læser tråden er hun vel det som sugardating oprindeligt er tænkt som? En pige der har brug for en sugardaddy, både til det økonomiske, men måske mere på det menneskelige plan? En pige der vil mere end bare sexe for penge? Måske hun bare trænger til en der vil hjælpe med at finde den rette kurs i livet. Måske har brug for en der vil gøre en indsats for hende som menneske. Jeg føler mig da godt nok fristet:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...