Guest FrokostUartig Skrevet 23. Oktober, 2018 Vi trænger sgu til at grine lidt... Debatten herinde de sidste par uger har været (velklædt og velbegrundet naturligvis) lidt tunge - så jeg tænkte - med afsæt i citatet "... hvis din pik var en pizza, hvad nummer var den så " fra den Eneste Ene - hvis du skulle beskrive dit valg af GPere - hvilken slags supermarked ville du så "handle i" ?? Jeg tænker lidt om mig selv som Meny - et sted jeg kommer af og til - og i særdeleshed, når jeg skal finde noget ekstra lækkert og helt specielt... Sæt i gang - lad os løsne stemningen lidt op (og bare for at der ingen misforståelser opstår - jeg synes, at det er så fedt, at debatten er så "tung" for tiden - for det er vigtige emner og meninger, der deles.. men vi må også lige huske at puste lidt ud og smile lidt) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 23. Oktober, 2018 (edited) Meget uheldig sammenligning hvor du vil ha' os alle til at indrømme at der er "ost" på? Springer over med mindre man kan man vælge at være hvidløgsbrød eller pizza sandwich med salat og alt sundt? Redigeret 23. Oktober, 2018 af MC5tooge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mulledyr 63 Skrevet 23. Oktober, 2018 Det må da vist være Lidl afstanden til den nærmeste er stor så kommer der ikke så tit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 23. Oktober, 2018 @MC5tooge - du kan jo prøve med et supermarked i stedet for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sixty Niner 60 Skrevet 23. Oktober, 2018 Wang Mart på Filippinerne.... Kommer nok aldrig til at ske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 23. Oktober, 2018 (edited) Memo til selv. Læs hele teksten, ikke kun titlen. Jeg må være Fakta... lidt rød i logoen og vil gerne ha man bliver lidt længere. Desuden det man kom efter er ofte udsolgt. Det med 5 minutter passer dog ikke helt., Redigeret 23. Oktober, 2018 af MC5tooge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 23. Oktober, 2018 Jeg ville melde den til Fødevarestyrelsen. Den er sikkert dårlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 23. Oktober, 2018 Håber det er ok med MacDonald og drive in Her vil jeg bestille og hente min seneste glædespige,som denne gang skal leveres uden ophør. Hun når ikke og blive kold inden vi kommer til sommerhuset,hvor hun vil få al den opmærksomhed hun higer så kraftigt efter. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 23. Oktober, 2018 Tråden er åben for humoristiske indfald @Enzo L'uri - slå dig løs med McD und alles.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 23. Oktober, 2018 Nr. 32 - Meat Lover Fakta - Vi vil så gerne have at du bliver lidt længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. Oktober, 2018 Jeg ville vælge en med pølse på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 23. Oktober, 2018 Og jeg har lige spist en gang pastasalat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 23. Oktober, 2018 1: Pizzarulle 2: Netto (med masser af "spot tilbud") Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 23. Oktober, 2018 Jeg tænker jeg må være Jem & Fix... hvis kvinderne lige skal have ordnet noget så er der værktøj på hylden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. Oktober, 2018 BlindBoy skrev, for 44 minutter siden: Jeg tænker jeg må være Jem & Fix... hvis kvinderne lige skal have ordnet noget så er der værktøj på hylden.. Jern er fandeme håret at bide i. Min tandlæge har frarådet det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 23. Oktober, 2018 En nummer 14 med ekstra dressing. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 23. Oktober, 2018 Spaghetti så jeg ka mærke den kommer længere og længere ind og pirrer mine læber og endelig opnå det højeste så den nede gennem halsen og slugtuhhhmmmm mums lækker spaghetti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 24. Oktober, 2018 @Kinky Camilla - pizza ell supermarked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 24. Oktober, 2018 FrokostUartig skrev, for 4 timer siden: @Kinky Camilla - pizza ell supermarked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 24. Oktober, 2018 En dejlig varm Meat pie med massere af guddommelig nektar helst uden tomat sauce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 24. Oktober, 2018 Borende X skrev, for 17 timer siden: Jern er fandeme håret at bide i. Min tandlæge har frarådet det Personlig spiser jeg ikke pizza og BX's tandlæge beder BX om at holde sig fra hans skridt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 24. Oktober, 2018 Jeg er blevet snydt det, er bare ikke pyt. Så drenge pas på. Hvad i putter i munden. for mig var det bunden. Ja indtil, jeg mødte hende her. Og kom med pizza. Hun nød det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg