Gerrard 1218 Skrevet 26. Oktober, 2018 Bare lige et nyfigent spørgsmål. Er der nogen piger, der konsulterer en numerolog, inden I vælger kunstnernavn? Undrer mig for resten over at jeg aldrig er stødt på en Margrethe i branchen. Kan det skyldes frygt for anklager for majestætsfornærmelse? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 26. Oktober, 2018 Hehehe - Jeg hed faktisk først Nicole. Min første Mutter fandt på det. Jeg havde slet ikke tænkt på at man ikke kunne hedde sit eget navn. Alle troede jeg var polsk. Så jeg tænkte i rene danske navne da jeg skulle finde på et andet. Det blev så bare Trine. Så begyndt Seduction at kalde deres piger alt muligt semi eksotisk med efternavne hægtet på. Kæk som jeg er blev det så til Trine Von Tease..... semi Royal osv. Det har bare hængt ved..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 26. Oktober, 2018 Trinetease skrev, for 19 minutter siden: Hehehe - Jeg hed faktisk først Nicole. Min første Mutter fandt på det. Jeg havde slet ikke tænkt på at man ikke kunne hedde sit eget navn. Alle troede jeg var polsk. Så jeg tænkte i rene danske navne da jeg skulle finde på et andet. Det blev så bare Trine. Så begyndt Seduction at kalde deres piger alt muligt semi eksotisk med efternavne hægtet på. Kæk som jeg er blev det så til Trine Von Tease..... semi Royal osv. Det har bare hængt ved..... Og med rette skulle jeg hilse og sige; -) Og godt jeg ikke hedder Joakim von And, thi så havde jeg næppe besøgt dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 26. Oktober, 2018 (edited) Undrer mig i øvrigt at folk troede du var polak. Godt nok har jeg planer om at møde en vis polsk Nicole næste gang hun kommer til København, men jeg associerer mest til fransk kvinder og en enkelt australierinde... Uskyldige polske kvinder hedder typisk Agnes, Beata eller Katja https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nicole_(given_name) Redigeret 26. Oktober, 2018 af Gerrard Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 26. Oktober, 2018 For mit vedkommende, så er Malle bare et kælenavn, ved godt det ikke er særlig sexet, men nu engang et navn jeg kan forholde mig til 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 26. Oktober, 2018 malle1980 skrev, for 26 minutter siden: For mit vedkommende, så er Malle bare et kælenavn, ved godt det ikke er særlig sexet, men nu engang et navn jeg kan forholde mig til Malle er da et fint navn Det vigtigste er ikke om navnet er sexet, men at det distancerer sig fra de andre, især hvis man gør sig positivt bemærket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 26. Oktober, 2018 Jolly Roger skrev, for 2 minutter siden: Malle er da et fint navn Det vigtigste er ikke om navnet er sexet, men at det distancerer sig fra de andre, især hvis man gør sig positivt bemærket Jeg gør mit bedste 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 27. Oktober, 2018 Jeg startede i branchen som Sanne men skiftede det ud et års tid sener da jeg ikke kunne se mig selv med det navn. Jeg var den eneste på markedevpå det tidspunkt som Ida . Sidenhen kom der andre til så navnet blev Frodige Ida, som jeg har for mig selv. Har de sidste par år undret mig over , at de udlandske piger har overtaget de danske navne. Syntes at det er underlig at en polsk sexarbejder kalder sig fleks Mia , Trine , Ingrid , mm. Ofte skal man helt ind i deres annonce for at se at de ikke er danske piger. Tror endnu ikke jeg har set det i den omvendte sitation . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Oktober, 2018 Trinetease skrev, for 18 timer siden: Kæk som jeg er blev det så til Trine Von Tease..... semi Royal osv. Det har bare hængt ved..... Bogstavrimet havde været perfekt, hvis du var blevet fransk grevinde: Trine de Tease Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gengangeren Skrevet 27. Oktober, 2018 (edited) Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Har de sidste par år undret mig over , at de udlandske piger har overtaget de danske navne. Syntes at det er underlig at en polsk sexarbejder kalder sig fleks Mia , Trine , Ingrid , mm. Ofte skal man helt ind i deres annonce for at se at de ikke er danske piger. Det er nok netop det der er meningen. Men jeg giver dig ret i at det virker mærkeligt. Når det er sagt så er navnet Mia jo faktisk ikke så dansk igen Redigeret 27. Oktober, 2018 af Gengangeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Oktober, 2018 (edited) Gerrard skrev, for 21 timer siden: Undrer mig for resten over at jeg aldrig er stødt på en Margrethe i branchen. Kan det skyldes frygt for anklager for majestætsfornærmelse? Nej, Majestæten læser nok ikke med på EG eller AL Men jeg er kommet til at tænke på, at navne jo har en del appel. Jeg tror f.eks ikke, at Wilhelmine vil appellere til så mange, og Gertrud virker i øjeblikket ret gammeldags. Der skal nok lidt mere moderne "svip" på. Jeg tror også, det kan have noget med det fonetiske at gøre. De to nævnte eksempler virker lydmæssigt lidt "hårde", mens navne med flere vokaler og eller halvvokaler virker "blødere" og mere feminine. Bare mine 5 øre. Redigeret 27. Oktober, 2018 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 27. Oktober, 2018 Borende X skrev, 1 time siden: Nej, Majestæten læser nok ikke med på EG eller AL Men jeg er kommet til at tænke på, at navne jo har en del appel. Jeg tror f.eks ikke, at Wilhelmine vil appellere til så mange, og Gertrud virker i øjeblikket ret gammeldags. Der skal nok lidt mere moderne "svip" på. Jeg tror også, det kan have noget med det fonetiske at gøre. De to nævnte eksempler virker lydmæssigt lidt "hårde", mens navne med flere vokaler og eller halvvokaler virker "blødere" og mere feminine. Bare mine 5 øre. Gode pointer du har. Kan se du også er sprog- og ordnørd. Jeg tror også at ens forhold til navne kan være farvet af møder med andre mennesker. Mit yndlinspigenavn er fx Laura, da mit yndlingsbarn i en børnehave, jeg arbejdede i som ung, hed Laura. En gang havnede jeg på et italiensk hospital efter en meget ubehagelig oplevelse. En bjergtagende smuk sygeplejerskeelev kom hen til mig i min kørestol, og sagde til mig "my name is Aurora" med et smil, der kunne smelte indlandsisen. Den ubehagelige oplevelse blev på et splitsekund forvandlet til en glædelig erindring. Siden da har Aurora stået næsthøjest på min top ti. Og det navn indeholder jo også alle de vokaler man kan ønske sig. Det er jo korrekt at mange navne kan forekomme småkomiske alt efter hvilken generation man tilhører. Når jeg springer ud som gigolo, bliver det helt sikkert ikke som Knud Børge, Helmuth eller Konrad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Oktober, 2018 Gerrard skrev, for 39 minutter siden: Gode pointer du har. Kan se du også er sprog- og ordnørd. Jeg tror også at ens forhold til navne kan være farvet af møder med andre mennesker. Mit yndlinspigenavn er fx Laura, da mit yndlingsbarn i en børnehave, jeg arbejdede i som ung, hed Laura. En gang havnede jeg på et italiensk hospital efter en meget ubehagelig oplevelse. En bjergtagende smuk sygeplejerskeelev kom hen til mig i min kørestol, og sagde til mig "my name is Aurora" med et smil, der kunne smelte indlandsisen. Den ubehagelige oplevelse blev på et splitsekund forvandlet til en glædelig erindring. Siden da har Aurora stået næsthøjest på min top ti. Og det navn indeholder jo også alle de vokaler man kan ønske sig. Tak for de fine ord. Ja Aurora er, så vidt jeg husker, morgenrødens gudinde, og jeg kan forstå, at du har mødt hende i virkeligheden . Det er helt rigtigt, at man også forbinder navne med oplevelser, positive som negative. I folkeskolen blev jeg mobbet og banket af en dreng, der hed Palle, og siden den tid har jeg – irrationelt nok – været skeptisk, når jeg har mødt en Palle. Det er i høj grad et sprøgsmål om psykologi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Oktober, 2018 (edited) Gerrard skrev, for 53 minutter siden: .... Det er jo korrekt at mange navne kan forekomme småkomiske alt efter hvilken generation man tilhører. Når jeg springer ud som gigolo, bliver det helt sikkert ikke som Knud Børge, Helmuth eller Konrad. Hahaha . Det kan jeg sgu' godt forstå. Når jeg hører "Knud Børge", kommer jeg altid til at tænke på K. B. Andersen, en slesk socialdemokratisk politiker/minister fra 60'erne. Og "Konrad" minder mig om den vindtørre Adenauer – den mangeårige vesttyske forbundskansler. "Helmuth" virker positivere. Her kommer jeg til at tænke på Osvald og Frits Helmuth, begge gudsbenådede skuespillere, samt Helmuth Schmidt, en særdeles respekteret vesttysk forbundskansler. Men, og her er pointen, ingen af dem har større sexappeal. Så skal man lave "forretning", er det temmelig kiksede navne. Redigeret 27. Oktober, 2018 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 27. Oktober, 2018 Knud Børge tilbyder forrygende festoplevelser for forsømte forstadsfruer. Nej vel?! Selv et bogstavrim kan ikke redde den i land. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Oktober, 2018 Gerrard skrev, for 4 minutter siden: Knud Børge tilbyder forrygende festoplevelser for forsømte forstadsfruer. Nej vel?! Selv et bogstavrim kan ikke redde den i land. Nej, og heller ikke: "Frede Fup tilbyder forrygende festoplevelser for forsømte forstadsfruers frustrationer" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 27. Oktober, 2018 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Nej, og heller ikke: "Frede Fup tilbyder forrygende festoplevelser for forsømte forstadsfruers frustrationer" Pas nu på med den majestætsfornærmelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 27. Oktober, 2018 (edited) malle1980 skrev, for 22 timer siden: For mit vedkommende, så er Malle bare et kælenavn, ved godt det ikke er særlig sexet, men nu engang et navn jeg kan forholde mig til Dit kunstnernavn skiller sig i hvert fald ud fra mængden Jeg kan dog ikke lade være med at associere til en fisk med et særdeles grådigt udseende. Men i det mindste kalder du dig ikke Sugemalle ; -) Redigeret 27. Oktober, 2018 af Gerrard Fejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Oktober, 2018 (edited) Gerrard skrev, for 57 minutter siden: Dit kunstnernavn skiller sig i hvert fald ud fra mængden Jeg kan dog ikke lade være med at associere til en fisk med et særdeles grådigt udseende. Men i det mindste kalder du dig ikke Sugemalle ; -) Nej, jeg havde engang en levende interesse for akvariefisk, og her stødte jeg faktisk på en (suge)malle. Fisken er sgu' grim og har vel nærmest status som akvariets aktive skraldemand, men hvis "vor" Malle har de samme sugeegenskaber, så ..... Mon ikke Malle er en forkortelse af Ma(r)lene? Det har jeg da hørt før. Redigeret 27. Oktober, 2018 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 27. Oktober, 2018 (edited) Der var en, med et noget spøjst kunstnernavn i Vanløse, hun kaldte sig sugemis... Redigeret 27. Oktober, 2018 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 27. Oktober, 2018 Ud over Frokost Uartig - så underskriver jeg med Ms Kitty... Kitty hentyder til de katte-agtige øjne og bevægelser... Nogle ved nok allerede, hvad jeg hentyder til... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Oktober, 2018 FrokostUartig skrev, for 38 minutter siden: Ud over Frokost Uartig - så underskriver jeg med Ms Kitty... Kitty hentyder til de katte-agtige øjne og bevægelser... Nogle ved nok allerede, hvad jeg hentyder til... Bare ikke det er Disneys siameserkatte Si og Am. De er sgu' for stride. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 28. Oktober, 2018 @Borende X - jeg vil nu ikke helt afvise, at der sagtens kan være elementer af siamester i min adfærd.. Jeg kan sagtens rive lidt med de lange negle.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 28. Oktober, 2018 Borende X skrev, for 19 timer siden: Nej, jeg havde engang en levende interesse for akvariefisk, og her stødte jeg faktisk på en (suge)malle. Fisken er sgu' grim og har vel nærmest status som akvariets aktive skraldemand, men hvis "vor" Malle har de samme sugeegenskaber, så ..... Mon ikke Malle er en forkortelse af Ma(r)lene? Det har jeg da hørt før. I mit tilfælde dækker Malle over et andet navn, der kan være mange andre muligheder end Ma(r)lene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg