Hop til indhold
ppd

Lande med lovlig/ulovlig prostitution

Recommended Posts

Ikke for at afspore en anden tråd, men for at give et hurtigt overblik over hvor ferieturen kan gå hen, når feriepengene er kommet på kontoen.

Nu har Frankrig gjort det ulovligt at dyrke kvindens ældste erhverv i landet, hvilket sikkert medfører at sexkøb, for det vil der altid være blandt mennesker, henvises til lyssky forretning.

Carl Mar beskriver det meget fint:

  1. Mange flere små piger vil blive voldtaget
  2. Mange tusinde handicappede vil blive ulykkelige
  3. Mange flere voldtægter af voksne kvinder
  4. Langt mere vold mod kvinder
  5. Mere pædofile handlinger
  6. Enlige mænd der ikke kan få en kæreste bliver kriminaliseret
  7. De gamle på plejehjemmene bliver kede af det
  8. Generel mere vold på værtshuse og i gadebillede
  9. Sexarbejderne kommer til at leve et langt farligere liv fordi det så skal gemmes mere væk
  10. Mangetusindesexarbejdere er glade for deres arbejde og de bliver arbejdsløse
  11. Mange flere ægteskaber vil gå i stykker.

Alle sexarbejdere der afhængig af narkotika skal tilbydes behandling (Det er op til den enkelte om de vil modtage den)

Det skal være forbudt at trække på gaden.

Alle sexarbejdere der ikke har opholdstilladelse, skal sendes hjem inden 8 dage efter de er blevet anholdt for tage penge for sex.

Alle danske sexarbejdere der har en sexklinik skal momsregistres og betale skat på lige fod med andre alternative behandlere.

Alle sexarbejdere skal tjekkes hos lægen en gang hver måned

Sexarbejderne skal lave en fagforening og godkendes på lige for med andre fagforeninger.

Købesex er godkendt i Tyskland, Holland, nogle stater i USA, og en lang række andre lande i hele verden.

http://www.carl-mar.dk/?p=1450

Og så en oversigt over landene..

PR. 2018

300px-Prostitution_in_Europe2.png

Grå: Prostitution slås der hårdt ned på.

Rød: Prostitution er officielt forbudt men..

Orange: Illegalt at købe og sælge sex, men..

Blå: Prostitution er lovlig, men at reklamere med salgssteder for sex/intimitet i det offentlige rum og på pladser er ikke. Der betales 100% Skat og Moms af tjente penge..

Grøn: Prostitution er..æh..lovlig og staten blander sig ikke.

 

 

Har ikke noget over kort over lande uden for Europa, hvis man nu skal til Canada, Mexico, USA, Australien eller Japan, men det kan andre måske bidrage med..?

Kom meget gerne med kommentarer og rettelser! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

Der betales 100% Skat og Moms af tjente penge..

 

Forhåbentligt ikke... :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Hvordan i al verden er prostitution lovligt i Tyrkiet? Dette kort er misvisende. Erdogan tillader ikke engang stripklubber i landet. Iøvrigt så har prostitution været ulovligt i Frankring i mange år nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
liderlig-dreng skrev, for 28 minutter siden:

Hvordan i al verden er prostitution lovligt i Tyrkiet? Dette kort er misvisende. Erdogan tillader ikke engang stripklubber i landet. Iøvrigt så har prostitution været ulovligt i Frankring i mange år nu. 

Tja, jeg så dette underlige program. Der var tale om statsejede bordeller i...Tyrkiet. Om de stadig findes ved jeg ikke.

https://www.tvguide.dk/programmer/dk/dr3/2018-10-24/19:55/sex-maerkelige-steder-tyrkiet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Argumenterne med at prostitution afhjælper problemer med voldtægt, pædofili og vold køber jeg overhovedet ikke.
Voldtægt har i virkeligheden meget lidt med sex at gøre. Og jeg tror heller ikke vold i hjemmet hænger sammen med, at konen ikke giver filet.

Jeg er ikke tilhænger af kriminalisering, men synes de listede argumenter er søgte

Del dette indlæg


Link til indlæg
snakie skrev, for 6 minutter siden:

Argumenterne med at prostitution afhjælper problemer med voldtægt, pædofili og vold køber jeg overhovedet ikke.
Voldtægt har i virkeligheden meget lidt med sex at gøre. Og jeg tror heller ikke vold i hjemmet hænger sammen med, at konen ikke giver filet.

Jeg er ikke tilhænger af kriminalisering, men synes de listede argumenter er søgte

Ja disse argumenter fortæller jo at det er potentielle voldtægtsmænd, pedofiler og kvindemishandlere der køber sex.

Hvad siger det om Carl Mar's - og trådstarters - syn på sexkøbere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Hvad siger det om Carl Mar's - og trådstarters - syn på sexkøbere?

Jeg vil godt lade tvivlen komme trådstarter til gode; måske fandt han et citat han syntes at kunne bruge, uden at tænke sig om.

At Carl Mar er et fjols ser jeg til gengæld ingen grund til at rejse tvivl om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Æhh fagforeninger, jeg vil foretrække brancheforeninger, fagforeninger er for ansatre lønmodtagere, og så er der jo arbejdspligt for ledige mænd og kvinder i den branche for salg af sex, jeg mener at det erhverv skal være et frivilligt tilvalg og kun som selvstændig erhvevsrivende, og så kan man ikke lave en fagforening. A kasse kan man stifte, hvis man ikke vil bruge eksempelvis ASE..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg erindrer en tråd på EG for lang tid siden. Hvor flere gav udtryk for, at besøg hos prostituerede i deres ungdom fik åbnet for deres success ved kvinder. Altså prostitution kan hjælpe Mænd med kontaktvanskeligheder. Det er jo gavnligt for både mænd og kvinder. Desuden kan mænds kontaktvanskeligheder med kvinder udvikle sig i en uheldig retning hvis det er meget slemt og står på i mange år.

At konkludere at prostitution kan afhjælpe eksempelvis pædofili er nok at strække den meget meget langt. Men prostitution gør altså også nogle gode ting!!! Ikke bare tømme nogle pikke

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Alkoholikeren skrev, for 57 minutter siden:

Æhh fagforeninger, jeg vil foretrække brancheforeninger, fagforeninger er for ansatre lønmodtagere, og så er der jo arbejdspligt for ledige mænd og kvinder i den branche for salg af sex, jeg mener at det erhverv skal være et frivilligt tilvalg og kun som selvstændig erhvevsrivende, og så kan man ikke lave en fagforening. A kasse kan man stifte, hvis man ikke vil bruge eksempelvis ASE..

ASE er for alle andre selvstændige end liberalt erhverv. Det faktisk grotesk vi lever i et land der afslår rettighederne for selvstændige piger og selvstændige der betaler til den offentlige Danmark erhvervsforsikring på et grotesk højt beløb kan faktisk modtage sygdagpenge det samme gælder private forsikringer for selvstændige og tab af arbejdsevne.

Du kan ikke tegne forsikringer som pige på lagnet. Der bør komme til menneskerettighedsdomstolen for synes det minder om en stat der tjener på slaveri i form af deres moms og skat. Uden pigen har rettigheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Agetha skrev, Lige nu:

ASE er for alle andre selvstændige end liberalt erhverv. Det faktisk grotesk vi lever i et land der afslår rettighederne for selvstændige piger og selvstændige der betaler til den offentlige Danmark erhvervsforsikring på et grotesk højt beløb kan faktisk modtage sygdagpenge det samme gælder private forsikringer for selvstændige og tab af arbejdsevne.

Du kan ikke tegne forsikringer som pige på lagnet. Der bør komme til menneskerettighedsdomstolen for synes det minder om en stat der tjener på slaveri i form af deres moms og skat. Uden pigen har rettigheder. 

Arhh Agetha, du registrerer dig som alternativ behandler og terapeut, A-Kasse priser er relativt ens, da der er et stort statstilskud til ydelsesdækningen, adm og anden drift er medlemsbetalt. Erhvervsevnetab er en anden sag. ASE er for alle, også lønslaver.

https://www.ase.dk/medlemmer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Alkoholikeren skrev, for 7 minutter siden:

Arhh Agetha, du registrerer dig som alternativ behandler og terapeut, A-Kasse priser er relativt ens, da der er et stort statstilskud til ydelsesdækningen, adm og anden drift er medlemsbetalt. Erhvervsevnetab er en anden sag. ASE er for alle, også lønslaver.

https://www.ase.dk/medlemmer

Du må ikke tegne et medlemsskab hvis du arbejder som kok og i virkeligheden arbejder som pædagog. Laver du en skade på legepladsen som pædagog, bliver du ikke forsikret på ukorrekt titel. Det går de meget op i.

 

Alkoholikeren skrev, for 9 minutter siden:

Arhh Agetha, du registrerer dig som alternativ behandler og terapeut, A-Kasse priser er relativt ens, da der er et stort statstilskud til ydelsesdækningen, adm og anden drift er medlemsbetalt. Erhvervsevnetab er en anden sag. ASE er for alle, også lønslaver.

https://www.ase.dk/medlemmer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Korrekt, men alternativ behandler og terapeut dækker og husk jeg udelukkende forholder mig til understøttelses elementet, erhvervsevnetab er en anden meget anden sag..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 1 minut siden:

Du må ikke tegne et medlemsskab hvis du arbejder som kok og i virkeligheden arbejder som pædagog. Laver du en skade på legepladsen som pædagog, bliver du ikke forsikret på ukorrekt titel. Det går de meget op i.

 

 

Det skaber bare en lyst til et fiktivt firma selvfølgelig på et troværdighedsplan, så kan du lege som alternativ behandler men hvad nu hvis kondomet sprang og pigen får HIV? Den gradbøjes ikke under alternativ behandler. De er dygtige de forsikringsselskaber. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Korrekt, men alternativ behandler og terapeut dækker og husk jeg udelukkende forholder mig til understøttelses elementet, erhvervsevnetab er en anden meget anden sag..

Ja nemlig, ja. 

Men der findes jo en risiko for pigerne i branchen, eller hvis de blev gravide under et kondom der sprang, sygdomme, eller et knæk i ryggen under doggystyle - de hjælper os ikke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Agetha skrev, for 2 minutter siden:

Ja nemlig, ja. 

Men der findes jo en risiko for pigerne i branchen, eller hvis de blev gravide under et kondom der sprang, sygdomme, eller et knæk i ryggen under doggystyle - de hjælper os ikke :D

Graviditet vil være en sag mellem kvinden og kondom producent, knæk i ryggen kan forklares med andet end doggy style, og det er ikke mere bedrageri end så mange andre skades anmeldelser...og medfører vel ikke flere års ledighed. Sygedagpenge er en anden sag en arbejdsløsheds understøttelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Graviditet vil være en sag mellem kvinden og kondom producent, knæk i ryggen kan forklares med andet end doggy style, og det er ikke mere bedrageri end så mange andre skades anmeldelser...og medfører vel ikke flere års ledighed. Sygedagpenge er en anden sag en arbejdsløsheds understøttelse..

Du siger da noget, det kan jeg godt se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Alkoholikeren skrev, for 38 minutter siden:

Arhh Agetha, du registrerer dig som alternativ behandler og terapeut, A-Kasse priser er relativt ens, da der er et stort statstilskud til ydelsesdækningen, adm og anden drift er medlemsbetalt. Erhvervsevnetab er en anden sag. ASE er for alle, også lønslaver.

https://www.ase.dk/medlemmer

Lige nu står jeg faktisk til at eje et pizzari / fødevarer og noget andet under CVR, men har ikke lige tænkt over det du skrev før. Det er ganske brugbart faktisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Måske jeg skulle nedsætte mig som GP rådgiver ifht a kasse o.s.v. :) 

God aften og søndag 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Alkoholikeren skrev, for 21 minutter siden:

Måske jeg skulle nedsætte mig som GP rådgiver ifht a kasse o.s.v. :) 

God aften og søndag 

Alko

Tak og i lige måde 

:-)PS.Det aldrig dårligt med ansvar for kasse (n) , he he :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Alkoholikeren skrev, Lige nu:

:) A kasse...

Ja, ved du tænkte på A-kassen.

Jeg synes bare det andet lød lidt sjovere :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Agetha skrev, for 5 minutter siden:

Ja, ved du tænkte på A-kassen.

Jeg synes bare det andet lød lidt sjovere :-)

 

:)<3 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...