Guest Jolly Roger Skrevet 28. Oktober, 2018 malle1980 skrev, 1 time siden: I mit tilfælde dækker Malle over et andet navn, der kan være mange andre muligheder end Ma(r)lene Åh nej, så skal man bruge resten af dagen på at tænke... Marianne? Måske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. Oktober, 2018 Jolly Roger skrev, for 1 time siden: Åh nej, så skal man bruge resten af dagen på at tænke... Marianne? Måske? Eller tage kontakt for en aftale ......navnet dukker op hen ad vejen Og nej,..... jeg kan ikke huske det mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 29. Oktober, 2018 Borende X skrev, den 27/10/2018 at 16:00: Nej, jeg havde engang en levende interesse for akvariefisk, og her stødte jeg faktisk på en (suge)malle. Fisken er sgu' grim og har vel nærmest status som akvariets aktive skraldemand, men hvis "vor" Malle har de samme sugeegenskaber, så ..... Mon ikke Malle er en forkortelse af Ma(r)lene? Det har jeg da hørt før. Ahh, disse minder, havde engang tre Marlener på stribe som kærester, alle kaldt "Malle", jeg blev nødt til ar nummererer dem, (Malle 1, 2 og 3) for at adskille den i når jeg efterfølgende skulle omtale dem, den sidste, "Malle 3" var sku ikke helt tilfreds ved det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 7. August, 2019 FrokostUartig skrev, den 28.10.2018 at 08:18: @Borende X - jeg vil nu ikke helt afvise, at der sagtens kan være elementer af siamester i min adfærd.. Jeg kan sagtens rive lidt med de lange negle.... Av av av - så hellere @Dalya s blide hænder over hele min krop .... negle i flæsket kan jeg godt undvære. Men thumps up for at være en uberegnelig kat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 8. August, 2019 malle1980 skrev, den 26.10.2018 at 16:31: For mit vedkommende, så er Malle bare et kælenavn, ved godt det ikke er særlig sexet, men nu engang et navn jeg kan forholde mig til Du har aldrig fået spørgsmålet om du er god til at suge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 10. August, 2019 Navnet Malle fik mig til at tænke på denne sang af Rockers By Choice: Sugemalle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 10. August, 2019 (edited) Liderbukken skrev, 1 time siden: Navnet Malle fik mig til at tænke på denne sang af Rockers By Choice: Sugemalle. Lidt i familie med Nede-Mette, det nummer, bare helt uden den medfølelse, der trods alt er i Nede-Mette. Jeg har aldrig helt forstået, hvorfor det ses som nedværdigende at sutte pik. Det er jo dels en kunst, dels en storsindet gave, der bringer glæde. Alligevel er "cocksucker" en virkelig nedsættende betegnelse. Suspekts nummer er faktisk en respektfuld hyldest til piksutning (selvom de fleste tror noget andet): Redigeret 10. August, 2019 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg