Hop til indhold
Guest KimBigGuy

Tashja - Randers/Aarhus

Recommended Posts

Guest KimBigGuy

https://annoncelight.dk/profile/Tashja

Hej..

Jeg har et par oplevelser at dele med jer gutter..

Det startede i sommers, jeg fik besøg af Tashja. Utrolig smuk pige (efter min smag) Dengang fik jeg et BJ med MF.. vi snakkede inden.. Jeg kunne se på hende, hun var meget ivrig efter sut min lillemand.. Tror sq jeg fyrede det ind i hendes gane, men hun smilede bare til mig.. Hun var iført en lille kjole, hvor hendes store patter stak mig i øjnene.. Efter hun var gået sagde jeg til mig selv “hende ville jeg bare knalde”

Efter nogle uger kontaktede jeg hende igen, denne gang ville jeg ha 30min sex. Dengang kostede det 1000.- kr.. Vi aftale så et tidspunkt om aften hvor hun skulle komme.. Hun kom så men var lidt forsinket, men det var fint.. Vi snakkede lidt sammen inden.

Hun red mig, så gik vi over til missionærstillingen, mere vil jeg ikke gå ind i detaljerne, men fræk var det. Vi snakkede lidt sammen efter, hun er meget let til smil, man hygger sig i hendes selskab, (eller det gør jeg) meget venlig pige.. Jeg så ikke på tiden, det tror jeg heller ikke hun gjorde for jeg fik 1 time.

Jeg har været sammen med hende 3 gange ialt.

Jeg vil gerne sige tak til Tashja. og håber hun bliver i branchen, for hun varmer vores “ensomme” hjerter/lillemænd.

Ringer jeg til hende igen? ja..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dælme ikke den "oplevelse" jeg har af hende!

Forsøgte at få en aftale i hus...Så skulle jeg give adresse m.m.

Og hun var træt af at skulle hjem i bad og det var sent...ØØØh...Hun var velkommen til at tage bad her!

Hun spurgte efter pris...Sagde 700 for en quickie som hun har i profilen.

Ikke nok...Skrev 1.000....Intet svar.

Så ville hun mødes på en strand...øøøh skulle hun ikke i bad?

Gik efter disse "fine" anmeldelser...men blev fælt skuffet!

Tror ik møj på disse "anmeldeser efterhånden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tashja

Hej Pikken69. 

Tror simpelthen du forveksler mig med en anden, da jeg aldrig spørger om min egen pris og og aftaler aldrig at mødes på en strand da det simpelthen ikke er for diskret for mig. 

Jeg kan slet slet ikke genkende alt det du skriver, og må ærligt indrømme at jeg har siddet og kigget alle mine sms'er igennem og intet at det du beskriver dukker op. 

Så enten kan du kun have forvekslet mig med en anden eller så er du måske bitter af en anden årsag.? 

Kærlig hilsen 

Tashja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tasja er vanvittig sød og fræk. Hun har også en rar personlighed. Udseendemæssigt ligger hun under middel, men det andet opvejer det.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...