Hop til indhold
Spacejam

Mega lækker slank pige fra Litauen

Recommended Posts

Jeg var idag forbi denne pige jeg havde fundet her https://annoncelight.dk/showad/262813

Jeg kan stærkt anbefale hende. Hun er den pæneste og en af de frækkeste jeg har været sammen med længe. 

Fantastisk sex, dejlige ungpige bryster, ikke et gram sad forkert på hende, og til at hun er 19år, så har hun virkelig styr på det.

Min pik var max hård inden vi overhovedet havde rørt ved hinanden, bare det jeg lå nøgen og hun smed tøjet foran mig og gjorde sig til, var nok til at den rejste sig for hende.. 

Hun startede med at sutte mig, og det så, så frækt ud med hendes fyldige flotte læber forsvinde ned langs pikken. Jeg nød virkeligt at ligge der og kigge på hendes dejlige krop imens hun fyldte sin mund med min pik. 

Efter det havde vi sex i diverse stillinger, og til slut kælede hun for mine nosser imens jeg stod og spillede pik foran denne smukke pige. 

Til slut sprøjtede jeg udover hendes smukke bryster, og der var meget tryk på, så hendes hals og ansigt fik også nogle sprøjt. 

Jeg var mega afslappet bagefter, så jeg lå i et kvarter og kiggede på hendes fantastiske krop imens hun nussede mig.

Hygiejnen var i top hos hende og hun tørrede min pik af med vådservietter inden vi gik igang og hun gik direkte i bad da vi var færdige. Jeg var også selv nyvasket inden, tog pænt tøj på og satte hår lige inden. Jeg synes det er almindelig pli at komme velsorigneret, når man besøger disse fantastiske piger.

Hun er en fantastisk ung pige fra Litauen, så vær sød ved hende, hvis du vælger at besøge hende, så får i begge en god oplevelse.

Hendes sidste dag i Struer er i morgen, men hun bliver i Danmark lidt endnu, så vær hurtig hvis du er i nærheden af Struer eller håb på at hun dukker op i nærheden af dig, det er det hele værd.

Link: https://annoncelight.dk/showad/262813

YouTube link: https://youtu.be/6sAPEN8LMnU

Redigeret af Spacejam
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spacejam skrev, for 3 timer siden:

hvis du vælger at besøge hende, så får i begge en god oplevelse.

Hmmmmm. Hvem skriver sådan i en anmeldelse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel
Hedonis skrev, for 31 minutter siden:

Hmmmmm. Hvem skriver sådan i en anmeldelse? 

Spacejam er jo bare en ny sex novelle forfatter i dette forum som ikke har noget med virkligheden at gøre..

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 40 minutter siden:

Spacejam er jo bare en ny sex novelle forfatter i dette forum som ikke har noget med virkligheden at gøre..

Det kan godt være at der gået en forfatter tabt i mig, men jeg besøgte en fantastisk pige i dag, og jeg havde lyst til at dele det med andre, og det jeg har skrevet er min måde at udtrykke min oplevelse på. Så om folk tolker det som novelle, anmeldelse eller noget andet, det er mig ligegyldigt.

Forsat god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spacejam skrev, for 5 timer siden:

Hendes sidste dag i Struer er i morgen, men hun bliver i Danmark lidt endnu, så vær hurtig hvis du er i nærheden af Struer eller håb på at hun dukker op i nærheden af dig

Salgstale!

Og linket til YouTube, som også findes i annoncen, er bragt uden videre forklaring! Iøvrigt virker linket ikke.

Fastholder min skepsis!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm.. lidt sund skepsis overfor meget positiv anmeldelse fra en helt ny bruger har aldrig skadet...  Har jo også selv skrevet første anmeldelse engang...synes da også selv det ser lidt suspect ud.... Men har intentioner om selv at afprøve om beretningen holder.. inden jeg skyder Spacejam uden rettergang;-) 

i hører nærmere...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan tro hvad i vil om anmeldelsen, men prøv lige at søge på Isabel i Struer.

jeg tror det vil bekræfte Spacejams oplevelse.

jeg har aldrig fået en tur, som jeg fik hos anmeldte pige, og jeg har været en del rundt de sidste par år.

hun er god nok, og billeder 100% pigen, oplevelsen svarer godt overens med min. Så lad jer ikke snyde drenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, den 30/10/2018 at 01:31:

Hmmm.. lidt sund skepsis overfor meget positiv anmeldelse fra en helt ny bruger har aldrig skadet...  Har jo også selv skrevet første anmeldelse engang...synes da også selv det ser lidt suspect ud.... Men har intentioner om selv at afprøve om beretningen holder.. inden jeg skyder Spacejam uden rettergang;-) 

i hører nærmere...;-)

Hej

 

Fik du besøgt pigen ?

 

Venter spændt på en anmeldelse af et fast medlem (IMO lidt for mange positive anmeldelser af nye skribenter)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom jeg forbi pigen:)

 

Det ER pigen på bilederne. Hendes hofter er måske lidt bredere en på billederne giver indtryk af, men numsen er ok flot.

Piger en rigtig sød og taler et godt engelsk. Super kemi. Pigen er ung, men meget prof.

 

En halv time med små kys og superfransk er uden de 2 førnævnte.

Jeg kunne ikke tage hende bagfra da jeg var for stor ....

 

Alt i alt en flot og sød pige, men ikke GFE, og har du en medio til meget lidt stor, så er det et problem.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår intet af jeres positive oplevelser.  Jeg har ene og alene oprettet mig pga. En dårlig oplevelse med hende. Som jeg har opdaget nu er der en kommentar i en tråd her på siden, med hendes nemme trang til fornærmelse. Det er fuldstændig rigtig. Jeg er lige kommet fra et besøg hos hende.

Har tidligere været på stedet.

Pigen passer godt overens med billederne. Men hun havde intet gjort ud af sig selv, flere dage gammel barbering, sur, ilde lugtende fra nederste regioner. Hun startede med at sidde og skrive på sin mobil med ryggen til. Da hun så endelig blev klar, kravlede hun tværs hen over mig og lagde der, jeg lavede et meget forsigtig "klask" på den ene Kalle og så brød helvedes løs. Nå men jeg undskyldte meget. Jeg havde bestilt 30 min med super. Det blev til sut op fra slap til slap med gummi. Allerede her var løbet kørt følte jeg, men gav det en chance, lige som der var ved at komme gang i det(Jeg slikkede hende, føj det kostede 1/2 pakke tykgummi og en tår mundskyld og få det væk), men så rørte jeg meget forsigtig hendes bryst med FLAD hånd og så var det os galt, jeg var alt for hård... hmm.. så spurte jeg om hun kunne lege lidt med sig selv for at blive tændt. Det hjalp lidt hun fik hurtig gummi på, halv stiv ind prøvede at sutte forsigtig  på brysterne,  så var det galt igen. Jeg havde tidligere prøvet at gøre tingene godt med lidt oral til hende trods en knap så velsmagende mis. Men nu fik jeg nok 12-14 Min inde i tiden rejste jeg mig og tog tøjet på og gik. Aldrig har jeg prøvet lignende og jeg er ellers erfarn i flere miljøer og med sympatisk og sitotionsfornemelse på et godt plan. Og så er jeg en pæn normal fyr midt i 30'erne. 

Spild af penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck, hvor er jeg glad for at høre din beretning Joker84 (jeg troede sgu det var mig der var noget galt med)

Det skal forstås på den måde at jeg var hos hende i weekend’ og havde i forvejen set mig meget “varm” på hende ikke mindst fordi der var gode anmeldelser på hende.

Men jeg er helt enig med dig - hun havde intet gjort ud af sig selv - som i Intet.

Det resultere i at jeg blev helt målløs da jeg så hende og nåede dårlig nok indenfor før jeg besluttede mig for at gå igen.

Hun blev sur og inden længe modtog jeg en besked fra hende hvor der stod at jeg var blokeret!!

Jeg synes faktisk det var lidt synd for pigen idet jeg begyndte at trivle på min dømmekraft og om jeg havde overreageret..! :roll:

 

Go’ dag 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joker84 skrev, for 5 timer siden:

Jeg forstår intet af jeres positive oplevelser.  Jeg har ene og alene oprettet mig pga. En dårlig oplevelse med hende. Som jeg har opdaget nu er der en kommentar i en tråd her på siden, med hendes nemme trang til fornærmelse. Det er fuldstændig rigtig. Jeg er lige kommet fra et besøg hos hende.

Har tidligere været på stedet.

Pigen passer godt overens med billederne. Men hun havde intet gjort ud af sig selv, flere dage gammel barbering, sur, ilde lugtende fra nederste regioner. Hun startede med at sidde og skrive på sin mobil med ryggen til. Da hun så endelig blev klar, kravlede hun tværs hen over mig og lagde der, jeg lavede et meget forsigtig "klask" på den ene Kalle og så brød helvedes løs. Nå men jeg undskyldte meget. Jeg havde bestilt 30 min med super. Det blev til sut op fra slap til slap med gummi. Allerede her var løbet kørt følte jeg, men gav det en chance, lige som der var ved at komme gang i det(Jeg slikkede hende, føj det kostede 1/2 pakke tykgummi og en tår mundskyld og få det væk), men så rørte jeg meget forsigtig hendes bryst med FLAD hånd og så var det os galt, jeg var alt for hård... hmm.. så spurte jeg om hun kunne lege lidt med sig selv for at blive tændt. Det hjalp lidt hun fik hurtig gummi på, halv stiv ind prøvede at sutte forsigtig  på brysterne,  så var det galt igen. Jeg havde tidligere prøvet at gøre tingene godt med lidt oral til hende trods en knap så velsmagende mis. Men nu fik jeg nok 12-14 Min inde i tiden rejste jeg mig og tog tøjet på og gik. Aldrig har jeg prøvet lignende og jeg er ellers erfarn i flere miljøer og med sympatisk og sitotionsfornemelse på et godt plan. Og så er jeg en pæn normal fyr midt i 30'erne. 

Spild af penge

Jeg deler din oplevelse med hendes bryster (havde helt glemt det)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føns må jeg anbefale Linda lidt uden for Holstebro super sød thai pige, go hygiejne,superfransk og 1000kr. For en time.. Jeg plejer bare sige at jeg ikke behøver massage og at jeg hellere er til det sjove..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joker84 skrev, for 16 minutter siden:

Føns må jeg anbefale Linda lidt uden for Holstebro super sød thai pige, go hygiejne,superfransk og 1000kr. For en time.. Jeg plejer bare sige at jeg ikke behøver massage og at jeg hellere er til det sjove..

Ja tak... det må du gerne :rolleyes: har du et link eller..??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den 29/10/2018 at 23:40:

Salgstale!

Og linket til YouTube, som også findes i annoncen, er bragt uden videre forklaring! Iøvrigt virker linket ikke.

Fastholder min skepsis!

You Tube linket virker ihvertfald hos mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun vil ikke rigtig gøre noget af den ekstra ydelser. Heller ikke kys eller røres. Fik ikke det jeg beetalte for. Vil hellere bruge tid på at snakke om musik osv. Kommer ikke igen og vil foreslå man ikke bruger for meget første gang hvis man vil prøve.

pæn pige men lidt en træls oplevelse

Redigeret af Weekings

Del dette indlæg


Link til indlæg
erwin c skrev, for 2 timer siden:

Hun ser da sød ud.Lidt buttet,men flot figur.

 

Weekings skrev, for 3 minutter siden:

Hun vil ikke rigtig gøre noget af den ekstra ydelser. Heller ikke kys eller røres. Fik ikke det jeg beetalte for. Vil hellere bruge tid på at snakke om musik osv. Kommer ikke igen og vil foreslå man ikke bruger for meget første gang hvis man vil prøve.

pæn pige men lidt en træls oplevelse

Ervin er det hende her du omtaler.?..

https://annoncelight.dk/showad/252020

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...