Hop til indhold
Guest Agetha

Tavshed.

Recommended Posts

Agetha skrev, for 5 timer siden:

Himmel og helvede - tænk lige over en mangfoldig betydning som ingen fortvivler hvis de består.

Jeg finder ingen fascinerende personer herinde, de tænker kroner og økonomi. Det er fint nok, men jeg er nødsaget til at sige det her underkuledet stadie af eget salg fremmer ikke lyset. Der findes så mange violin rytmer og de her piger kan bare ikke deres melodi. Der findes så mange piger der ved hvad sandhed er, også dem der består uden. Men ikke at råbe højt for forbedringer er lige skævt nok. 

Bryst jer af tavshed, det beviser bare forandringenskraft blandt jer er målestok for betagende nedadgående forståelse. Det er en skam, i moderne tider, med tavshed. 

Moderne ludere med et ord i samfundet - det løgn. 

:-)

Apropos økonomi... Tænker du skulle sætte dine priser ned, så er der lidt mindre du kan købe alkohol for. Tænker du har fået rigelig mængder i nat..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Agetha skrev, for 6 timer siden:

Jeg ønsker ikke at afvise, men møder jeg konstant modstand eller modvind i alt det jeg skriver herinde giver det faktisk ingen mening at uddybe, og jeg forstår dig godt. Det umulige kan også for mig være det mulige, og i jeres øjne ses som krop-umuligt. Hvad skal jeg gøre, det lige meget om jeg forsøger at gøre dig klog, så findes det mulige aldrig for nogle vil forsøge at banke min mening ned til bestanddele jeg ikke kan eller vil bruge mere tid på.

Jeg beklager, det ikke lykkes dig at forstå noget som faktisk er i det dybere mulige. 

@Agetha Det du skriver her, er jo simpelthen ikke sandt. Der er mange af dine tidligere indlæg, der overhoved ikke giver mening, men her på det sidste har dine opslag været velformuleret, klare og med både bid og holdning til emnet, og du har faktisk fået MANGE positive tilkendegivelser på disse!

Og så kommer der pludseligt, igen, et skriv, der selv med de bedste ønsker for at kunne forstå, absolut ingen sammenhæng har og slet ikke giver mening!.

Jeg må give @Ssbbw Kbh helt et i, at du virker ude af balance, og vi nok er flere herinde, der er bekymret for din mentale tilstand.

Jeg håber at jeg tager fejl!

Hav en god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 6 timer siden:

Jeg ønsker ikke at afvise, men møder jeg konstant modstand eller modvind i alt det jeg skriver herinde giver det faktisk ingen mening at uddybe, og jeg forstår dig godt. Det umulige kan også for mig være det mulige, og i jeres øjne ses som krop-umuligt. Hvad skal jeg gøre, det lige meget om jeg forsøger at gøre dig klog, så findes det mulige aldrig for nogle vil forsøge at banke min mening ned til bestanddele jeg ikke kan eller vil bruge mere tid på.

Jeg beklager, det ikke lykkes dig at forstå noget som faktisk er i det dybere mulige. 

Helt seriFUCKINGøst hvad er det for en visdom du ligger inde med? Hvis det du skriver er et forsøg på at presse en eller anden form for selvhellig enlightenment ned over folk, har du valgt det helt forkerte format og måde at præsentere dig selv, folk fatter ikke hvad du skriver og det hjælper bestemt ikke din sag at sige at de andre er dumme og at du er klog. Det er faktisk en totalt usnedig måde at få sin sag ud.

At finde et arbejde der tjener lyset og ikke smører de store kapitalistiske tandhjul er ikke noget du finder i nogen brancher, eller i en verden hvor folk skal brødføde sig selv og deres familier med de præmisser der er dem givet... Men det er jo lige til højrebenet at gå i flæsket på luderne som i forvejen er udskammede og ikke har en stemme ret mange steder? Og vores kunder som er de eneste der rent praktisk nærmest er de eneste der støtter os?

For mig ligner det du skriver et ubehageligt SWERF attack og det gjorde mig vildt utryg og oprevet at mærke den arrogance og entitlement du skriver med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 7 timer siden:

Ok.

Og ja, hvem har egentlig problemet for at forsøge at forstå. Budbringeren - eller modtageren? 

Stort emne, med meget uenighed, godnat. 

BUDBRINGEREN SGUDA!!! Hvis man ikke kan formulere sin pointe så folk kan forstå, må man prøve at forklare det på en anden måde. En god lære kan forklare ting på mange måder så alle kan forstå! Modtageren skal selvfølgelig aktivt prøve at forstå, og vise interresse. men det er ikke nogen debat eller noget emne der skal diskuteres, det er et universiet gældene princip for al kommunikation, skriftlig, visuel, kropslig osv!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
RNHammer skrev, for 5 minutter siden:

Interessant tekst @Agetha egentlig flot skrevet.

@LunaCassiopeia teksten har skam sin målgruppe og er også i rette forum, dem som så ikke forstår det må vel også gøre en indsats for at kunne forstå det.

Hammer 

@RNHammer

Har forsøgt og forsøgt, men kom til kort.

Du, som tydeligvis forstår teksten, bedes dechifrere og udlægge den for os dummernikker.

Good Fun

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Good Fun skrev, for 13 minutter siden:

@RNHammer

Har forsøgt og forsøgt, men kom til kort.

Du, som tydeligvis forstår teksten, bedes dechifrere og udlægge den for os dummernikker.

Good Fun

 

Enig. ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RNHammer skrev, for 43 minutter siden:

Interessant tekst @Agetha egentlig flot skrevet.

@LunaCassiopeia teksten har skam sin målgruppe og er også i rette forum, dem som så ikke forstår det må vel også gøre en indsats for at kunne forstå det.

Hammer 

Okay kan vi få konkretiseret pointen lidt for os på de billige rækker? 

Kan godt konkretisere hvad jeg gerne vil have opklaret:

tænk lige over en mangfoldig betydning som ingen fortvivler hvis de består.
-mangfoldig betydning? Hvilken betydning? Ingen fortvivler hvis de består? Består hvad? Mener du forstår? Påstår? Som ingen fortvivler? Kan en betydning fortvivle??? Hvordan fortvivler en betydning? Tror ikke at det er en sætning...
 

Jeg finder ingen fascinerende personer herinde, de tænker kroner og økonomi. Det er fint nok, men jeg er nødsaget til at sige det her underkuledet stadie af eget salg fremmer ikke lyset.

-Hvad betyder underkuledet stadie?  Skal jeg forstå det somom at det at reklamere for sig selv ikke fremmer lyset? Hvilket lys? Lyset der kastes på branchen? guds lys? Mener du at denne her verden generelt har brug for at praktisere mere lysarbejde på et spirituelt plan? Og hvad mener du egentlig med eget salg? At man “sælger sig selv”? 

Der findes så mange violin rytmer og de her piger kan bare ikke deres melodi. Der findes så mange piger der ved hvad sandhed er, også dem der består uden. Men ikke at råbe højt for forbedringer er lige skævt nok. 

- hvad er det for nogle piger der ikke kender deres melodi? Og hvem siger at de ikke gør? Dig agathe? Hvilken sandhed er det nogle forstår og andre ikke gør? Du danser om den varme grød!! Hvilke forbedringer råber hvem ikke højt for?!

Bryst jer af tavshed, det beviser bare forandringenskraft blandt jer er målestok for betagende nedadgående forståelse. Det er en skam, i moderne tider, med tavshed. 

-bryst jer af tavshed? Er det her en ironisk kommentar til dem du mener ikke er nok på barrikaderne i en moderne verden? Eller opfordrer du til at tie og “kende sin plads”?. Forandringenskraft er målestok for nedadgående forståelse? Mener du at den forandring samfundet gennemgår nu, hvor Ludere taler for sig selv og kræver rettigheder er et udtryk for at vi er på vej et skridt tilbage i den kollektive bevidsthed??

 Moderne ludere med et ord i samfundet - det løgn

-hvad mener du? 

Nu har jeg brugt virkelig lang tid på at prøve at forstå, og specificere mine tolkninger og venter spændt på svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
RNHammer skrev, for 17 minutter siden:

Jeg er heller ikke plet på målgruppen. lixtallet er for højt.

Når du ikke selv fatter teksten, hvordan kan du så sige, at den “flot”? Og samtidig beskylde os, der ikke forstår den, for bare ikke at gøre en tilstrækkelig indsats?

Det virker sært.

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Agetha, det virker som  om du prøver at skrive som en mellemting mellem Jørgen Leth og Yahya Hassan, men du magter det ikke. Hvis du rent faktisk har et budskab du vil have ud så skriv mere simpelt og konkret ellers gider folk ikke engang prøve at forstå hvad du skriver. Personligt springer jeg de fleste af dine indlæg over.

RNHammer skrev, for 41 minutter siden:

Interessant tekst @Agetha egentlig flot skrevet.

@LunaCassiopeia teksten har skam sin målgruppe og er også i rette forum, dem som så ikke forstår det må vel også gøre en indsats for at kunne forstå det.

Hammer 

 

RNHammer skrev, for 14 minutter siden:

Hej @Good Fun

1) På intet tidspunkt kaldte jeg nogle for "dummernikker". 

2) Jeg er heller ikke plet på målgruppen. lixtallet er for højt.

 

Du giver lige så lidt mening som Agetha. Har du oprettet en ny profil Agetha?:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
RNHammer skrev, for 17 minutter siden:

Hej @Good Fun

1) På intet tidspunkt kaldte jeg nogle for "dummernikker". 

2) Jeg er heller ikke plet på målgruppen. lixtallet er for højt.

 

@RNHammer LIX taller for denne tekst er 30,87, hvis eller jeg har regnet rigtigt!

  • >=55 Meget svær, faglitteratur på akademisk niveau, lovtekster.
  • 45-54 Svær, f.eks. saglige bøger, populærvidenskabelige værker, akademiske udgivelser.
  • 35-44 Middel, f.eks. dagblade og tidsskrifter.
  • 25-34 Let for øvede læsere, f.eks. ugebladslitteratur og skønlitteratur for voksne.
  • <=24 Let tekst for alle læsere, f.eks. børnelitteratur.

Det sætter denne tekst meget lavt på LIX skalaen, se ovenfor, og jeg forstår stadig ikke en brik, så jeg må jo være lidt under middel opfattende eller ?

Formlen for LIX er;

O = antal ord i teksten
P = antal punktummer i teksten
L = antal lange ord (over 6 bogstaver lange)

{\displaystyle {\textrm {LIX}}={O \over P}+{L\cdot 100 \over O}}

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er den tænksomme Agetha, som kan have interessante pointer, og som man kan diskutere med. Og så er der den rablende Agetha.

Kære Agetha, mit gæt er, at du er psykotisk, når du er den rablende Agetha. Det er i hvert fald en temmelig oplagt udlægning af din kreative sprogbrug og din paranoia. 

Jeg håber, du er i behandling.

Og til LunaCassiopeia og andre. At forsøge at diskutere substans med Agetha, når det tydeligvis rabler for hende, giver ligesom ikke så meget mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Lige så vel som at dette site eksluderer mandlige trolls, så bør det overvejes om ikke denne galskab skal stoppes? 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min hjerne er slet ikke i stand til at afkode de her tråde. Jeg ville få lige så meget ud af at føre en samtale med en stum regnorm som tumler med slidte ledbånd i anklerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 15 timer siden:

Himmel og helvede - tænk lige over en mangfoldig betydning som ingen fortvivler hvis de består.

Jeg finder ingen fascinerende personer herinde, de tænker kroner og økonomi. Det er fint nok, men jeg er nødsaget til at sige det her underkuledet stadie af eget salg fremmer ikke lyset. Der findes så mange violin rytmer og de her piger kan bare ikke deres melodi. Der findes så mange piger der ved hvad sandhed er, også dem der består uden. Men ikke at råbe højt for forbedringer er lige skævt nok. 

Bryst jer af tavshed, det beviser bare forandringenskraft blandt jer er målestok for betagende nedadgående forståelse. Det er en skam, i moderne tider, med tavshed. 

Moderne ludere med et ord i samfundet - det løgn. 

:-)

Kære Agetha

Dit skriv er som en tåge, i vinden der konstant bliver visket ud, hvergang jeg prøver at finde betydningen, eller noget der er skrevet i vandkantens sand og en hisig bølge kommer og gør det sløret...

Men kan det passe, du mener at herinde, findes der ikke en pige, som du er facineret af, for vi tænker kun kroner og øknomi og tænker på vores eget salg, fremfor at i et moderne samfund, hvor man kominikere med ord, så er vi tavse? og vi kæmper ikke nok for forbedringer? og at vi burde smide nogle flere sandheder på bordet?

Tror sku jeg føler mig lidt udfordret i dag mentalt....:D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Kære Agetha

Dit skriv er som en tåge, i vinden der konstant bliver visket ud, hvergang jeg prøver at finde betydningen, eller noget der er skrevet i vandkantens sand og en hisig bølge kommer og gør det sløret...

Men kan det passe, du mener at herinde, findes der ikke en pige, som du er facineret af, for vi tænker kun kroner og øknomi og tænker på vores eget salg, fremfor at i et moderne samfund, hvor man kominikere med ord, så er vi tavse? og vi kæmper ikke nok for forbedringer? og at vi burde smide nogle flere sandheder på bordet?

Tror sku jeg føler mig lidt udfordret i dag mentalt....:D

Det var da et frisk bud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...