Hop til indhold
Guest Nemtøs

Vred og skuffet

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Eneste  forum  jeg  kan  komme  af  med  min  vrede og  frustration. 

Lavede  en  aftale  i dag  med  mødested  i naturen,  kender  hverken  mand  eller  stedet.  Der  er  god  kommunikation. 

Får  en  kopi  af  Google  maps  hvor  vi skal  mødes. Da  jeg  er  i området,  kan  jeg  konstatere  at  jeg  ikke  bare  kan  parkere  min  bil  og  stedet  kan  jeg  ikke  komme  til  medmindre  jeg  bevæger  mig  ind  igennem  private  sommerhusgrunde. 

Fuck  jeg  er  vred,  brugte  40 minutter  i kørsel  og  var  i dialog  med  manden  der  skrev  jeg  kunne  finde  stedet  ved  at  gå  ned  af  en  markvej. 

Hvad  skal  det  gøre  godt  for,  at  misbruge  min  tid  på  den  totalt  useriøse måde. 

Havde  blot  behov  for  at  komme  af  med  min  vrede. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Eneste  forum  jeg  kan  komme  af  med  min  vrede og  frustration. 

Lavede  en  aftale  i dag  med  mødested  i naturen,  kender  hverken  mand  eller  stedet.  Der  er  god  kommunikation. 

Får  en  kopi  af  Google  maps  hvor  vi skal  mødes. Da  jeg  er  i området,  kan  jeg  konstatere  at  jeg  ikke  bare  kan  parkere  min  bil  og  stedet  kan  jeg  ikke  komme  til  medmindre  jeg  bevæger  mig  ind  igennem  private  sommerhusgrunde. 

Fuck  jeg  er  vred,  brugte  40 minutter  i kørsel  og  var  i dialog  med  manden  der  skrev  jeg  kunne  finde  stedet  ved  at  gå  ned  af  en  markvej. 

Hvad  skal  det  gøre  godt  for,  at  misbruge  min  tid  på  den  totalt  useriøse måde. 

Havde  blot  behov  for  at  komme  af  med  min  vrede. 

 

Øv hvor er det bare ikk i orden.... Har du haft kontakt efter... Tænker om der var en forklaring.. :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
kvinde 1966 skrev, for 11 minutter siden:

Øv hvor er det bare ikk i orden.... Har du haft kontakt efter... Tænker om der var en forklaring.. :( 

Ja  der  var  kontakt  efterfølgende... til  ingen  verdens nytte.  Jeg  skulle  finde  en  markvej  som  jeg  skulle  gå  ned  af,  der  var  det  begyndende mørkt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Ja  der  var  kontakt  efterfølgende... til  ingen  verdens nytte.  Jeg  skulle  finde  en  markvej  som  jeg  skulle  gå  ned  af,  der  var  det  begyndende mørkt. 

 

Øv altså... Det gør man jo ikk i mørke... :(  Ville sku os være tossede... Prøv og ha en dejlig aften alligevel.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
kvinde 1966 skrev, for 3 minutter siden:

Øv altså... Det gør man jo ikk i mørke... :(  Ville sku os være tossede... Prøv og ha en dejlig aften alligevel.. :) 

Tak  skal du have <3 - du  må  også have  en dejlig aften. 

Jeg  bliver  blot  så irriteret, da jeg altid  selv  overholder  mine  aftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Tak  skal du have <3 - du  må  også have  en dejlig aften. 

Jeg  bliver  blot  så irriteret, da jeg altid  selv  overholder  mine  aftaler. 

Tak <3 det skal man os med mindre der kommer noget i vejen men så melder det ud... Men sådan noget der er ikk ok... Blir selv tossede hvis jeg blir brændt af.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vildmedsexx skrev, for 1 minut siden:

Er det ikke lidt koldt til sex i det fri?:o

jo, skuffejernet stivner i frosten :D.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
vildmedsexx skrev, for 3 minutter siden:

Er det ikke lidt koldt til sex i det fri?:o

Slet  ikke  for  koldt  med det  dejlige vejr  vi  har. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Nemtøs skrev, for 41 minutter siden:

Slet  ikke  for  koldt  med det  dejlige vejr  vi  har. 

Hvorfor lave en aftale med en helt fremmede, et ukendt sted som du ikke kender og et øde sted ? Du aner jo i bund og grund ikke om manden er psykopat...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Eneste  forum  jeg  kan  komme  af  med  min  vrede og  frustration. 

Lavede  en  aftale  i dag  med  mødested  i naturen,  kender  hverken  mand  eller  stedet.  Der  er  god  kommunikation. 

Får  en  kopi  af  Google  maps  hvor  vi skal  mødes. Da  jeg  er  i området,  kan  jeg  konstatere  at  jeg  ikke  bare  kan  parkere  min  bil  og  stedet  kan  jeg  ikke  komme  til  medmindre  jeg  bevæger  mig  ind  igennem  private  sommerhusgrunde. 

Fuck  jeg  er  vred,  brugte  40 minutter  i kørsel  og  var  i dialog  med  manden  der  skrev  jeg  kunne  finde  stedet  ved  at  gå  ned  af  en  markvej. 

Hvad  skal  det  gøre  godt  for,  at  misbruge  min  tid  på  den  totalt  useriøse måde. 

Havde  blot  behov  for  at  komme  af  med  min  vrede. 

 

Jeg er ked af at læse dit indlæg, og den for mig, tankeløshed som din kunde, har udsat dig for. Men jeg håber du er kommet hjem i varmen, og bagefter trods alt kan smile lidt når du tænker at du og bilen nu fik lidt motion.

Jeg tror helt sikkert at du ikke laver sådan en aftalt igen. 

Håber du får en god dag og weekend alligevel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

 

Fuck  jeg  er  vred,  brugte  40 minutter  i kørsel  og  var  i dialog  med  manden  der  skrev  jeg  kunne  finde  stedet  ved  at  gå  ned  af  en  markvej. 

 

Går ud fra, at i begge har været i området, da du ikke kan finde omtalte markvej.  Lidt underligt at man ikke bare ringer til hinanden.  Manden der har valgt stedet, burde vel sagtens ud fra en beskrivelse kunne finde dig, så i kunne følges til "kneppe-stedet".  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, for 12 minutter siden:

Går ud fra, at i begge har været i området, da du ikke kan finde omtalte markvej.  Lidt underligt at man ikke bare ringer til hinanden.  Manden der har valgt stedet, burde vel sagtens ud fra en beskrivelse kunne finde dig, så i kunne følges til "kneppe-stedet".  

Havde  ikke  hans  nummer  -  og  jeg skulle  finde  ham.  Jeg  var  i det mindste  på  en  vej  med  vejnavn.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Havde  ikke  hans  nummer  -  og  jeg skulle  finde  ham.  Jeg  var  i det mindste  på  en  vej  med  vejnavn.  

Set i bagspejlet var det måske ikke så smart.  Så kan jeg bedre forstå, at i ikke fandt hinanden.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Set i bagspejlet var det måske ikke så smart.  Så kan jeg bedre forstå, at i ikke fandt hinanden.  :)

Han  var  ikke interesseret i at  bevæge sig  ud  af  skoven.  Han  ville  nemt  have  kunne  fundet  mig  hvis  han  ønskede det.  

Vreden  er overstået  - fik  gået  en  tur ved  stranden  som  lå  forholdsvis tæt på , og  holder  en  pause fra  aftaler med  nye mænd.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eroprins
Nemtøs skrev, for 24 minutter siden:

Han  var  ikke interesseret i at  bevæge sig  ud  af  skoven.  Han  ville  nemt  have  kunne  fundet  mig  hvis  han  ønskede det.  

Vreden  er overstået  - fik  gået  en  tur ved  stranden  som  lå  forholdsvis tæt på , og  holder  en  pause fra  aftaler med  nye mænd.  

Pas nu på dig selv! Der sker mange ting, som voldtægter, og det der er værre nu til dags.. Og mødestedet lyder ret skummelt

Del dette indlæg


Link til indlæg

En øv oplevelse. Mit råd er du fremover vælger stedet og ha altid tlf nr på ham du skal mødes med. Et nr han i for ejen har ringe til dig med. 

Jeg er enlig i det var for modig mød du have udsat dig selv for. Hellere han som her en klap hat og ikke en der udsatte dig for være ting. 

God nat og forsat god efterårsferie :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ensom gp som stavrer ned af en øde markvej i et par spinkle stilletter og lårkort satinnederdel i skumringens dunkle belysning. Jeg mangler kun et "uhuhhh" fra en ugle og en gren der knækker....så er gyseren klar :)  

Hvis der da nogensinde skulle bruges en baby-alarm, vil jeg vove den påstand dette var øjeblikket :ph34r:

Sorry...kunne ikke lade vær´ 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 18/10/2018 at 19:03:

Eneste  forum  jeg  kan  komme  af  med  min  vrede og  frustration. 

Lavede  en  aftale  i dag  med  mødested  i naturen,  kender  hverken  mand  eller  stedet.  Der  er  god  kommunikation. 

Får  en  kopi  af  Google  maps  hvor  vi skal  mødes. Da  jeg  er  i området,  kan  jeg  konstatere  at  jeg  ikke  bare  kan  parkere  min  bil  og  stedet  kan  jeg  ikke  komme  til  medmindre  jeg  bevæger  mig  ind  igennem  private  sommerhusgrunde. 

Fuck  jeg  er  vred,  brugte  40 minutter  i kørsel  og  var  i dialog  med  manden  der  skrev  jeg  kunne  finde  stedet  ved  at  gå  ned  af  en  markvej. 

Hvad  skal  det  gøre  godt  for,  at  misbruge  min  tid  på  den  totalt  useriøse måde. 

Havde  blot  behov  for  at  komme  af  med  min  vrede. 

 

Øv øv øv smukke...

Men du skal altså passe på dig selv når du bevæger dig rundt i det ukendte<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Captain skrev, for 5 minutter siden:

Øv øv øv smukke...

Men du skal altså passe på dig selv når du bevæger dig rundt i det ukendte<3

Jeg  passer  rigtig godt på mig selv og  der  er  ikke  sket  mig  noget.  

Jeg  fik  heller  ikke  fornøjelsen af at sutte  på  en  pik  - som jeg  havde  håbet på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Jeg  passer  rigtig godt på mig selv og  der  er  ikke  sket  mig  noget.  

Jeg  fik  heller  ikke  fornøjelsen af at sutte  på  en  pik  - som jeg  havde  håbet på. 

Øv øv jeg ikke var i nærheden, ville gere være stand in.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Jeg  passer  rigtig godt på mig selv og  der  er  ikke  sket  mig  noget.  

Jeg  fik  heller  ikke  fornøjelsen af at sutte  på  en  pik  - som jeg  havde  håbet på. 

Du er til skræk og advarsel.

Og jeg fornemmer din lyst til at sutte pik på en fremmede i skoven en mørk nat er vigtigere end ro og passe-kufferten på dig selv. Enten vil du gerne fremstå på et piedestal af en sulten tunge og mund som "kunne" sutte. Havde en tur i dyrbakken og i deres slik-tombola været ligeså spændende at skrive om? 

Nem, du gør lige præcis hvad samfundet af de bedre vidner høster frø på " at være uegnet " Du er seriøst uegnet i branchen med den naivitet og dumhed som du fremviser i mangel på tilfredsstillelse af suttebehov. Dine udtalelser skal du være klar over, vil blive læst af en bred vifte og du beriger ikke med andet end benzin til fordomme.- og jeg tænker....der skal være plads til alle, og din udtalelse ovenstående er jeg ikke stolt af.

Kan du forstå der findes et behov for at nogle piger trækker sig væk i grov afstand til den naivitet du udviser for vores forskellighed? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Agetha skrev, 1 time siden:

Du er til skræk og advarsel.

Og jeg fornemmer din lyst til at sutte pik på en fremmede i skoven en mørk nat er vigtigere end ro og passe-kufferten på dig selv. Enten vil du gerne fremstå på et piedestal af en sulten tunge og mund som "kunne" sutte. Havde en tur i dyrbakken og i deres slik-tombola været ligeså spændende at skrive om? 

Nem, du gør lige præcis hvad samfundet af de bedre vidner høster frø på " at være uegnet " Du er seriøst uegnet i branchen med den naivitet og dumhed som du fremviser i mangel på tilfredsstillelse af suttebehov. Dine udtalelser skal du være klar over, vil blive læst af en bred vifte og du beriger ikke med andet end benzin til fordomme.- og jeg tænker....der skal være plads til alle, og din udtalelse ovenstående er jeg ikke stolt af.

Kan du forstå der findes et behov for at nogle piger trækker sig væk i grov afstand til den naivitet du udviser for vores forskellighed? 

Kom  tilbage  med  et  ordenligt skriv  når  du  er  færdig  med  at  drikke  af  toilet-kummen.

Du  er  jo  fuldstændig fordrejet i øverste  etage  og  lad  venligst  med  fremover  at  inddrage  mig dels  i dine  eventyr  og  dine  fordomme.

Den  beskrivelse du  tegner  af  min  aftale,  har  intet  at  gøre  med  det  der  var  aftalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Nem

Du provokerer, og må fortælle dig...din aftale betyder intet for mig, og din evne til at læse må du gerne medbringe til øverste etage på aftalt suttestue.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...