Hop til indhold
NicklasCD

Sweet Anna Amager - magnifik oplevelse

Recommended Posts

Gå ikke glip af muligheden. Jeg har hørt, at hun snart vil gøre hendes bryster mindre. jeg forstår hende. dejlige sex-legetøj, men massiv vægt at bære rundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
rockett skrev, den 14/1/2019 at 01:49:

Gå ikke glip af muligheden. Jeg har hørt, at hun snart vil gøre hendes bryster mindre. jeg forstår hende. dejlige sex-legetøj, men massiv vægt at bære rundt.

Utilgiveligt sådan at gøre vold mod vor herres skabninger.:-(

Synes vi i flok, bør meddele hende, at såfremt hun gør alvor af denne trussel, er hun ikke længere velkommen i DK!;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nåede lige at besøge Anna inden hun tog hjem.  Hun er mere almindelig at se på end billederne indikerer men hendes store ægte bryster er virkelig lækre. Hun var i godt humør og hendes attitude til et 10 tal. Hun gav mig SF for at vække mig mens jeg nød at røre hendes tunge bryster og derefter havde vi sex i forskellige stillinger hvoraf bagfra var den bedste - hendes røv er fast og dejlig at støde imod. Til sidst gav hun en skøn megafransk og jeg kunne ikke være stille så hun holdt mig for munden med den ene hånd mens hun fortsat malkede mig ud i hendes mund med den anden. Superfrækt! Klar anbefaling herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...