Hop til indhold
Guest Agetha

Brugte kondomer på et bordel

Recommended Posts

Guest Jolly Roger
Listepik skrev, for 6 timer siden:

Man kan vælge at være bekymret over mange ting her i tilværelsen. Det her kræver ekstraordinær livlig fantasi og ekstraordinær angst for at komme på listen... 

Enig, det eneste det fremkalder hos mig er et ekstraordinært anfald af kvalme. Bvadr 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Agetha. Jeg synes, ligesom flere i tråden, at den forargede tone i dit indlæg næsten er for påtaget sippet, denne hjemmeside og telefondamens eksistensgrundlag taget i betragtning, til at det kan være et seriøst indlæg. Og det kunne faktisk være helt vildt sjovt og lidt fint med en opdigtet karakter der oprettede tråde hvor hun forbavset og dybt forarget gennemgik de forskellige kunstarter i luderbranchen. 

Men... Jeg har oplevet teledamer som dig, der af grunde jeg må melde pas på at begribe, har virkelig travlt med at sige ad og skære ansigter over alt hvad der ikke er dansk i missionærstillingen. Jeg synes det er din opgave som teledame at få os piger, som betaler din løn og tjener dine bonusser, til at føle os godt tilpas når vi er på arbejde, og forstå, at vi er gået ind i et fag hvor vi gør noget som det omkringliggende samfund har travlt nok med at shame os for - vi har VIRKELIG ikke behov for at høre hvad du mener om de ydelser vi tilbyder. Om du personligt synes det er klamt, at slave-lars vil slikke på mine fødder, begrave ansigtet i min store fede røv eller pisses i munden er totalt irrelevant. Og den anden vej rundt gider jeg selvfølgelig heller ikke høre på at jeg skulle have taget imod en dudes 400 kr for et knald i stedet for at lade ham gå. Jeg håber jeg ikke behøver sige det flere gange. 

Og for at adressere den del af dit skriv, som handler om den personfølsomheds-problematik, du ser i at lade en pervers gæst sluge sæd fra andre gæster - jeg ved ikke med dig, men jeg arbejder under falsk navn. Min arbejdsgiver kender ikke mit navn eller mit cpr-nummer. Mine gæster gør heller ikke. Vi arbejder i en fuldstændig ureguleret branche, hvor alle involverede, undtagen måske lige hende hvis navn huset står i, kan udgive sig for at være hvem som helst. Hvis der er en brist på håndtering af fortrolige, personfølsomme data, så starter den allerede i det øjeblik gæsten kommer ind af døren. Det er jo ikke fordi at sædsluger-gæsterne er de første skumle mørkemænd i rækken af folk der kommer i berøring med brugte kondomer. Først luderen, måske den anden pige på vagten der bruger samme rum, og derefter teledamen der tømmer skraldespanden. Alle tre står allerede med DNA'en frit tilgængelig til at misbruge, hvis det seriøst var en ting folk gjorde! Nogen klinikker har også overvågningskameraer de ikke har gjort opmærksom på inden gæsten træder ind i dets synsfelt, og derfor ikke givet ham muligheden for at tage et valg. Det er også tvivlsom håndtering af personfølsomme data. Hvis gæsten beder om et glas vand sidder der noget DNA tilbage på glasset. 

Det er ikke retssikkerheden du er bekymret for her. Du står bare over for noget du ikke selv forstår, og der skal der selvfølgelig være plads til, men du skal seriøst ikke udskamme hverken gæsterne der ønsker det eller pigerne der tilbyder det.

Og i forhold til kommentarer om at det er uforsvarligt når man ikke ved om sæden kan komme fra en person med en sygdom, det er jeg som sådan enig i, men de her fetishister er villige til at løbe risikoen. Ligesom når de slikker fisse på os eller kysser os, i øvrigt :) Hvis man skal sidde og blive pernitten med at andre handler amoralsk skal man nok også se sig selv efter i sømmene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Agetha skrev, den 23/10/2018 at 04:03:

Jeg ved godt min tråd kan virke mystisk.

Har du som kunde på et bordel eller andet sted nogensinde tænkt over du efterlader dit brugte kondom i en skraldespand, dit DNA :-)

Har du tænkt over du efterlader et meget intimt spor af dig selv? Er du som kunde klar over der findes mænd der efterspørger brugte kondomer, det meget klamt, men jeg tænker tit over hvorfor folk er så ligeglade med deres DNA.

Skraldespanden bliver selvfølgelig tømt....men er det bizart at der findes slavekunder der ringer og spørger efter brugte kondomer, og det muligvis kunne være din sæd eller det brugte kondom han fik med sig? Hvad synes du om det? 

Kun en ting at sige: Velbekom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Sascha Sartre skrev, for 22 timer siden:

Kære Agetha. Jeg synes, ligesom flere i tråden, at den forargede tone i dit indlæg næsten er for påtaget sippet, denne hjemmeside og telefondamens eksistensgrundlag taget i betragtning, til at det kan være et seriøst indlæg. Og det kunne faktisk være helt vildt sjovt og lidt fint med en opdigtet karakter der oprettede tråde hvor hun forbavset og dybt forarget gennemgik de forskellige kunstarter i luderbranchen. 

Men... Jeg har oplevet teledamer som dig, der af grunde jeg må melde pas på at begribe, har virkelig travlt med at sige ad og skære ansigter over alt hvad der ikke er dansk i missionærstillingen. Jeg synes det er din opgave som teledame at få os piger, som betaler din løn og tjener dine bonusser, til at føle os godt tilpas når vi er på arbejde, og forstå, at vi er gået ind i et fag hvor vi gør noget som det omkringliggende samfund har travlt nok med at shame os for - vi har VIRKELIG ikke behov for at høre hvad du mener om de ydelser vi tilbyder. Om du personligt synes det er klamt, at slave-lars vil slikke på mine fødder, begrave ansigtet i min store fede røv eller pisses i munden er totalt irrelevant. Og den anden vej rundt gider jeg selvfølgelig heller ikke høre på at jeg skulle have taget imod en dudes 400 kr for et knald i stedet for at lade ham gå. Jeg håber jeg ikke behøver sige det flere gange. 

Og for at adressere den del af dit skriv, som handler om den personfølsomheds-problematik, du ser i at lade en pervers gæst sluge sæd fra andre gæster - jeg ved ikke med dig, men jeg arbejder under falsk navn. Min arbejdsgiver kender ikke mit navn eller mit cpr-nummer. Mine gæster gør heller ikke. Vi arbejder i en fuldstændig ureguleret branche, hvor alle involverede, undtagen måske lige hende hvis navn huset står i, kan udgive sig for at være hvem som helst. Hvis der er en brist på håndtering af fortrolige, personfølsomme data, så starter den allerede i det øjeblik gæsten kommer ind af døren. Det er jo ikke fordi at sædsluger-gæsterne er de første skumle mørkemænd i rækken af folk der kommer i berøring med brugte kondomer. Først luderen, måske den anden pige på vagten der bruger samme rum, og derefter teledamen der tømmer skraldespanden. Alle tre står allerede med DNA'en frit tilgængelig til at misbruge, hvis det seriøst var en ting folk gjorde! Nogen klinikker har også overvågningskameraer de ikke har gjort opmærksom på inden gæsten træder ind i dets synsfelt, og derfor ikke givet ham muligheden for at tage et valg. Det er også tvivlsom håndtering af personfølsomme data. Hvis gæsten beder om et glas vand sidder der noget DNA tilbage på glasset. 

Det er ikke retssikkerheden du er bekymret for her. Du står bare over for noget du ikke selv forstår, og der skal der selvfølgelig være plads til, men du skal seriøst ikke udskamme hverken gæsterne der ønsker det eller pigerne der tilbyder det.

Og i forhold til kommentarer om at det er uforsvarligt når man ikke ved om sæden kan komme fra en person med en sygdom, det er jeg som sådan enig i, men de her fetishister er villige til at løbe risikoen. Ligesom når de slikker fisse på os eller kysser os, i øvrigt :) Hvis man skal sidde og blive pernitten med at andre handler amoralsk skal man nok også se sig selv efter i sømmene. 

Fint indlæg. Jeg er dog ikke enig i min plads som pige med mine kunder ikke skal have misbrugt deres sæd eller kondomer. Det må være et kæmpe problem, du seriøst ikke formår at se skammen i andres ligegyldighed for deres valg. Min kunde og jeg har ikke indviglet i genbrug, så synes faktisk du står overfor et emne du ikke selv forstår.

Respekt. 

Det er ikke retssikkerheden du er bekymret for her. Du står bare over for noget du ikke selv forstår, og der skal der selvfølgelig være plads til, men du skal seriøst ikke udskamme hverken gæsterne der ønsker det eller pigerne der tilbyder det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
AalborgLook skrev, den 23/10/2018 at 09:59:

@Agetha er så meget en troll...
Jeg plejer bare at tage min sølvpapirshat på når jeg er på bordel.

 

not-sure-if-troll.png

Hvorfor er jeg en troll? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Ved du hvad Aalborg, eller hvad du kalder dig.

Jeg håber det lykkes brugerne herinde og se hvad dine mål er....fremfor at dyste din adfærd og tænke indad, skal du bare kaste bolden op om andres troll.adfærd. Du glemmer bare en ting...din lærdom er ikke i enighed med visdom. Det er så vigtigt. 

Jeg har sagt hvad jeg ville opnå - men du skal aldrig med dit lowlife liv stille andre til dit eget niveau. Det må være din lærdom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, 1 time siden:

Ved du hvad Aalborg, eller hvad du kalder dig.

Jeg håber det lykkes brugerne herinde og se hvad dine mål er....fremfor at dyste din adfærd og tænke indad, skal du bare kaste bolden op om andres troll.adfærd. Du glemmer bare en ting...din lærdom er ikke i enighed med visdom. Det er så vigtigt. 

Jeg har sagt hvad jeg ville opnå - men du skal aldrig med dit lowlife liv stille andre til dit eget niveau. Det må være din lærdom. 

Der mangler faktisk personligheder der tager sig af vores børn. Det på tide der er nogle der skrider ind i den kamp. Det gør jeg med rigtig hård hånd nu ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smart, så ved man, hvor man skal gå hen, hvis man har brug for falsk bevismateriale til at dække over sine voldtægter. 

Det der med at få fingre i andre mænds sperm kan ellers godt være lidt tricky :wacko:

Tak til Agetha og TeleTrunten for at bekymre sig om den slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du overvejet hvor meget DNA du efterlader når du har været ved frisøren, og hvad det efterfølgende kan anvendes til? ....

 

Redigeret af Biltong

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 18 timer siden:

Der mangler faktisk personligheder der tager sig af vores børn. Det på tide der er nogle der skrider ind i den kamp. Det gør jeg med rigtig hård hånd nu ! 

Du må meget gerne uddybe hvad vores børn nu med denne tråd at gøre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Alt menneske efterladt kan misbruges, engangs lommetørklæder, glas / bestik vi efterlader på vores arbejdsplads eller hos familie, som nævnt hos frisøren, lægen, i motionscentret ect. ect.

Frække Tanja skrev, den 23/10/2018 at 10:37:

Jeg kan sagtens se din tilgang til det. Og jeg tilbyder det heller ej, af den simple grund at jeg faktisk ikke aner om der er sygdomme i kondomer e og ikke vil være skyld i en slave er syg resten af deres liv (i værste fald) og samtidig fordi jeg ikke har aftalt med mine gæster at dette er ok. 

Men jeg ser også mænd der svarer at de HAR sagt det er ok til deres glædespige og så ser jeg intet problem i det. 

Så min holdning til emnet er: ved kondomens ejermand ikke hvad der foregår så er det ikke ok. Ved han det så er det helt ok ;)

Hver vores lyster og det synes jeg absolut der skal være plads til :D

Synes faktisk at @Frække Tanja rammer plet her, brug to skraldespande og spørg om tilladelse, så er den ged vel barberet, at der så er mennesker der tømmer af disse skraldespande, og mennesker kan være moralsk afsporet (hmm lidt sjov kommentar i dette forum :-))  og ignorerer formålet med opdelingen,  ja det kan vel forekommer overalt og kan vel næppe kontrolleres :-) 

Hver sine lyster, tror egentlig kun at @Agetha startede denne tråd, fordi hun faldt over emnet, og fandt det øhhh, skal vi sige klamt?

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Undre  mig  gang  på gang  over hvor mange der  er  fordømmende i  dette  her forum. 

Det  er  min  holdning  at  vi  hver  især  skal  være  tro  mod  vores egne grænser  og  værdier. 

I min  verden er  alt  tilladt  (indenfor lovens rammer), så  længe  de  der deltager  i  legen  er  indforstået og  enige. 

Tilbage til  tråden  -  havde  en  kinky  oplevelse  for  et  pænt  stykke tid siden.  Fik  en  bekendt  til  at  sperme  i en  beholder for  mig  mod  at  han til  gengæld  fik  lov til at  slikke  min fisse og  bagerste  hul. 

Sæden  blev  serveret  til  morgenmad på  en  motorvejscafe  for  min  "slaveven" mens  jeg  nød  et  rundstykke.  Der  blev  spist  op. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Undre  mig  gang  på gang  over hvor mange der  er  fordømmende i  dette  her forum. 

Det  er  min  holdning  at  vi  hver  især  skal  være  tro  mod  vores egne grænser  og  værdier. 

I min  verden er  alt  tilladt  (indenfor lovens rammer), så  længe  de  der deltager  i  legen  er  indforstået og  enige. 

 

 

Ja, hørt og amen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, den 23/10/2018 at 06:47:

Jeg undrer mig faktisk over du er så ligegyldig, det her handler om flere aspekter og du ser " kun " DNA-registeret med hensyn til kriminalitet. Jeg ser så bare en meget alvorlig overskridelse af mine kunder incl. jeg selv og vores etiske ansvar. 

Det er vel ikke så lige til at finde leverandøren af en klat, selv når og hvis man har en dnaprofil. 

For ikke at tale om hvor uenkelt det er at få lavet en dnaprofil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
anon skrev, den 26/10/2018 at 15:01:

Det er vel ikke så lige til at finde leverandøren af en klat, selv når og hvis man har en dnaprofil. 

For ikke at tale om hvor uenkelt det er at få lavet en dnaprofil. 

Det er vel.som at finde det du ønsker. Det er ret enkelt med DNA.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 6 minutter siden:

Det er vel.som at finde det du ønsker. Det er ret enkelt med DNA.

I det hele taget stinker denne tråd af folk der ikke må komme udefra og give deres besyv. 

Føj...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 12 minutter siden:

Det er vel.som at finde det du ønsker. Det er ret enkelt med DNA.

Ret enkelt..... som i at man lige køber et Kit hos Matas og klarer det der hjemme? 

Eller kan alle bare lige sende et klat til et laboratorium og få svar med ejermanden navn og adresse? 

At kombinere dna med en person kræver adgang til et register som kun få har adgang til. 

Vær realistisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 5 minutter siden:

I det hele taget stinker denne tråd af folk der ikke må komme udefra og give deres besyv. 

Føj...

Vi har dansk lagkage, det smager godt hvis du til jordbær.....Der findes også hindblær....Men hvoromaltimg er...findes vrede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
anon skrev, for 22 minutter siden:

Ret enkelt..... som i at man lige køber et Kit hos Matas og klarer det der hjemme? 

Eller kan alle bare lige sende et klat til et laboratorium og få svar med ejermanden navn og adresse? 

At kombinere dna med en person kræver adgang til et register som kun få har adgang til. 

Vær realistisk. 

For ikke at nævne det faktum at det er de færreste der overhovedet er registreret i et dna-register. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

For ikke at nævne noget, beklager jeg dem der måtte vågne op og spise morgenmad til denne tråd. <men hvorfor er det der altid skal gøres ophøjet tanker til det naturlige? Jeg er så træt af, der altid skal slås tvivl om troværdigheden, forstår nogle derude jeg ikke tager løgne på denne historie. Hvorfor skal der altid være så bred og stor negativitet om et emne der i sand historik ikke tillader det åbne øje og kun tillader beskyttelse af slaven. 

Jeg vil aldrig acceptere den slags, så min historie om brugte kobndomer er troværdig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Biltong skrev, den 25/10/2018 at 20:48:

Har du overvejet hvor meget DNA du efterlader når du har været ved frisøren, og hvad det efterfølgende kan anvendes til? ....

 

Sperm overtrumfer hår! 

Hår knytter dig til stedet. Sperm knytter dig til handlingen - kort sagt: at det er dig :eek:   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Virgula skrev, for 18 minutter siden:

Sperm overtrumfer hår! 

Hår knytter dig til stedet. Sperm knytter dig til handlingen - kort sagt: at det er dig :eek:   

Alt hvad jeg har skrevet i denne tråd er sand, det er op til dig og dit perfide forsøg af afspore om andres sperm knytter sig til lowlifehandlinger ved salg.  Du gør mig vred, hvorfor du tilsidesætter andres forståelse for ikke at blive misbrugt. 

Er det så svært ved dit sperm ord, at forstå menneskelig respekt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 39 minutter siden:

Alt hvad jeg har skrevet i denne tråd er sand, det er op til dig og dit perfide forsøg af afspore om andres sperm knytter sig til lowlifehandlinger ved salg.  Du gør mig vred, hvorfor du tilsidesætter andres forståelse for ikke at blive misbrugt. 

Er det så svært ved dit sperm ord, at forstå menneskelig respekt? 

Rolig, Agetha. Pas på blodtrykket Jeg tror du hidser dig op uden grund.

Jeg er ikke sikker på, hvad du helt præcist anklager mig for. Egentlig prøvede jeg bare på humoristisk vis at påpege det problematiske ved den lemfældige omgang med andre folks sæd, som du beskriver i dit indledende indlæg. Og er det ikke præcis det samme ærinde du er ude i? Jeg troede sådan set, at vi var på samme hold :(

Men fred være med det. Jeg tager gerne imod en velfortjent omgang spank (mit indlæg må jo have været dårligt, siden det i den grad kan misforstås). Men gå ikke rundt og vær vred på mig - det er ikke sundt for krop og sjæl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Virgula skrev, for 18 minutter siden:

Rolig, Agetha. Pas på blodtrykket Jeg tror du hidser dig op uden grund.

Jeg er ikke sikker på, hvad du helt præcist anklager mig for. Egentlig prøvede jeg bare på humoristisk vis at påpege det problematiske ved den lemfældige omgang med andre folks sæd, som du beskriver i dit indledende indlæg. Og er det ikke præcis det samme ærinde du er ude i? Jeg troede sådan set, at vi var på samme hold :(

Men fred være med det. Jeg tager gerne imod en velfortjent omgang spank (mit indlæg må jo have været dårligt, siden det i den grad kan misforstås). Men gå ikke rundt og vær vred på mig - det er ikke sundt for krop og sjæl.

Jeg er meget mere afslappet end du / I tror. Men vi kan godt dyrke yoga og finde det problematiske i der ikke findes respekt for andres kondomer. Jeg tvivler faktisk ikke på de gode steder altså nogle bordeller holder sig til reglerne. Men jeg skal jo ikke sidde og fremføre min uskyld over et sandt billede som mange kunder fortjener vished om. Vi er på samme hold, måske....men jeg føler jeg hele tiden skal forklare min uskyld over andres dårlige adfærd.

Det vil jeg ikke mere, jeg er så ærlig, så troværdig. og meget rask...uden fantasi. Jeg opklever bare denne tråd er mødt med modstand for noget jeg faktisk beskytter jer mænd med. Og der findes syge hoveder derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 14 timer siden:

Det er vel.som at finde det du ønsker. Det er ret enkelt med DNA.

Du fremstår uklar og uvidende. Det er svært at følge din forargelse, fordi du blander mange ting sammen.

Du taler om DNA, men sædceller indeholder jo faktisk ikke en hel DNA-profil, kun en halv. Så hvad er din pointe med at tale om "DNA"? Det er ret svært at forstå. Fx kan man ikke sekventere en persons fulde DNA fra en sædprøve.

Så taler du etik. Er det uetisk at videregive et brugt kondom med sæd fra person A uden A's vidende? Tjah, hvordan adskiller det sig fra fx hår, negle, urin osv? Så længe det ikke er mhp. befrugtning, så har jeg svært ved at se problemet. Men hvis det drejer sig om befrugtning, så er jeg med på, at det er uetisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...