Hop til indhold
Guest Agetha

Brugte kondomer på et bordel

Recommended Posts

Guest Agetha

Jeg ved godt min tråd kan virke mystisk.

Har du som kunde på et bordel eller andet sted nogensinde tænkt over du efterlader dit brugte kondom i en skraldespand, dit DNA :-)

Har du tænkt over du efterlader et meget intimt spor af dig selv? Er du som kunde klar over der findes mænd der efterspørger brugte kondomer, det meget klamt, men jeg tænker tit over hvorfor folk er så ligeglade med deres DNA.

Skraldespanden bliver selvfølgelig tømt....men er det bizart at der findes slavekunder der ringer og spørger efter brugte kondomer, og det muligvis kunne være din sæd eller det brugte kondom han fik med sig? Hvad synes du om det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, 1 time siden:

Jeg ved godt min tråd kan virke mystisk.

Har du som kunde på et bordel eller andet sted nogensinde tænkt over du efterlader dit brugte kondom i en skraldespand, dit DNA :-)

Har du tænkt over du efterlader et meget intimt spor af dig selv? Er du som kunde klar over der findes mænd der efterspørger brugte kondomer, det meget klamt, men jeg tænker tit over hvorfor folk er så ligeglade med deres DNA.

Skraldespanden bliver selvfølgelig tømt....men er det bizart at der findes slavekunder der ringer og spørger efter brugte kondomer, og det muligvis kunne være din sæd eller det brugte kondom han fik med sig? Hvad synes du om det? 

Som teletrunte er det noget der er mig meget imod og mit svar i tlf er altid - ER DU GÅET FRA FORSTANDEN - og derefter beder jeg dem google Amager manden. 

https://da.wikipedia.org/wiki/Marcel_Lychau_Hansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
TeleTrunten skrev, for 2 minutter siden:

Som teletrunte er det noget der er mig meget imod og mit svar i tlf er altid - ER DU GÅET FRA FORSTANDEN - og derefter beder jeg dem google Amager manden. 

https://da.wikipedia.org/wiki/Marcel_Lychau_Hansen

Perfekt, og sådan skal det også være.

Jeg fik et chok over der kunne være mulighed for en anden fik min brugte kondomer efter min vagt. Det så grænseoverskridende. De sælger kondomer altså brugte kondomer, da jeg opdagede det for en rum tid siden fik jeg faktisk kuldegysninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy

Din DNA er alle steder, tænk hvor mange blodprøver som tages hvert minut i dette lille land, så hvis en pervers slave vil ha glæde af mit brugte kondom, så værsgo...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
BadGuy skrev, Lige nu:

Din DNA er alle steder, tænk hvor mange blodprøver som tages hvert minut i dette lille land, så hvis en pervers slave vil ha glæde af mit brugte kondom, så værsgo...

Ja, og hvis du har langt hår fælder man også....men DNA i form din sæd og deres benyttelse af den er ikke ok ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min faste GP joker tit med hvad hun bruger mine brugte kondomer til efter jeg er gået :lol:

Som et mere generalt svar på spørgsmålet, så er jeg faktisk ret ligeglad med at efterlade "spor" af mig selv.

Og som BadGuy siger, hvis der er en der tænder på at æde min gamle sæd så værsgo.

Og det kan vel kun være godt for miljøet hvis sådan et stykkr gummi bliver genbrugt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
BadGuy skrev, for 9 minutter siden:

Din DNA er alle steder, tænk hvor mange blodprøver som tages hvert minut i dette lille land, så hvis en pervers slave vil ha glæde af mit brugte kondom, så værsgo...

Jeg undrer mig faktisk over du er så ligegyldig, det her handler om flere aspekter og du ser " kun " DNA-registeret med hensyn til kriminalitet. Jeg ser så bare en meget alvorlig overskridelse af mine kunder incl. jeg selv og vores etiske ansvar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
James B skrev, for 3 minutter siden:

Min faste GP joker tit med hvad hun bruger mine brugte kondomer til efter jeg er gået :lol:

Som et mere generalt svar på spørgsmålet, så er jeg faktisk ret ligeglad med at efterlade "spor" af mig selv.

Og som BadGuy siger, hvis der er en der tænder på at æde min gamle sæd så værsgo.

Og det kan vel kun være godt for miljøet hvis sådan et stykkr gummi bliver genbrugt :P

Dig og Badboy har desværre en meget lav holdning til et alvorligt emne, og den ligegyldighed som i frekventerer i jokes, er på et meget lavt plan i min miljøverden.

Det er grænseoverskridende adfærd, som ikke hører til og jeg burde også have slået hårdere ned. Hvilken pige i sit arbejde kommer andres sæd i slaven, hende der har mistet respekten for ham og hans liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jamen det er da ikke særlig etisk,og bestemt heller ikke særlig delikat:-o

Men er det så ikke samtidig en af årsagerne til at prostitution består? Det med at man kan betale sig fra sine ualmindelige lyster uden og blive kigget skævt til? 

Jeg kom en overgang et sted hvor min faste spurgte pænt om hun måtte slå en knude og gemme kondomet til speciel slave som kom en gang om ugen og tømte klinikkens opsparing.:)

Jeg har aldrig skænket tanken om at mit dna kunne misbruges,og jeg vil sikkert tillade det igen. 

Er vi på lovens rette side ønske jeg at alle mennesker må få deres fantasier og lyster opfyldt,jeg har selv nogle kinky sider som glædespiger har hjulpet mig med gennem tiden.;)

Piger der tilbyder urin og scat deler jo også glædeligt ud af deres Dna.

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Enzo L'uri skrev, for 33 minutter siden:

Jamen det er da ikke særlig etisk,og bestemt heller ikke særlig delikat:-o

Men er det så ikke samtidig en af årsagerne til at prostitution består? Det med at man kan betale sig fra sine ualmindelige lyster uden og blive kigget skævt til? 

Jeg kom en overgang et sted hvor min faste spurgte pænt om hun måtte slå en knude og gemme kondomet til speciel slave som kom en gang om ugen og tømte klinikkens opsparing.:)

Jeg har aldrig skænket tanken om at mit dna kunne misbruges,og jeg vil sikkert tillade det igen. 

Er vi på lovens rette side ønske jeg at alle mennesker må få deres fantasier og lyster opfyldt,jeg har selv nogle kinky sider som glædespiger har hjulpet mig med gennem tiden.;)

Piger der tilbyder urin og scat deler jo også glædeligt ud af deres Dna.

Enzo.

Enzo, der er alvorlig forskel på hvad pigen frivilligt vælger at gøre kontra en mand der i uvidenhed tømmer sin sæd i et kondom som efterfølgende bliver misbrugt.

Forskellen er meget simpel...kunden har ikke indviglet i forholdene der efterfølgende kan ske...jeg er sikker på der sidder en del som forstår den markante forskel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Agetha skrev, for 2 minutter siden:

Enzo, der er alvorlig forskel på hvad pigen frivilligt vælger at gøre kontra en mand der i uvidenhed tømmer sin sæd i et kondom som efterfølgende bliver misbrugt.

Forskellen er meget simpel...kunden har ikke indviglet i forholdene der efterfølgende kan ske...jeg er sikker på der sidder en del som forstår den markante forskel. 

Vi er da ikke uenige Agetha,men her tror jeg bare at mænd generelt er lidt mere primitive i deres tilgang til købesex,og faktisk ikke resonere Mere end højst nødvendigt når døren lukkes efter dem.

Superfransk og sex uden gummi vinder mere og mere ind:)

Det tror jeg ikke vil være tilfældet,hvis vi brugte fornuften og etikken når vi handler sex;)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Enzo L'uri skrev, for 1 minut siden:

Vi er da ikke uenige Agetha,men her tror jeg bare at mænd generelt er lidt mere primitive i deres tilgang til købesex,og faktisk ikke resonere Mere end højst nødvendigt når døren lukkes efter dem.

Superfransk og sex uden gummi vinder mere og mere ind:)

Det tror jeg ikke vil være tilfældet,hvis vi brugte fornuften og etikken når vi handler sex;)

Enzo.

Lade os holde os til fakta og emnet i tråden - sæd og kondomer der bliver misbrugt. Superfransk og sex uden gummi er et andet emne og tror ikke på særlig mange mænd deler det primitive i deres misbrug af sæd eller kondom som bør enden i skraldespanden og tømmes af de respektive telefondamer.

Fakta er : der er uacceptable forhold som der skal tages alvorligt - det er alvorligt brud på alle etiske og moralske regler. Hvis der lå brugte kondomer på en resturent ville fødevarestyrelsen øjeblikkeligt lukke stedet. Fandtes den kontrolgruppe på de bordeller, ville det blive lukket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Agetha skrev, for 1 minut siden:

Lade os holde os til fakta og emnet i tråden - sæd og kondomer der bliver misbrugt. Superfransk og sex uden gummi er et andet emne og tror ikke på særlig mange mænd deler det primitive i deres misbrug af sæd eller kondom som bør enden i skraldespanden og tømmes af de respektive telefondamer.

Fakta er : der er uacceptable forhold som der skal tages alvorligt - det er alvorligt brud på alle etiske og moralske regler. Hvis der lå brugte kondomer på en resturent ville fødevarestyrelsen øjeblikkeligt lukke stedet. Fandtes den kontrolgruppe på de bordeller, ville det blive lukket. 

Fair nok,men så lad os også holde Fødevarestyrelsen helt udenom.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Enzo L'uri skrev, for 4 minutter siden:

Fair nok,men så lad os også holde Fødevarestyrelsen helt udenom.

Enzo

Ja, statens seruminstitut er mere aktuelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Som afsluttende bemærkning, hvis en slave vil sluge andres sæd må han selv søge de frivillige, jeg kan forstå nogle er ligeglade. Og fred vær med dem, men at misbruge andres kondomer er en klar overskridelse af alle brud. 

Jeg tror faktisk en del mænd vil tænke over dette fremover - behovet er der i hvert fald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan vælge at være bekymret over mange ting her i tilværelsen. Det her kræver ekstraordinær livlig fantasi og ekstraordinær angst for at komme på listen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Agetha skrev, for 44 minutter siden:

 

Jeg tror faktisk en del mænd vil tænke over dette fremover - behovet er der i hvert fald. 

Jeg tror desværre ikke at det fylder noget som helst i mænds bevidsthed.

Det er det kort og godt for ligegyldigt til.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 5 timer siden:

Jeg ved godt min tråd kan virke mystisk.

Har du som kunde på et bordel eller andet sted nogensinde tænkt over du efterlader dit brugte kondom i en skraldespand, dit DNA :-)

Har du tænkt over du efterlader et meget intimt spor af dig selv? Er du som kunde klar over der findes mænd der efterspørger brugte kondomer, det meget klamt, men jeg tænker tit over hvorfor folk er så ligeglade med deres DNA.

Skraldespanden bliver selvfølgelig tømt....men er det bizart at der findes slavekunder der ringer og spørger efter brugte kondomer, og det muligvis kunne være din sæd eller det brugte kondom han fik med sig? Hvad synes du om det? 

Jeg kan sagtens se din tilgang til det. Og jeg tilbyder det heller ej, af den simple grund at jeg faktisk ikke aner om der er sygdomme i kondomer e og ikke vil være skyld i en slave er syg resten af deres liv (i værste fald) og samtidig fordi jeg ikke har aftalt med mine gæster at dette er ok. 

Men jeg ser også mænd der svarer at de HAR sagt det er ok til deres glædespige og så ser jeg intet problem i det. 

Så min holdning til emnet er: ved kondomens ejermand ikke hvad der foregår så er det ikke ok. Ved han det så er det helt ok ;)

Hver vores lyster og det synes jeg absolut der skal være plads til :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90
Agetha skrev, for 5 timer siden:

Jeg ved godt min tråd kan virke mystisk.

Har du som kunde på et bordel eller andet sted nogensinde tænkt over du efterlader dit brugte kondom i en skraldespand, dit DNA :-)

Har du tænkt over du efterlader et meget intimt spor af dig selv? Er du som kunde klar over der findes mænd der efterspørger brugte kondomer, det meget klamt, men jeg tænker tit over hvorfor folk er så ligeglade med deres DNA.

Skraldespanden bliver selvfølgelig tømt....men er det bizart at der findes slavekunder der ringer og spørger efter brugte kondomer, og det muligvis kunne være din sæd eller det brugte kondom han fik med sig? Hvad synes du om det? 

Du kan jo eliminere alle spor bare med nogle hurtige shots.

så er problemet løst :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så nok en af de få, for hvilket det ville betyde noget.  At jeg efterlader DNA ved et klinikbesøg, har jeg intet problem med.  Det gør jeg jo uanset om jeg selv bortskaffede det brugte kondom.   For mig handler det beskrevne scenarie om: 

  • Dårlig forretningsetik
  • Klamhedsfaktor

Jeg forestiller mig, at for mit vedkommende ville det have samme effekt, som hvis jeg læste på forsiden af EB.  Kendt restaurant afsløret i at genbruge stegt flæsk - Det ville ødelægge min lyst til at besøge stedet.  Nu er jeg så hverken kok eller GP, men jeg ville ej heller arbejde et sådant sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 43 minutter siden:

Her er løsningen på  at skille sig af med evt DNA spor :D

https://goo.gl/images/MPKgnH

 

Der bliver nok ret hurtig mangel på lokaler for diverse bordeller, hvis den “desinfektionsmetode” bliver tager i brug :ph34r:

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg

En dansker sidder og spiser morgenmad på en café.

Ved siden af ham sidder en svensker, der tygger tyggegummi.

Uopfordret indleder svenskeren en samtale "Spiser I danskere egentlig hele brødet?"

Danskeren lader modvilligt morgenmaden ligge og svarer: "Ja, naturligvis!".

Svenskeren leger med tyggegummiet i munden og siger: "Det gør vi ikke hos os, hos os i Sverige spiser vi kun det inderste af brødet".

Brødskorpen bliver samlet i en container, forarbejdet og formet i rundstykker og solgt til Danmark".

Danskeren hører kun meget lidt efter.

Svenskeren smiler og spørger videre: "Spiser I også marmelade til brødet?"

Danskeren svarer let irriteret: "Ja, naturligvis".

Mens Svenskeren tygger tyggegummi mellem tænderne, siger han: "Ikke hos os, hos os i Sverige spiser vi kun frisk frugt til morgenmad. Skallerne og resterne bliver samlet i en container, forarbejdet til marmelade og solgt til Danmark".

Nu er det blevet danskerens tur til at spørge! "Sig mig en ting", spørger danskeren, "Dyrker I også sex i Sverige?"

Svenskeren griner og svarer: "Ja, naturligvis dyrker vi sex i Sverige".

Danskeren læner sig over bordet og spørger: " Hvad gør I med kondomerne, når de er blevet brugt?!

"Dem smider vi da ud", svarer svenskeren.

Nu begynder danskeren virkelig at grine. "Ikke hos os, hos os i Danmark bliver alle brugte kondomer samlet i en container, forarbejdet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Den eneste gode måde at løse det store problem er at al sex er uden kondom, og fransk fremover er med slug...:D bortset fra det så skal det da lige have et seriøst svar også, som udgangspunkt syntes jeg ike bordellerne skal sælge forære de brugte kondomer, de skal da smides ud på  en ordentlig måde, og vi kunder efterlader masser af dna der ikke er sæd...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...