Guest trille8700 Skrevet 21. Oktober, 2018 Slemme Line skrev, for 3 timer siden: JEG VENDER LIGE BØTTEN Hvorfor er det altid kvinden der risikerer at blive offer ? Vil våge den påstand at vi friske kvinder til tider er det "slemme sexmonster" der både får vores fantasier opfyldt + får cash for det...... Hvem siger NEMTØS ik kan forsvare sig selv ? Nemtøs er fræk og rapkæftet.....hun er sig selv- og i min optik nyder hun det. Der skal være plads til os alle og vores forskelligheder- ellers bliver det hele da for meget leverposteg. LEVERPOSTEG ER DA GODT- MEN HØJT BELAGT PATÉ ER BARE MERE DELIKAT. God søndag kære eroguidere Kvinden bliver et offer fordi manden har kontaktet hende med ønske om en aftale hvor hun skal møde op et sted, og det er dermed ham der ikke overholder sin del af aftalen..plus det siger man evt nej til andre kunder, pga man nu tror man er booket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 21. Oktober, 2018 trille8700 skrev, 1 time siden: Kvinden bliver et offer fordi manden har kontaktet hende med ønske om en aftale hvor hun skal møde op et sted, og det er dermed ham der ikke overholder sin del af aftalen..plus det siger man evt nej til andre kunder, pga man nu tror man er booket. Med offer mente jeg "udsat for slemme ting" Jeg er helt med på "trælsheden" i at blive brændt af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Oktober, 2018 Slemme Line skrev, for 5 timer siden: JEG VENDER LIGE BØTTEN Hvorfor er det altid kvinden der risikerer at blive offer ? Vil våge den påstand at vi friske kvinder til tider er det "slemme sexmonster" der både får vores fantasier opfyldt + får cash for det...... Hvem siger NEMTØS ik kan forsvare sig selv ? Nemtøs er fræk og rapkæftet.....hun er sig selv- og i min optik nyder hun det. Der skal være plads til os alle og vores forskelligheder- ellers bliver det hele da for meget leverposteg. LEVERPOSTEG ER DA GODT- MEN HØJT BELAGT PATÉ ER BARE MERE DELIKAT. God søndag kære eroguidere Stort tak til @Slemme Line før dine ord - du rammer fuldstændig plet med dine iagttagelser af mig. Jeg drives af min lyst, måske til tider naiv da en aftale i min optik er en aftale som vi som voksne mennesker holder eller i det mindste aflyser i rimelig tid. Offer??? Nope bliver aldrig så svag at jeg vil betegne mig selv som offer. Søger jeg lidt anderledes oplevelser - ja selvfølgelig gør jeg også det. En leverpostejmad med overskredet udløbsdato kan jeg altid få - men ønsker mig meget mere. Rigtig dejlig søndag til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 21. Oktober, 2018 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Stort tak til @Slemme Line før dine ord - du rammer fuldstændig plet med dine iagttagelser af mig. Jeg drives af min lyst, måske til tider naiv da en aftale i min optik er en aftale som vi som voksne mennesker holder eller i det mindste aflyser i rimelig tid. Offer??? Nope bliver aldrig så svag at jeg vil betegne mig selv som offer. Søger jeg lidt anderledes oplevelser - ja selvfølgelig gør jeg også det. En leverpostejmad med overskredet udløbsdato kan jeg altid få - men ønsker mig meget mere. Rigtig dejlig søndag til dig også VI FORSTÅR I DEN GRAD HINANDEN. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg