Hop til indhold
Gentofte fyr

SmukkeHelena fra sugardaters.dk

Recommended Posts

Guest Jolly Roger
Tatra skrev, Lige nu:

Hun er nu stadig derinde, under nyt navn.

Aha, men ingen kendskab til om beskyldningerne mod hende holder vand?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello

Jeg kan i hvert fald konstatere, jeg mangler en genstand, som jeg VED jeg havde på mig inden hun kom, som har været forsvundet fra jordens overflade siden efter at have haft besøg af hende.I må selv dømme, hvis i får besøg af hende, men jeg ville udvise lidt agtpågivenhed! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man inviterer en fremmed inden for hjemmets døre, skal man selvfølgelig altid være agtpågivende. Det mere sikre alternativ er at sugardate på hoteller, indtil man føler, at man kender baben og stoler på hende.  I Helenas tilfælde forstår jeg, at hun tager imod sine dates hjemme, og i så fald er det jo kun at huske at klappe sig selv på lommerne, før man går igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello
Casten skrev, for 8 minutter siden:

Når man inviterer en fremmed inden for hjemmets døre, skal man selvfølgelig altid være agtpågivende. Det mere sikre alternativ er at sugardate på hoteller, indtil man føler, at man kender baben og stoler på hende.  I Helenas tilfælde forstår jeg, at hun tager imod sine dates hjemme, og i så fald er det jo kun at huske at klappe sig selv på lommerne, før man går igen.

Det kan jeg kun give dig ret i, og kald mig naiv, men det havde jeg alligevel ikke regnet med på en sugardate ;) Jeg kan bedst lide at mødes hjemme, men det er jo en smagssag :) Jeg skal i hvert fald ikke have besøg af hende igen! På den positive side skal trods alt siges, at hun har en dejlig krop krop og kysser fantastisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja har lige fået adgang til hendes foto, men hun er nu ikke min type

var bare nysgerrig og så hendes profil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst med et par år, så tænkte det nu var på tide at oprette mig Jeg må sige tak for alle de sjove grin osv. Som de forskellige tråde har givet mig.

jeg overvejer sugardaters.dk men er lidt nysgerrig på prisniveauet som profilen loveyouladies også efterspørger helt konkret med Helena som omtales her i denne tråd.

Men er det uhørt at nævne prisniveau herinde ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Noob35 skrev, den 4/1/2019 at 19:13:

ADVARSEL:

Synes i alle skal overveje at holde jer LANGT væk. Hun er tidligere dømt for røveri og tyveri og røveriforsøg.

Ved røveriforsøget blev kæresten dømt for mord og i de andre tilfælde har hun puttet ting i folks drinks og så gået amok med deres kreditkort

Mener ikke det er så længe siden hun blev løsladt

åhh jeg som troede jeg var helt oppe i skyerne , så var jeg bare bedøvet 

 

Jolly Roger skrev, den 9/2/2019 at 16:43:

Uanset hvad er profilen nu slettet, tilbage står spørgsmålet om beskyldningerne var sandfærdige eller ej, men det bliver næppe opklaret nu

mon dog de er sandfærdige , de er ihvertfald udokumenterede kan man sige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...