Hop til indhold
Guest Agetha

Tavshed.

Recommended Posts

Min fortolkning af Agethas oplæg, som lovet:

1) Opslaget er ikke rettet mod mænd direkte, selvom vi heller ikke er tiltalende herinde. 

2) Forummet her drejer sig mest om penge og markedsføring, nogle piger ved hvordan det kan gøres andre ikke, dog er der mange metoder. 

3) At salg og markedsførings debatter ikke fremmer forståelsen for branchen hverken for pigerne eller samfundet. 

4) At samfundet desværre har drejet sig så skævt, at når pigerne i branchen råber op, bliver det opfattet negativt og med nedladende karakter. Dermed er Det bedst nu at forholde sig tavs i den offentlige debat. 

5) Moderne ludere har ikke lov til at have noget fornuftigt at sige i et nutids samfund (samfundsnorm). 

 

Redigeret af RNHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

@RNHammer

Tak for fortolkningen.

Jeg gætter på, at indlæggets indhold er noget andet, end det, du får ud af det. Min “forståelse” af ordsalaten er mere på linje med Lady Cheries.

Men jeg er på ingen måde sikker. Er du sikker på din fortolkning?

Måske er “hemmeligheden” i virkeligheden dette:

Det ER slet ingen gennemtænkt, sammenhængende mening med ordene, og de er hverken dybe eller mystiske, men er tilfældigt sammensat i en uredigeret “stream of consciousneess. Alle kan således frit (og uden snærende bånd i form af klare og tydelige sætninger) uddrage den mening, de selv vælger.

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Lady Cherie skrev, den 31/10/2018 at 14:22:

Kære Agetha

Dit skriv er som en tåge, i vinden der konstant bliver visket ud, hvergang jeg prøver at finde betydningen, eller noget der er skrevet i vandkantens sand og en hisig bølge kommer og gør det sløret...

Men kan det passe, du mener at herinde, findes der ikke en pige, som du er facineret af, for vi tænker kun kroner og øknomi og tænker på vores eget salg, fremfor at i et moderne samfund, hvor man kominikere med ord, så er vi tavse? og vi kæmper ikke nok for forbedringer? og at vi burde smide nogle flere sandheder på bordet?

Tror sku jeg føler mig lidt udfordret i dag mentalt....:D

Tror jeg føler mig mentalt forpustet...Kommunikation, og alle dine fy ord- dræner lysten fra mig. Jeg har et vigtigere emne som jeg er sikker på du aldrig forstår i udfordringen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Agata, jeg forstår godt hvad det er du vil med dine skriverier, og at andre har problemer med det tyder på at de ikke har i hjørnet som den mandag hvor der nede. Jeg foreslår at der også fire med andre i stedet læser mellem linierne og når der opstår altid med det samme og ikke helt til kanten - kun når andre brugere har gjort det uden for vejen. Og husk så lige at det altid er med over den anden som ikke helt forstår hvad du skriver til det sidste, og det er på til det og ikke som andre foreslår. Og som alle vel er enige i så er der er lige så langt til Rander som på vandcykel! P.S.: som den ene bøsse sagde til den anden "op i røven med det".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
People Pleaseren skrev, den 31/10/2018 at 10:04:

Agetha, det virker som  om du prøver at skrive som en mellemting mellem Jørgen Leth og Yahya Hassan, men du magter det ikke. Hvis du rent faktisk har et budskab du vil have ud så skriv mere simpelt og konkret ellers gider folk ikke engang prøve at forstå hvad du skriver. Personligt springer jeg de fleste af dine indlæg over.

 

Du giver lige så lidt mening som Agetha. Har du oprettet en ny profil Agetha?:razz:

Det faktisk til grin der kommer mennesker som dig til "øre"er. " 

Du er i min verden indbegrebet på nul-tolerance. Jeg bekymrer mig ikke om dig og din nedfaldne retorik. Der fandtes engang en solid træstamme der lyttede, der hvor rødderne fandt andre veje end dem de målte stammen fra. Du har NUL- prøvelse i livets forståelse og hæfter dig ved billige klaps og lort på tungen af dit røvslikkeri, men sådan spiller jeg ikke. 

Jeg ser sandheden, du ser den ikke....vi er så forskellige, men fornægt mig aldrig jeg besidder et klogere hoved end dit følgeskab af personlige og upersonlige intelligens. 

Skal du fortælle mig om jeg rent faktisk har et budskab ???? 

Skal jeg virkelig fortælle dig, en underkulet personlighed og jeg rent faktisk har et budskab? Du bør skamme dig !!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...