Hop til indhold

Recommended Posts

Kim 0240 skrev, for 2 timer siden:

Læs dog øverst i denne tråd så finder du svar

Okay okay dr Kim. 

My bad. Før stod der i hendes annonce hun kom til Odense det står der ikke mere. 

Jeg skrev til hende igår og der svaret hun at det ikke var sikkert hun kom til Odense alligevel. 

Så nu ville jeg gerne høre om der er nogle som ved hvor længe hun er i vingsted.

du ved nogle gange snakker man sammen med pigen, når hvor lang tid er du her. Hun svare 1-2 uger endnu. Er bare sådan et lille svar jeg søger. 

For som det ser ud nu, så tager jeg da turen fra Odense af for at sige hej til hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Jernrør skrev, for 4 minutter siden:

Okay okay dr Kim. 

My bad. Før stod der i hendes annonce hun kom til Odense det står der ikke mere. 

Jeg skrev til hende igår og der svaret hun at det ikke var sikkert hun kom til Odense alligevel. 

Så nu ville jeg gerne høre om der er nogle som ved hvor længe hun er i vingsted.

du ved nogle gange snakker man sammen med pigen, når hvor lang tid er du her. Hun svare 1-2 uger endnu. Er bare sådan et lille svar jeg søger. 

For som det ser ud nu, så tager jeg da turen fra Odense af for at sige hej til hende 

Hun rejser til Odense på lørdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Jernrør skrev, for 2 minutter siden:

Uhhhhadada :P

Det var bare en serviceinfo til dig, så du kan spare køreturen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Today I visited you Alex near Vingsted. 

Alex you are absolutely wonderful. Beautiful, charming, smiling, sweet and nice. And you are also intelligent and smart. I stayed with you for half an hour and enjoyed every minute - I think that you Alex gave me a glimpse of heaven. I don’t know what to say - you are amazing - just the way you are - Wauv. I will definitely have to come back and visit you again. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaal skrev, for 28 minutter siden:

Today I visited you Alex near Vingsted. 

Alex you are absolutely wonderful. Beautiful, charming, smiling, sweet and nice. And you are also intelligent and smart. I stayed with you for half an hour and enjoyed every minute - I think that you Alex gave me a glimpse of heaven. I don’t know what to say - you are amazing - just the way you are - Wauv. I will definitely have to come back and visit you again. 

profil oprettet og 2 min senere dette indlæg, lugter langt væk af spam, er det mon Struer drengen der er genopstået

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er en falsk anmeldelse, er det synd. Alex fik gode anmeldelser sidst. (har ikke selv besøgt hende, men hun linker selv til anmeldelser). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Jeg har selv oprettet en profil kort tid efter et GP besøg så det er ikke nødvendigt alle den mistanke passer på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende sidst hun var i vejle. 

Super sød pige. 100% er besøg værd. 

Det er nok det sted der lyver mindst med billeder og beskrivelser, har besøgt stedet flere gange, og er aldrig blevet "snydt". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun ser smuk ud på billederne det ligner også model fotos

nogen som ved om hun er model? og striptease danserinde?

hun er godt nok smuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, den 2.4.2019 at 19:02:

profil oprettet og 2 min senere dette indlæg, lugter langt væk af spam, er det mon Struer drengen der er genopstået

Tja, skal ikke kunne sige om denne anmeldelse er falsk.  Kan dog bekræfte at i mine øjne er Alex helt fantastisk, og jeg har haft fornøjelsen af at besøge hende flere gange i mens hun har været i Dk. Alle gange har været gode oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...