Hop til indhold
Guest Agetha

Tavshed.

Recommended Posts

Guest Agetha

Himmel og helvede - tænk lige over en mangfoldig betydning som ingen fortvivler hvis de består.

Jeg finder ingen fascinerende personer herinde, de tænker kroner og økonomi. Det er fint nok, men jeg er nødsaget til at sige det her underkuledet stadie af eget salg fremmer ikke lyset. Der findes så mange violin rytmer og de her piger kan bare ikke deres melodi. Der findes så mange piger der ved hvad sandhed er, også dem der består uden. Men ikke at råbe højt for forbedringer er lige skævt nok. 

Bryst jer af tavshed, det beviser bare forandringenskraft blandt jer er målestok for betagende nedadgående forståelse. Det er en skam, i moderne tider, med tavshed. 

Moderne ludere med et ord i samfundet - det løgn. 

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Jeg forstår ikke indlægget. Hvad er tanken og ideen bag dette skriv ?

Hilsen

Klodshans

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 50 minutter siden:

Himmel og helvede - tænk lige over en mangfoldig betydning som ingen fortvivler hvis de består.

Jeg finder ingen fascinerende personer herinde, de tænker kroner og økonomi. Det er fint nok, men jeg er nødsaget til at sige det her underkuledet stadie af eget salg fremmer ikke lyset. Der findes så mange violin rytmer og de her piger kan bare ikke deres melodi. Der findes så mange piger der ved hvad sandhed er, også dem der består uden. Men ikke at råbe højt for forbedringer er lige skævt nok. 

Bryst jer af tavshed, det beviser bare forandringenskraft blandt jer er målestok for betagende nedadgående forståelse. Det er en skam, i moderne tider, med tavshed. 

Moderne ludere med et ord i samfundet - det løgn. 

:-)

Nora i forklædning. 

Du er helt væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg forstår ikke indlægget. Hvad er tanken og ideen bag dette skriv ?

Hilsen

Klodshans

 

Good Fun skrev, for 4 minutter siden:

Ditto.

Det samme her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Frodige Ida skrev, for 18 minutter siden:

Nora i forklædning. 

Du er helt væk. 

Konspirationteori er i sammenhængende mulighed for din paranoid. Har du overvejet om emnets indhold, eller fastholder du dit paranoide - behov for gætteri?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Agetha er du ok? <3 Det skal ikke forstås ironisk. Jeg bliver lidt bekymret for dig når du laver de her lidt forvirrede tråde med få dages mellemrum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Frodige Ida skrev, for 33 minutter siden:

Nora i forklædning. 

Du er helt væk. 

Klassisk eksempel på en luder der ikke - kan. 

Hendes råb...ulvene i fåreklæder....hvem f...gider bruge penge på det stunt : Griner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Ssbbw Kbh skrev, for 2 minutter siden:

Agetha er du ok? <3 Det skal ikke forstås ironisk. Jeg bliver lidt bekymret for dig når du laver de her lidt forvirrede tråde med få dages mellemrum. 

Jeg er ok. 

Men du og jeg er ikke venner, så hvorfor spørge til min tilstand som er fin? Er det fordi jeg træder branchen over foden og I skal udstille mig som værende tosset? Jeg begiver mig kun længere ud i tråde hvis festen forsætter. Det er som om jeg ikke må fortælle sandheden  og skal gøres utilregnelig. Den kommer aldrig til at holde her. Tak for din omsorg. Det er helt unødvendigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enkelte dage skriver du nogenlunde sammenhængende sætninger, som det med en vis arbejdsindsats er muligt at begribe.

Men de fleste dage består dine sætninger og indlæg desværre af uforståelig, usammenhængende ordsalat, som kun du rigtig forstår.

Er du på en eller anden form for stærk medicin på de dårlige dage?

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Good Fun skrev, for 3 minutter siden:

Enkelte dage skriver du nogenlunde sammenhængende sætninger, som det med en vis arbejdsindsats er muligt at begribe.

Men de fleste dage består dine sætninger og indlæg desværre af uforståelig, usammenhængende ordsalat, som kun du rigtig forstår.

Er du på en eller anden form for stærk medicin på de dårlige dage?

Good Fun

Hvad fik du af det indlæg, andet du udstiller din uvidenhed på stærk medicin. Synes du virkelig du er et smukt eksempel på de mænd der køber kvinder med den holdning uden lægevidenskab? 

Din retorik er meget nedladende og bør absolut stå i særklasse for dumhed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Agetha skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er ok. 

Men du og jeg er ikke venner, så hvorfor spørge til min tilstand som er fin? Er det fordi jeg træder branchen over foden og I skal udstille mig som værende tosset? Jeg begiver mig kun længere ud i tråde hvis festen forsætter. Det er som om jeg ikke må fortælle sandheden  og skal gøres utilregnelig. Den kommer aldrig til at holde her. Tak for din omsorg. Det er helt unødvendigt. 

Selvom vi ikke er venner, så kan jeg godt være bekymret for et andet menneske og det er jeg for dig. Jeg prøver ikke at udstille dig eller gøre dig til noget. Jeg tænker bare om du har nogle pårørende der kan tage lidt hånd om dig så du kan komme op igen, for det virker som om du er inde i en ikke så god periode. Dem kan vi alle komme ind i og det er helt ok. Jeg ved ikke om du bor i nærheden af København, men hvis du gør og jeg kan hjælpe dig med noget, evt bare være der og lytte til dig, så må du sige til. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Ssbbw Kbh skrev, Lige nu:

Selvom vi ikke er venner, så kan jeg godt være bekymret for et andet menneske og det er jeg for dig. Jeg prøver ikke at udstille dig eller gøre dig til noget. Jeg tænker bare om du har nogle pårørende der kan tage lidt hånd om dig så du kan komme op igen, for det virker som om du er inde i en ikke så god periode. Dem kan vi alle komme ind i og det er helt ok. Jeg ved ikke om du bor i nærheden af København, men hvis du gør og jeg kan hjælpe dig med noget, evt bare være der og lytte til dig, så må du sige til. <3

Tak for din omsorg, det er ikke nødvendigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 29 minutter siden:

Konspirationteori er i sammenhængende mulighed for din paranoid.

Tag nu bare denne sætning som eksempel. Den giver ingen mening. Man er nødt til at gætte og gætte. Og når man har gættet, er man stadig ladt i stikken med hensyn til, hvad du egentlig vil sige med den sætning.

Det er bare et eksempel. Jeg kunne citere mange andre, lige så meningsløse ordsammensætninger i dine indlæg (skrevet på de dårlige dage).

På de gode dage skriver du derimod nogenlunde forståeligt.

Hvad er det, der er årsagen til denne forskel?

Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Good Fun skrev, Lige nu:

Tag nu bare denne sætning som eksempel. Den giver ingen mening. Man er nødt til at gætte og gætte. Og når man har gættet, er man stadig ladt i stikken med hensyn til, hvad du egentlig vil sige med den sætning.

Det er bare et eksempel. Jeg kunne citere mange andre, lige så meningsløse ordsammensætninger i dine indlæg (skrevet på de dårlige dage).

På de gode dage skriver du derimod nogenlunde forståeligt.

Hvad er det, der er årsagen til denne forskel?

Good Fun

Der er ingen forskel, andet end i måske mærker mit had og jeg mærker jeres misstillid til et vigtigt emne. 

Jeg kan godt være bundærlig....med alt, det hjælper bare ikke situationen. Som udgangspunkt bør alle der får solgt deres kondomer med ens kunde være vred, den situation forstår de færreste herinde. Jeg skal ikke forklare syge forhold, der udstiller mig til syg person med skift i mit sprog...så skal du skal se mig i kontant sprog. Drop den omsorg, og bare lyt til mine tråde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Agetha skrev, for 5 minutter siden:

Tak for din omsorg, det er ikke nødvendigt. 

Jeg kan se du er fra København. Hvis du har lyst til at sludre lidt om løst og fast, så er du velkommen til at komme ud til mit hotelværelse i morgen (onsdag) ved spisetid. Så giver jeg gerne en pizza. Har du ikke lyst til at andre skal læse det, så er du meget velkommen til at sende mig en privat besked. Vi er nødt til at passe lidt på hinanden. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Ssbbw Kbh skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kan se du er fra København. Hvis du har lyst til at sludre lidt om løst og fast, så er du velkommen til at komme ud til mit hotelværelse i morgen (onsdag) ved spisetid. Så giver jeg gerne en pizza. Har du ikke lyst til at andre skal læse det, så er du meget velkommen til at sende mig en privat besked. Vi er nødt til at passe lidt på hinanden. <3

Ellers tak- skal faktisk spise med den vigtigste person og spiser ikke pizza :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Agetha skrev, for 3 minutter siden:

Ellers tak- skal faktisk spise med den vigtigste person og spiser ikke pizza :-) 

Vi kunne bestille noget andet mad. Men så håber jeg du får en god aften. Og ombestemmer du dig, så skriver du bare. Jeg er derude indtil sent aften i morgen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 7 minutter siden:

Jeg skal ikke forklare syge forhold, der udstiller mig til syg person med skift i mit sprog...så skal du skal se mig i kontant sprog. Drop den omsorg, og bare lyt til mine tråde. 

Fint nok, hvis du ikke vil forklare årsagen til forskellen i forståeligheden af dine sætninger på de gode og de dårlige dage.

Jeg er ligeglad med, om du udtrykker dig kontant eller ej. Jeg prøver bare at få hoved og hale på det, du skriver - jeg lytter virkelig - men oftest mislykkes det desværre.

Det var det - hverken mere eller mindre. Hverken omsorg eller det modsatte. 

Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Good Fun skrev, for 4 minutter siden:

Fint nok, hvis du ikke vil forklare årsagen til forskellen i forståeligheden af dine sætninger på de gode og de dårlige dage.

Jeg er ligeglad med, om du udtrykker dig kontant eller ej. Jeg prøver bare at få hoved og hale på det, du skriver - jeg lytter virkelig - men oftest mislykkes det desværre.

Det var det - hverken mere eller mindre. Hverken omsorg eller det modsatte. 

Good Fun

Man skal ikke forholde sig til hoved eller hale , når midten i billedet mangler.

Eller som minimum ikke forsørger en større mening. Det kræver ikke så meget talent. Og slet ikke når dine lytte evner er i vest. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK Agetha. Jeg gætter på, at dit sidste indlæg skal forstås sådan, at det er min egen skyld, at jeg oftest ikke forstår, hvad du prøver at udtrykke. Men jeg er faktisk ikke sikker på, at det præcist er det, du vil sige. Lad os imidlertid lade det blive ved det. :)

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Ssbbw Kbh skrev, for 10 minutter siden:

Vi kunne bestille noget andet mad. Men så håber jeg du får en god aften. Og ombestemmer du dig, så skriver du bare. Jeg er derude indtil sent aften i morgen. :)

Chili mad - jeg ombestemmer mig ikke. Men god appetit i morgen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 6 minutter siden:

Man skal ikke forholde sig til hoved eller hale , når midten i billedet mangler.

Eller som minimum ikke forsørger en større mening. Det kræver ikke så meget talent. Og slet ikke når dine lytte evner er i vest. 

Må indrømme at jeg ikke forstår hvorfor du skriver, når du ikke samtidig prioriterer, at vi andre herinde skal kunne forstå det?

Der er jo flere, som har ønsket en dialog, ønsket at række hånden ud for at forstå og hjælpe - hvad er ideen med blot at afvise og i flere tilfælde nedgøre?

Det kan være svarene på mine spørgsmål ligger gemt i andre tråde herinde - men læser man kun denne tråd er det da umulig at forstå hvad der er op og ned her.....

/GM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Good Fun skrev, for 11 minutter siden:

OK Agetha. Jeg gætter på, at dit sidste indlæg skal forstås sådan, at det er min egen skyld, at jeg oftest ikke forstår, hvad du prøver at udtrykke. Men jeg er faktisk ikke sikker på, at det præcist er det, du vil sige. Lad os imidlertid lade det blive ved det. :)

Good Fun

Ok.

Og ja, hvem har egentlig problemet for at forsøge at forstå. Budbringeren - eller modtageren? 

Stort emne, med meget uenighed, godnat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
GreekMagician skrev, for 5 minutter siden:

Må indrømme at jeg ikke forstår hvorfor du skriver, når du ikke samtidig prioriterer, at vi andre herinde skal kunne forstå det?

Der er jo flere, som har ønsket en dialog, ønsket at række hånden ud for at forstå og hjælpe - hvad er ideen med blot at afvise og i flere tilfælde nedgøre?

Det kan være svarene på mine spørgsmål ligger gemt i andre tråde herinde - men læser man kun denne tråd er det da umulig at forstå hvad der er op og ned her.....

/GM

Jeg ønsker ikke at afvise, men møder jeg konstant modstand eller modvind i alt det jeg skriver herinde giver det faktisk ingen mening at uddybe, og jeg forstår dig godt. Det umulige kan også for mig være det mulige, og i jeres øjne ses som krop-umuligt. Hvad skal jeg gøre, det lige meget om jeg forsøger at gøre dig klog, så findes det mulige aldrig for nogle vil forsøge at banke min mening ned til bestanddele jeg ikke kan eller vil bruge mere tid på.

Jeg beklager, det ikke lykkes dig at forstå noget som faktisk er i det dybere mulige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...