Hop til indhold
Guest FrokostUartig

"... hvis din pik var en pizza....."

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Vi trænger sgu til at grine lidt...

Debatten herinde de sidste par uger har været (velklædt og velbegrundet naturligvis) lidt tunge - så jeg tænkte - med afsæt i citatet "... hvis din pik var en pizza, hvad nummer var den så " fra den Eneste Ene - hvis du skulle beskrive dit valg af GPere - hvilken slags supermarked ville du så "handle i" ??

Jeg tænker lidt om mig selv som Meny - et sted jeg kommer af og til - og i særdeleshed, når jeg skal finde noget ekstra lækkert og helt specielt... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Sæt i gang - lad os løsne stemningen lidt op <3<3 

(og bare for at der ingen misforståelser opstår - jeg synes, at det er så fedt, at debatten er så "tung" for tiden - for det er vigtige emner og meninger, der deles.. men vi må også lige huske at puste lidt ud og smile lidt) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MC5tooge

Meget uheldig sammenligning hvor du vil ha' os alle til at indrømme at der er "ost" på?

Springer over med mindre man kan man vælge at være hvidløgsbrød eller pizza sandwich med salat og alt sundt?

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MC5tooge

Memo til selv. Læs hele teksten, ikke kun titlen.

Jeg må være Fakta... lidt rød i logoen og vil gerne ha man bliver lidt længere. Desuden det man kom efter er ofte udsolgt.
Det med 5 minutter passer dog ikke helt.,

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Håber det er ok med MacDonald og drive in:)

Her vil jeg bestille og hente min seneste glædespige,som denne gang skal leveres uden ophør. Hun når ikke og blive kold inden vi kommer til sommerhuset,hvor hun vil få al den opmærksomhed hun higer så kraftigt efter.:wub:

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlindBoy skrev, for 44 minutter siden:

Jeg tænker jeg må være Jem & Fix... hvis kvinderne lige skal have ordnet noget så er der værktøj på hylden.. :D:D;)

Jern er fandeme håret at bide i. Min tandlæge har frarådet det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Spaghetti så jeg ka mærke den kommer længere og længere ind og pirrer mine læber og endelig opnå det højeste :x:Pså den nede gennem halsen og slugt:razz:uhhhmmmm mums lækker spaghetti ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

En dejlig varm Meat pie med massere af guddommelig nektar ;)

helst uden tomat sauce :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 17 timer siden:

Jern er fandeme håret at bide i. Min tandlæge har frarådet det :D

Personlig spiser jeg ikke pizza og BX's tandlæge beder BX om at holde sig fra hans skridt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er blevet snydt det, er bare ikke pyt.:lol: Så drenge pas på. Hvad i putter i munden. for mig var det bunden. :D

Relateret billede

Ja indtil, jeg mødte hende her. Og kom med pizza. :D Hun nød det.

Billedresultat for pizza girls gif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...