Hop til indhold
Guest Triatlet

Malaga, Benalmadena Club Estark 92

Recommended Posts

Jeg var forbi marokko, tunisen og spanien i år.

I spanien malaga var jeg forbi en lejlighed hvor der var omkring 14 piger fra forskellig lande, inklusive en pige fra tunisen, chile, brazil osv. alder 20-27 år.

https://ibb.co/3rh2tHB

telefonnummer malaga: +34 680 70 63 92

der findes også en i marbella men kan ikke finde nummeret til dem.

det er nemt at finde, og man møder en ung knægt på 23 år som arbejde derinde, han tager dig ind i venteværelse, han henter pigerne ind en efter en, efterfølgende vælger du pigen, man kan tag 15 minuter, 30minutter 1 time eller hvad du ønsker dig.

pigerne er rigtige sød,,, og pigerne skifter fra tid til tid.

på gaderne i marbella finder du mange marokkerne som tager 100-150 euro i timen, så hvis man er til sådan noget, så finder man rigtige mange af dem i spanien :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal aldrig besøg et land hvor der hænger plakater af kongen eller præsidenten over alt, eller man kan købe politiet med penge, så er der altid problemer og specialt når man køber sex eller hash for den sagsskyld.

Mange piger samarbejder med politiet nede i de lande, derfor bedst på et hotel, hvor du booker en værelse til hende, også kommer hun selv over til din værelse, på den måde er der mindre chance for problemer.

Spanien ingen problemer, det er nemlig lovligt, ukraine har jeg ikke haft problemer.

Det er altid en vurdering man skal tag når man tager ud med en pige i de arabiske lande, man skal læse hende, og se om hun er rask mentalt, hvis hun viser det mindste tegn på hun er syg i hovedet, så trækker du dig ud med det samme, hvis hun brokker sig meget, kryds hende af, hvis du får den mindste følelse forkert, så trækker du dig også ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, for 17 minutter siden:

Det er altid en vurdering man skal tag når man tager ud med en pige i de arabiske lande, man skal læse hende, og se om hun er rask mentalt, hvis hun viser det mindste tegn på hun er syg i hovedet, så trækker du dig ud med det samme, hvis hun brokker sig meget, kryds hende af, hvis du får den mindste følelse forkert, så trækker du dig også ud. 

Det lyder jo til at man lige så godt bare kan lade være med at rejse til de lande, med købesex for øje.

Særligt hvis du finder piger fra de lande i Spanien, lige på den anden side af strædet.

Tak for dine skriv, for det virker næsten til at man inviterer til problemer, selv i de mest liberale arabiske lande der er vant med masse turisme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 30.9.2021 at 14:28:

Tusind tak Letsgo

Det er lige pludseligt ikke længere så interessant at overveje, hverken Marokko eller Tunesien i købesex sammenhæng.

Man kan lige så godt holde sig til Spanien, hvor det ser ud til at der virkelig er muligheder, som det er værd at rejse efter.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

@Rejsenetværk jeg håber du har haft en god tur til Spanien? Jeg beklager men jeg bruger ikke forumet så ofte :-)

nu kan jeg læser at du er blevet afskrækket... det er nu ikke nødvendigt...

Jeg har aldrig oplevet hvad der er blevet beskrevet!!! og jeg har være i landet i mere end 10 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...