Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/262888

Er lige kommet hjem fra et besøg hos denne skønne kvinde, havde aftalt 30 min kun 69 uden så var lidt spændt på om det nu også var hende på billederne. Jeg blev ikke skuffet da det 100% er hende på billederne og de er ikke ret gamle. Blev modtaget af en smuk og smilende kvinde, fik et knus og hun tjekkede lige at vi var enige om aftalen, blev vist ind i hygge rummet og spurgt om jeg ville låne badet. Havde lige været i bad men tog lige en hurtig skyller, masser af rene håndklæder så Tommel up. Da jeg kom ind i rummet igen blev jeg modtaget med et knus samtidig med at Alexa tog et fast greb om min pik, hun har en lækker krop så skyndte mig at bede hende om at smide tøjet så jeg kunne alle herlighederne, selvfølgelig svarede hun vi skal jo være på samme niveau , komplimenterede hende for den flotte krop og de dejlige ægte ungpige bryster og foreslog at vi kastede os omkuld i sengen. Startede med at kæle lidt med hinanden og hun konstaterede at jeg havde en ok stor pik ( 18 cm) som hun da straks måtte smage på, efter lidt did var det tid til 69 og sikke en dejlig glat velduftende og velsmagende fisse med lækre store skamlæber så det var bare at gøre det bedste jeg har lært. Hun var da heller ikke utilfreds med mine evner og hun sutter som en drøm så rent hygge, efter et stykke tid spurgte hun om vi skulle have sex eller om vi bare skulle fortsætte, havde ikke aftalt sex men måtte da lige prøve denne unge stramme fisse, så på med kondom og hun startede med at ride mig, lækkert og så kunne jeg jo lege med de fine små bryster, måtte dog vende hende om på ryggen og kneppe hende mens hun havde benene oppe på mine skuldre, kunne dog ikke holde tempoet ( er en halvgammel gut ) så om på ryggen igen af med kondomet og så suttede hun mig til udløsning, fuck det var lækkert og efter lidt kæleri og aftørring var det tid til at forlade den skønne, de 30 min var blevet 40-45 min og på intet tidspunkt så hun på uret så ingen stres. Hun er på stedet indtil næste fredag og så tager hun til Odense i en uge hvorefter hun rejser hjem igen for at studere videre, pas godt på denne skønne tøs og behandle hende ordentligt ellers kommer jeg sku og klipper pikken af jer

Ps hun taler perfekt engelst så ingen problemer med at snakke med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ellers på planen at kører til Vejle for at aflægge et besøg.. HER.

Unødvendigt.., da Alex kommer til Odense, meget snart..

SUPER!!!!!

Sexeren

Fra Odense

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 26 minutter siden:

Hun er på stedet indtil næste fredag og så tager hun til Odense i en uge hvorefter hun rejser hjem igen for at studere videre, pas godt på denne skønne tøs og behandle hende ordentligt ellers kommer jeg sku og klipper pikken af jer

Mon der er nogen herinde, der ikke behandler pigerne ordentligt?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 54 minutter siden:

Mon der er nogen herinde, der ikke behandler pigerne ordentligt?

Nu gør vi ihvertfald ...... for ellers kommer Kim med saksen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 8 minutter siden:

Nu gør vi ihvertfald ...... for ellers kommer Kim med saksen :D

Så er det spørgsmålet, om det er en neglesaks eller en hæksaks

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Så er det spørgsmålet, om det er en neglesaks eller en hæksaks

Hvis han vil have succes her, så skal der en boltsaks på banen :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 29 minutter siden:

Hvis han vil have succes her, så skal der en boltsaks på banen :ph34r:

Så den er meget hård og ekstrem tynd?:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren
Butch skrev, for 33 minutter siden:

Hvis han vil have succes her, så skal der en boltsaks på banen :ph34r:

Eller en grensaks? :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alcacer skrev, for 3 minutter siden:

Så den er meget hård og ekstrem tynd?:huh:

Ja, men til gengæld er den helt vildt kort ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sexeren tror det bliver et blanding af begge og til Butch har du hørt om en motorsav med hærdet kæde?

til skovfogeden: billed 6 = samme outfit hun modtog mig i, fuck en lækker steg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kim 0240 skrev, den 27/10/2018 at 15:23:

Skriv dog til hende og hør om hun har det outfit med, og ja der ser hun også lækker ud

God anmeldelse Kim

Jeg har ikke selv været omtalte sted, og aner ikke hvor det ligger. Hvordan ser det ud med parkering osv. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Tvivler på jeg når at komme forbi hende denne gang, men håber hun kommer igen, for hun ligner en der er værd at køre en omvej for :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bolleman skrev, for 50 minutter siden:

Der er en lille parkeringsplads for enden af huset hvor man kan holde forholdsvis ugeneret  

Tak. 

Også hvis man har en meget genkendelig bil. Er det inde i en by eller fritliggende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Lars Boca skrev, for 6 minutter siden:

en meget genkendelig bil

Så lån din kones Fiat Punto, den dag :rolleyes:

Ja sorry, jeg ku næsten ikk la vær :)

Men go Tur :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 11 timer siden:

Tak. 

Også hvis man har en meget genkendelig bil. Er det inde i en by eller fritliggende?

Hvis du kører forbi huset så er der en parkeringsplads hvor man holder lidt mere diskret ellers må du jo gemme bilen i skoven og vandre det sidste stykke, og glæd dig hun er sku lækker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt denne fantastiske pige. Kan kun tilslutte mig alle de positive ting der er skrevet om hende.

udover at selve sexen var til et rent 12 tal, så er hun en kvinde med ben i næsen og super dejlig bare at tale med.

havde bestilt en 30 min og var ude efter 40. Ikke en eneste gang kiggede hun på uret. Hun skal helt sikkert besøges igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...